Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet bekennen. Vanmorgen was wel bijzonder koud met -10.......en kan bijna nergens fatsoenlijk gas geven of hij begint te spinnen... Gelukkig kunnen we daar rekening mee houden
 
als het weer deze kant op blijft gaan, kunnen we met de kerst gewoon op de brommer naar de schoonfamilie :+

-- maar eerst nog even wachten op wat carburateur onderdeeltjes van motorplaza
 
Laatst bewerkt:
Ja . Het is eerst weer 3 maand afgelopen . Heb een verzekering van 9 maanden ,ingaande 1 december tm 1 maart 2017 . Scheelt behoorlijk in de premie . Nu dus even tijd voor onderhoud .Valt overigens niet mee een lange tijd niet op de motor en ik denk er aan om weer een oude pekelfiets aan te schaffen gezien de hoge temperaturen af en toe.
 
Ja . Het is eerst weer 3 maand afgelopen . Heb een verzekering van 9 maanden ,ingaande 1 december tm 1 maart 2017 . Scheelt behoorlijk in de premie . Nu dus even tijd voor onderhoud .Valt overigens niet mee een lange tijd niet op de motor en ik denk er aan om weer een oude pekelfiets aan te schaffen gezien de hoge temperaturen af en toe.

Op vorige week na met temperaturen behoorlijk onder 0 was het wel koud, maar nu elke keer tussen 5 en 10 is prima te doen mits goed gekleed :-)
 
Moet bekennen. Vanmorgen was wel bijzonder koud met -10.......en kan bijna nergens fatsoenlijk gas geven of hij begint te spinnen... Gelukkig kunnen we daar rekening mee houden
Leuf dr niks van

..

Nieuwe aanwinst ;).
Achterkapjes en spatbord even laten spuiten en hij staat er netjes bij.
honda_17500MET640ZC.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja . Het is eerst weer 3 maand afgelopen . Heb een verzekering van 9 maanden ,ingaande 1 december tm 1 maart 2017 . Scheelt behoorlijk in de premie . Nu dus even tijd voor onderhoud .Valt overigens niet mee een lange tijd niet op de motor en ik denk er aan om weer een oude pekelfiets aan te schaffen gezien de hoge temperaturen af en toe.


Ja een pekel bike die gedachte speelt ook wel eens door mijn hoofd bij mooi weer in de winter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan