MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof niet dat daar ooit nog mensen komen :+

Anyways, de afgelopen dagen 300km gemaakt. Is toch heerlijk dit weer! 8-)


jammer eigenlijk....

ja het weer is geweldig,,, heb een nieuwe achterband besteld ,, als die erom heen zit ga ik langere tochten maken,, is de 850 erg geschikt voor om km te vreten,
 
jammer eigenlijk....

ja het weer is geweldig,,, heb een nieuwe achterband besteld ,, als die erom heen zit ga ik langere tochten maken,, is de 850 erg geschikt voor om km te vreten,
Ik heb vanmiddag met mijn nieuwe set banden wat km’s gemaakt oa langs de Ijssel...heerlijk rustig, en niet te vergeten: mijn rijbewijs heb ik nog steeds...gezien de invorderingen daar de laatste tijd... ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben slechts één keer door een andere motorrijder ingehaald, die reed ietjes vlotter dan mij maar ook heel erg netjes..

full
 
Ik heb vanmiddag met mijn nieuwe set banden wat km’s gemaakt oa langs de Ijssel...heerlijk rustig, en niet te vergeten: mijn rijbewijs heb ik nog steeds...gezien de invorderingen daar de laatste tijd... ;) [afbeelding]
Op een doordeweekse dinsdag zal het wel meevallen met de controles...

Helaas is mijn motor nog in reparatie, bij de montage van de koelvloeistofpomp zijn twee slangetjes beschadigd en BMW doet klaarblijkelijk niet aan leveren binnen 1 werkdag -O-
 
Op een doordeweekse dinsdag zal het wel meevallen met de controles...

Inderdaad, voor die paar pensionado's O-) is het de moeite niet een controle op te zetten.

Doordeweeks staan ze op de doorgaande wegen, in het weekend de motorrijder routes vaak.
 
Op een doordeweekse dinsdag zal het wel meevallen met de controles...

Helaas is mijn motor nog in reparatie, bij de montage van de koelvloeistofpomp zijn twee slangetjes beschadigd en BMW doet klaarblijkelijk niet aan leveren binnen 1 werkdag -O-
Dit is natuurlijk HET moment om de noodzaak voor een tweede motor voor te leggen aan de vrouw...

In oplossingen denken JPD, niet in problemen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Op een doordeweekse dinsdag zal het wel meevallen met de controles...

Helaas is mijn motor nog in reparatie, bij de montage van de koelvloeistofpomp zijn twee slangetjes beschadigd en BMW doet klaarblijkelijk niet aan leveren binnen 1 werkdag -O-

Succes, dan een paar dagen langer.....blijft de komende dagen toch mooi weer... :?

Vanmorgen bezig geweest met het plaatsen van nieuwe H7 dimlichten: X-treme uitvoering ter vervanging van een goedkope en tijdelijke geval van de Gamma. Wat meteen opvalt is dat het lichtbundel op weer de goede hoogte staat.....iig blij dat ik tussentijds niet aan de verstelling heb zitten draaien.....beetje gedoe achter het topkuipje. Met 4 H7’s komt er een bak licht uit.....
 
ik wil ook nog wat doen aan m'n 850 ,, daar zit een traditionele H4 in.
als het goed is het nog een ouderwetse glas reflector , de lens zelf is nog gewoon glas dus geen last van dof en verkleuren maar na 20 jaar wel wat aanslag en vuil ...

misschien zet ik er een LED lamp in ,, toch geen can bus die vervelend gaat doen.
 
Zat ik ook aan LED te denken maar ik zou niet weten welke H7.....maar nu ff voor het gemak std halogeen...X-Treme Vision van Philips. En zoals darkeagel schrijft: bak licht uit de 2 pitten....mag niet klagen.

Ook geen CAN gedoe...
 
Laatst bewerkt:
Dit is natuurlijk HET moment om de noodzaak voor een tweede motor voor te leggen aan de vrouw...

In oplossingen denken JPD, niet in problemen 8-)
Yep, dat heb ik al in de groep gegooid.. mijn geliefde Moto Guzzi V7 Stornello staat nog steeds op mij te wachten.... maar de Mrs houdt de hand op de knip :/
 
Die was er toch al?
Ooit was er een ER6 inderdaad, maar die heeft de Mrs zo vaak uit haar handen laten vallen dat die een jaar of 2 geleden is verkocht. Kan natuurlijk altijd de stoere Honda Vision pakken als ik het echt niet meer houd _O-
 
Zat ik ook aan LED te denken maar ik zou niet weten welke H7.....maar nu ff voor het gemak std halogeen...X-Treme Vision van Philips. En zoals darkeagel schrijft: bak licht uit de 2 pitten....mag niet klagen.

Ook geen CAN gedoe...
Ooit van die hele dure lampen in de auto gehad.. de hoeveelheid licht was omgekeerd evenredig met de levensduur van de lampen :/
 
Eerst moeten deze stuk gaan voordat ik over ga tot het plaatsen van LED uitvoering, en ze zullen ook met de tijd qua prijs ook zakken..... ;)

Achterlicht had ik al vervangen door een LED uitvoering.
 
Yep, dat heb ik al in de groep gegooid.. mijn geliefde Moto Guzzi V7 Stornello staat nog steeds op mij te wachten.... maar de Mrs houdt de hand op de knip :/


Moto-Guzzi-V7II-Stornello_16_01.jpg


Dat is een zeer mooie guzzi , heb net de specs bekeken ,, lijkt me een gave motor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan