MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo , koffie op , ff wielen monteren :)

Vanmiddag aanhanger ophalen , naar Assen , vanavond BBQ bier etc morgen Circuit dag :] :]
 
Succes, iig je hebt ‘mooi’ weer erbij.... :]

En circuitdag vind ik zonde vh geld en motor, kan ik van dat geld veel benzine voor kopen en rij hier in de omgeving rond. Ooit tijdens de Viva Italia een demo gedaan, was maar 5 rondes, en toen vond ik het wel genoeg.

Openbareweg is voor mij al uitdagend genoeg.....ook mooi zoals gisteren in de omgeving van noord-oost Twente, onderweg heerlijk op op een bankje in de schaduw aan de paardenslenkte.

Volgens mij ga je op het paddock kapot van de hitte zo in de volle zon...dus grote parasol meenemen hè.
 
Succes, iig je hebt ‘mooi’ weer erbij.... :]

En circuitdag vind ik zonde vh geld en motor, kan ik van dat geld veel benzine voor kopen en rij hier in de omgeving rond. Ooit tijdens de Viva Italia een demo gedaan, was maar 5 rondes, en toen vond ik het wel genoeg.

Openbareweg is voor mij al uitdagend genoeg.....ook mooi zoals gisteren in de omgeving van noord-oost Twente, onderweg heerlijk op op een bankje in de schaduw aan de paardenslenkte.
Donderdag op de Veluwe was het's ochtends ook goed te doen... morgenochtend heb ik nog een ritje kleine k*tweggetjes in Twente, Duitsland en de Achterhoek op de planning... :]
Volgens mij ga je op het paddock kapot van de hitte zo in de volle zon...dus grote parasol meenemen hè.
Gewoon een koud pilsje op zijn tijd :t
 
Donderdag op de Veluwe was het's ochtends ook goed te doen... morgenochtend heb ik nog een ritje kleine k*tweggetjes in Twente, Duitsland en de Achterhoek op de planning... :]Gewoon een koud pilsje op zijn tijd :t


Circuit :

Geen afslagen geen opritten geen ander lastig vervelend langzaam verkeer , heerlijk de bochten door kunnen halen , geen obstakels die in de weg staan als je een schuiver maakt .

ach ja zo ieder zn ding , doe t nog niet zo lang maar moet zeggen dat het mij uitermate bevalt die circuit dagen, nu nog op een xjr , aan t sparen voor wat anders.

Ook op de weg met vakantie kan het idd erg mooi zijn , en hier in de omgeving lekker toeren is ook leuk , tenminste in gezelschap zou leuker zijn.

En ja wat is duur ?? voorheen reed ik veel motorweekenden af 1 weekend camperen en feesten is net zo prijzig als een circuit dag _O- dus daar zit t verschil niet

En kan een hoop zelf aan de motor dus dat bespaard ook genoeg :Y
 
Idd, ieder zijn eigen ding....

Ik beperk me tot bijna een tank benzine en een tanktas met koelzak, eigen drinken/boterhammen mee....en kan ik overal lekker rustig zitten...bankjes onderweg genoeg.


Hier net voor Vierhouten nadat ik van Radio Kootwijk/Assel/Hoog Soeren/Elspeet kwam.....in Vierhouten ff een kopje koffie gepakt.... ;)

full
 
Idd, ieder zijn eigen ding....

Ik beperk me tot bijna een tank benzine en een tanktas met koelzak, eigen drinken/boterhammen mee....en kan ik overal lekker rustig zitten...bankjes onderweg genoeg.


Hier net voor Vierhouten nadat ik van Radio Kootwijk/Assel/Hoog Soeren/Elspeet kwam.....in Vierhouten ff een kopje koffie gepakt.... ;)

[afbeelding]
Hé daar was ik donderdag.. heb de luxe van 2 kopjes koffie met appeltaart genomen in Vierhouteb *D

Eigen eten mee doe ik niet.. maar eet met dit weer overdag ook bijzonder weinig, op de appeltaart na O-)
 
Nou, ik ga me ook echt niet volstouwen met uitsmijters ed overdag.....lichte verteerbare voedsel met de hitte.....en mijn motorpak maat 52 heeft nog ruimte over voor een trui, zonder dat de rits op knappen staat. En die hou als referentie mocht ik ‘dichtgrooien’..... ;)

Trouwens al maanden mijn motorpak niet aan gehad...doorwaaijas/kevelaar jeans is met dit weer ideaal.... *O*
 
Nou, ik ga me ook echt niet volstouwen met uitsmijters ed overdag.....lichte verteerbare voedsel met de hitte.....en mijn motorpak maat 52 heeft nog ruimte over voor een trui, zonder dat de rits op knappen staat. En die hou als referentie mocht ik ‘dichtgrooien’..... ;)

Trouwens al maanden mijn motorpak niet aan gehad...doorwaaijas/kevelaar jeans is met dit weer ideaal.... *O*
Heb begin dit jaar een nieuw doorwaai pak gekocht.. beste investering ooit *D
 
Ben er ook super blij mee.......zit nog te denken aan een cool vest...zo’n ding waar je een halve liter erin doet. Van de andere kant is zweten ook goed... 8-)
 
Ben er ook super blij mee.......zit nog te denken aan een cool vest...zo’n ding waar je een halve liter erin doet. Van de andere kant is zweten ook goed... 8-)
Als het echt zweten wordt heb ik meer last van mijn handen dan van mijn bovenlijf.. heb leren 'zomer' handschoenen maar die zijn voor de ouderwetse Hollandse zomers :/
 
Circuit :

Geen afslagen geen opritten geen ander lastig vervelend langzaam verkeer , heerlijk de bochten door kunnen halen , geen obstakels die in de weg staan als je een schuiver maakt .

ach ja zo ieder zn ding , doe t nog niet zo lang maar moet zeggen dat het mij uitermate bevalt die circuit dagen, nu nog op een xjr , aan t sparen voor wat anders.

Ook op de weg met vakantie kan het idd erg mooi zijn , en hier in de omgeving lekker toeren is ook leuk , tenminste in gezelschap zou leuker zijn.

En ja wat is duur ?? voorheen reed ik veel motorweekenden af 1 weekend camperen en feesten is net zo prijzig als een circuit dag _O- dus daar zit t verschil niet

En kan een hoop zelf aan de motor dus dat bespaard ook genoeg :Y
En? Hoe was de circuitdag? *O*
 
Als het echt zweten wordt heb ik meer last van mijn handen dan van mijn bovenlijf.. heb leren 'zomer' handschoenen maar die zijn voor de ouderwetse Hollandse zomers :/
Oh, handschoenen is zeker ff lastig. Vorige week een keer tijdens een korte ritje zonder ze gereden, was aangenaam, maar voelde me niet prettig bij zegmaar.

Vd week is het toch ‘gebeurd’ met het extreem warme weer, en dan gaan we klagen over andere ‘zaken’....
 
Oh, handschoenen is zeker ff lastig. Vorige week een keer tijdens een korte ritje zonder ze gereden, was aangenaam, maar voelde me niet prettig bij zegmaar.

Vd week is het toch ‘gebeurd’ met het extreem warme weer, en dan gaan we klagen over andere ‘zaken’....
:^ zoals een weekje op de motor naar België/Luxemburg begin september, helemaal geen zin in, maar het moet toch O-)
 
Tuurlijk, hij wel weer hoor B| :P
Iemand moet het geld uitgeven toch :?

Maar tis een reis met een klein '( het hotel waar ik al 10 jaar met veel plezier op de motor naar toe ga en ook best wel vaak zonder motor, maar dan met de Mrs. gaat sluiten. De hotelier is er de oorzaak van dat ik F800GS rij en het is één van de weinige hotels waar ik mij ooit echt welkom en thuis heb gevoeld.

Dus volgend voorjaar maar naar Andalusië met de motor :] O-)
 
En? Hoe was de circuitdag? *O*

Ja super vet weer , en gezellig met de groep . foto's en filmpjes volgen nog

Weet nu alleen wel zeker dat 1 XJR er uit gaat en daar in de loop van volgend jaar een andere supersport voor terug komt voor het circuit rijden. de XJR rijd nu op zn limiet , ik wil en kan wel harder alleen de motor niet dus ff sparen :Y
 
Iemand moet het geld uitgeven toch :?

Maar tis een reis met een klein '( het hotel waar ik al 10 jaar met veel plezier op de motor naar toe ga en ook best wel vaak zonder motor, maar dan met de Mrs. gaat sluiten. De hotelier is er de oorzaak van dat ik F800GS rij en het is één van de weinige hotels waar ik mij ooit echt welkom en thuis heb gevoeld.

Dus volgend voorjaar maar naar Andalusië met de motor :] O-)
Das wel balen dan ja :/

Andalusie is dan wel weer gaaf zeg, ook het onverhard op met de BMW?
 
Vanmiddag met 35 graden op de Holterberg kreeg ik ze lastig uit en aan... 8-)


In de ochtend was het aan het water goed uithouden in Giethoorn....

full
 
Das wel balen dan ja :/

Andalusie is dan wel weer gaaf zeg, ook het onverhard op met de BMW?

Wie weet, ben niet zo'n zandhapper, maar beetje gravel is nog wel te doen. De F800GSA is veel te zwaar voor het echte werk... > 250 KG

Zag dat een bedrijfje in Haaksbergen (TBTravel) motorreizen organiseert die kant op.. plan is een week georganiseerd en daarna 1 of 2 weken in een el cheapo appartement en een beetje rustig bochtjes rijden enzo... de hoogste kosten zijn het motortransport en de vliegreis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan