MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de zx? Nette tijd :Y

Haha ja regen is klote.. hoewel regentijden mét regenbanden tussen je oren ook nog wel “raar” is, voelt onnatuurlijk je knie aan de grond in de regen _O-
 
Op de zx? Nette tijd :Y
Jep :)
De ZX10 is circuitfiets geworden.. Kenteken eraf, verzekering eraf, koplampen/knippers eraf, circuitkuipwer en slicks erop en gaan 8-)
[img=800]https://scontent.flhr7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/32768331_10214173144177088_7656585920237273088_o.jpg?_nc_cat=0&oh=b30dc44a6fc1791288a1e75cb35b0fa9&oe=5C0BB364[/img]
Haha ja regen is klote.. hoewel regentijden mét regenbanden tussen je oren ook nog wel “raar” is, voelt onnatuurlijk je knie aan de grond in de regen _O-
Schijnt inderdaad dat je met regenbanden gru-we-lijk hard kunt (als in, 1:55 is goed haalbaar).. :o
Dat moet ik eerst nog in het droge halen :+
 
vandaag de olie ververst en gelijk maar een instructie video gemaakt .

en toen ging het regenen , had net alles opgeruimd als of het afgesproken was 8-)
 
:+ True!
Mooie van de VFR is dat het compleet omkeerbaar is.. Er hoeft nergens een draadje te worden onderbreken of zo - het is draadjes op goeie plek aansluiten met een knopje ertussen :)
Had het op mijn Kawasaki ook al en het scheelt toch best wel.Ik gebruik zo'n Macna koelvest (vuldop). Werkt erg fijn *O* :Y
(alleen jammer dat die niet onder mijn eendelig race pak past _O- :+ )

Die macna werd mij ook aanbevolen....zie ook andere merken (inuteq hyperkewl) voorbijkomen en voor de koopjes kijk ik op MP mee... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan