MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuh, ben niet zo van de Indians :P


ik ook niet maar wel leuk om d'r ff rond te lopen, heb nog een digitale bandenspanning meter gekocht half geld *O*
nog een paar bekenden tegen gekomen.

mooi excuus om een rondje te rijden,, wel jammer ,, overal is het zout na genoeg weg ,, en dan ligt er toch aardig wat bij de brandweer kazerne -O-

thuis maar de 850 afgespoeld....
 
Even weer zwaaien om het topic levend te houden :W


Zaterdag beurtje aan de versys gedaan, en even een kort rondje om hem warm te rijden maar man man wat is de staat van het wegdek nog beroerd, het is rond Almelo echt een an al gaten en scheuren..
 
Even weer zwaaien om het topic levend te houden :W
Zaterdag beurtje aan de versys gedaan, en even een kort rondje om hem warm te rijden maar man man wat is de staat van het wegdek nog beroerd, het is rond Almelo echt een an al gaten en scheuren..
:W
 
Even weer zwaaien om het topic levend te houden :W


Zaterdag beurtje aan de versys gedaan, en even een kort rondje om hem warm te rijden maar man man wat is de staat van het wegdek nog beroerd, het is rond Almelo echt een an al gaten en scheuren..


klopt ,, ze zijn nu aan de nijreessingel begonnen bij het kruispunt aan het begin is het slecht, maar ook bij de spoorovergang schoolstraat, van berkelstraat is het beroerd ben benieuwd wanneer ze dat gaan aanpakken
 
Even weer zwaaien om het topic levend te houden :W


Zaterdag beurtje aan de versys gedaan, en even een kort rondje om hem warm te rijden maar man man wat is de staat van het wegdek nog beroerd, het is rond Almelo echt een an al gaten en scheuren..
Wat moet je dan ook in Almelo... :P
 
Even weer zwaaien om het topic levend te houden :W


Zaterdag beurtje aan de versys gedaan, en even een kort rondje om hem warm te rijden maar man man wat is de staat van het wegdek nog beroerd, het is rond Almelo echt een an al gaten en scheuren..
Zijn her en der best wat gaten gevallen ja. Ook op plekken waar ze het 2 jaar geleden hadden gerepareerd (vooral in Enschede). Nu dus nieuwe reparaties :+
 
En ik maar denken dat een Versys wat Allroad-genen heeft _O-

O-)

Zo min mogelijk, eigenlijk alleen qua zit.... gewoon een 17" voorwiel en straatbanden in ieder geval.

in mijn ogen een pre... ik hoeft niet in het zand. (hoewel zandpaden best redelijk gaan ja)
 
Dat moment dat je eindelijk tijd hebt, het goed weeris en fit genoeg bent om te gaan rijden en je motor koelvloeistof lekt -O-
full
 
Oei.... lekkere timing...
Nope, vreemde is dat de motor na montage van de nieuwe 'waterpomp' een half uur heeft gelopen('t was nogal zout op de weg) en geen drup heeft verspild. Gisteren haalde ik um onder de hoes vandaan en ligt er een plasje onder. Is direct opgehaald, alleen was het gisteren topdrukte bij mijn motormannetje in verband met het ophalen van de gestalde motoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan