MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis een Honda hè...... :+

Ventilator van de radiator draaide onderweg overuren, ding springt aan bij 106 en gaat bij 99 uit. Kwam regelmatig voor bij de langzamer gedeelten waarbij je geen rijwind had.

Trouwens rondom Heerde/Wapenveld is het ook leuk rijden....Zwolle Hasselt Genemuiden geen ruk aan...
 
Vanmiddag met 35 graden op de Holterberg kreeg ik ze lastig uit en aan... 8-)


In de ochtend was het aan het water goed uithouden in Giethoorn....

[afbeelding]
Het was gisteren knap heet op Assen, 4 vd 5 sessies gereden nog :]

30052956098_a39f5e107b_h.jpg
 
Ja mijn eigen PR, maar da's niet zo spannend ;-) Sneller worden als jou gaat mij iig nooit lukken _O-
Goed bezig *D
Altijd weer leuk om je eigen tijd aan te scherpen 8-)

Ik was 17 juli aan de beurt.. Toen was het ~31 graden met volle zon op de bakkes...
Dat was al behoorlijk onprettig.. Enige schaduw die ik had was in m'n opgooi tentje _O- :')
En dan zo'n super strak zwart leren pakkie an en bonkend hete machine tussen de benen _O-

Vijfde sessie had ik toen ook niet gereden.. In sessie 4 aardig concentratie verloren.. Dan maar een sessie overslaan.. Zou zonde zijn om de hele boel nou in de laatste sessie op te vouwen..

Ik had wel geplanned om gisteren te gaan, maar ik was/ben te druk helaas, dus dat is 'm niet geworden helaas.
 
Laatst bewerkt:
het is een behoorlijk stuk afgekoeld *O*

er is ook wat regen gevallen ,, ook fijn,

de regen die ze morgen aankondigen valt pas in de avond.
 
Wie weet, ben niet zo'n zandhapper, maar beetje gravel is nog wel te doen. De F800GSA is veel te zwaar voor het echte werk... > 250 KG

Zag dat een bedrijfje in Haaksbergen (TBTravel) motorreizen organiseert die kant op.. plan is een week georganiseerd en daarna 1 of 2 weken in een el cheapo appartement en een beetje rustig bochtjes rijden enzo... de hoogste kosten zijn het motortransport en de vliegreis.
Gaaf hoor :Y snap ook wel dat je met je eigen BMW niet het onverhard op gaat, kans op JPDeetjes is dan nog groter :P
 
Tis een Honda hè...... :+

Ventilator van de radiator draaide onderweg overuren, ding springt aan bij 106 en gaat bij 99 uit. Kwam regelmatig voor bij de langzamer gedeelten waarbij je geen rijwind had.

Trouwens rondom Heerde/Wapenveld is het ook leuk rijden....Zwolle Hasselt Genemuiden geen ruk aan...
Heb nu geen temperatuurmeter meer (alleen een lampje voor als 't echt te gek is), maar die koelers moeten er met dit weer inderdaad flink aan werken. Fijn altijd als je voor het stoplicht staat en je nog even een extra bak warme lucht om de oren krijgt :+
 
Ventilator van de radiator draaide onderweg overuren, ding springt aan bij 106 en gaat bij 99 uit. Kwam regelmatig voor bij de langzamer gedeelten waarbij je geen rijwind had.
Hiervoor heb ik een knopje geïnstalleerd die de ventilator overruled. Knopje in = ventilator aan, knopje uit = ventilator gaat nog steeds automatisch aan wanneer nodig.

Ideaal :Y
Als ik een paar stoplichten aan zie komen knal ik het knopje aan en gaat de ventilator draaien.
 
Ik niet, ik laat de thermostaat zijn werk doen...scheelt een knopje.... :+

Ben op zoek naar een koelvest....marktverkenning etc....je hebt waar je ze in water moet dompelen, of types met een vuldop zgn dry uitvoering...
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, ik laat de thermostaat zijn werk doen...scheelt een knopje.... :+

Ben op zoek naar een koelvest....marktverkenning etc....je hebt waar je ze in water moet dompelen, of types met een vuldop zgn dry uitvoering...

Iets met mosterd...maaltijd..
 
...scheelt een knopje.... :+
:+ True!
Mooie van de VFR is dat het compleet omkeerbaar is.. Er hoeft nergens een draadje te worden onderbreken of zo - het is draadjes op goeie plek aansluiten met een knopje ertussen :)
Had het op mijn Kawasaki ook al en het scheelt toch best wel.
Ben op zoek naar een koelvest....marktverkenning etc....je hebt waar je ze in water moet dompelen, of types met een vuldop zgn dry uitvoering...
Ik gebruik zo'n Macna koelvest (vuldop). Werkt erg fijn *O* :Y
(alleen jammer dat die niet onder mijn eendelig race pak past _O- :+ )
 
Goed bezig *D
Altijd weer leuk om je eigen tijd aan te scherpen 8-)

Ik was 17 juli aan de beurt.. Toen was het ~31 graden met volle zon op de bakkes...
Dat was al behoorlijk onprettig.. Enige schaduw die ik had was in m'n opgooi tentje _O- :')
En dan zo'n super strak zwart leren pakkie an en bonkend hete machine tussen de benen _O-

Vijfde sessie had ik toen ook niet gereden.. In sessie 4 aardig concentratie verloren.. Dan maar een sessie overslaan.. Zou zonde zijn om de hele boel nou in de laatste sessie op te vouwen..

Ik had wel geplanned om gisteren te gaan, maar ik was/ben te druk helaas, dus dat is 'm niet geworden helaas.
Wat rijdt jij voor tijden op Assen? :Y

Ik mag 5 September weer *O* 1e x MSL Cup race 8-)
 
Wat rijdt jij voor tijden op Assen? :Y

Ik mag 5 September weer *O* 1e x MSL Cup race 8-)
PR is 1:59.0.
In juni op video heb ik een 1:58.xxx gereden in sessie 2 (maar van sessie 1 en 2 gaven ze de rondetijden niet vrij B| ), daarna kwam regen.. (en raad eens wie de regenbanden was vergeten mee te nemen die dag O-) |( )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan