Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Mijn naam is Rowan en ook woonachtig in Groningen! Dus vandaar dat ik mij even voorstel in dit topic.

Ik heb in december 2015 mijn A2 rijbewijs gehaald en ben momenteel op zoek naar een leuke beginnersmotor. Zodra ik een motor heb lijkt het me leuk om eens een tochtje te doen.

Groeten,

Rowangz
 
Goedemorgen,

Mijn naam is Rowan en ook woonachtig in Groningen! Dus vandaar dat ik mij even voorstel in dit topic.

Ik heb in december 2015 mijn A2 rijbewijs gehaald en ben momenteel op zoek naar een leuke beginnersmotor. Zodra ik een motor heb lijkt het me leuk om eens een tochtje te doen.

Groeten,

Rowangz


hoihoi :W

woonachtig in Groningen alsin de stad of de provincie?
 
Goedemorgen,

Mijn naam is Rowan en ook woonachtig in Groningen! Dus vandaar dat ik mij even voorstel in dit topic.

Ik heb in december 2015 mijn A2 rijbewijs gehaald en ben momenteel op zoek naar een leuke beginnersmotor. Zodra ik een motor heb lijkt het me leuk om eens een tochtje te doen.

Groeten,

Rowangz

Welkom !

Wat voor een motor heb je in gedachte ?
 
Pff dag nummer 4 dat ik met de beugels van de zijkoffers bezig ben voor op de Transalp. Heb op elke vinger brandblaren van het lassen en ben vast een liter bloed armer door alle wondjes. Maarrr bijna klaar...
 
Welkom Rowan!

Haren hiero :)




------
zit wel erg te twijfelen om nu te gaan rijden;p paar daagjes mooi weer dan zakt het weer wat af dacht ik
 
Goedemorgen,

Mijn naam is Rowan en ook woonachtig in Groningen! Dus vandaar dat ik mij even voorstel in dit topic.

Ik heb in december 2015 mijn A2 rijbewijs gehaald en ben momenteel op zoek naar een leuke beginnersmotor. Zodra ik een motor heb lijkt het me leuk om eens een tochtje te doen.

Groeten,

Rowangz

Moi Rowan,

Woon zelf ook in Groningen stad,
heb voor mijn A2 een Ducati SuperSport 600 gekocht. :9

stuur mij maar een prive bericht als je een keer wilt toeren als je een motor hebt gekocht :]
 
Of zet het hier neer :) Is een bandit 600 niet wat voor jou? Of kan die niet op 35kw? Een Suzuki gsf 600 n is dat :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan