MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die tijd had je ook mooi kunnen gebruiken om de OP op te ruimen.... :+
(wat een zooitje is dat na de introductie van "het nieuwe jasje van MF")
 
En dat gaat natuurlijk niet sneller wanneer de OP een zooitje is he..
 
Simpson-Homer-Confused.jpg
 
Ik heb ook een bloedhekel aan die homo's op hun fiets. Op m'n oude auto stond m'n rechter ruitsproeier iets teveel naar rechts waardoor er altijd een straaltje iets langs de auto heen ging, die was altijd ideaal als ik dat pestvolk inhaalde. :)
 
Heb m'n nodige er(aan)varingen met wielrenners wel gehad, maar om ze nou allemaal over 1 kam te scheren? :N
Het valt me wel vaak op dat het erger wordt zodra de groep groter wordt, maar dat geld ook voor motorrijders.... :X
 
Alle motorrijders zijn asociaal! Rijden véél te hard! Denken dat ze alles kunnen maken!


Hoe klinkt dit? Zo voelen de goede wielrenners/mountainbikers zich dus ook

Meer zeg ik er niet over :)
 
Laatst bewerkt:
Heb m'n nodige er(aan)varingen met wielrenners wel gehad, maar om ze nou allemaal over 1 kam te scheren? :N
Het valt me wel vaak op dat het erger wordt zodra de groep groter wordt, maar dat geld ook voor motorrijders.... :X
Heb eigenlijk nog maar 1x een aanvaring gehad met een wielrenner. En dat was omdat hij (door mijn domme rijden) bijna een aanvaring had met mij :+. Dus ja, euhm, die stond wel in z'n recht zeg maar _O-
 
Mensen die zo in het leven staan... Damn...


als het je niet aanstaat is er geen bezwaar om je ongenoegen te uiten, maar dit het is andere uiterste .

maar heb zelf ook wat vervelend ervaringen, dat ze elkaar in haalde in een blinder bocht en op mijn weg helft zaten terwijl ik met de AT net in de bocht best schuin hing en maar net tussen de heren door kon , en toen ik gestopt was kreeg ik ook een grote bek,

dat topic laat ik dat maar zitten.
 
Identity crisis?
_O-

Overigens vanmorgen werd ik ingehaald over het verdrijvingsvlak door een motorrijder. Gelukkig had ie een geel hesje aan, zodoende kon zijn voorganger duidelijk zien wat er op nog geen 2mtr achter hem reed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan