KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

die plekken van de subframe heb ik aangepakt met een staalborstel op een boormachine ! ging perfect!!! en ja idd ik ga toch die bobine nog een keer loshalen en dan met leuke schuurapparaatje van het werk kijken of ik er bij kom.

1


deze dus! hopelijk kan ik morgen wel een filmpje maken als hij loopt. en nog iets voor diegene die geinteresseerd zijn heb ik een facebookpagina over de ktm gemaakt. weet niet of ik die mag delen dus bij deze>
https://www.facebook.com/Project-KTM-1489259991378671/
 
ik heb het toen gefixt met een berg aarde erop



Iets met een regenbui en een plas. Daar wordt ik gelijk weer 30 jaar jonger van. Weet het niet NL offroad drekkig maar voor hier toch heel erg mijn best gedaan.


O-)
 
Weet je zeker dat je CDI het doet? / Geen probleem killswitch bedrading?
 
Laatst bewerkt:
Cdi zal ik dan moeten nakijken maar zou niet weten waar ik precies moet beginnen (slecht met elektriciteit.)

Voor de rest hartelman vertelde mij dat als het niet ligt aan de massa het een grote kans is dat mijn grondplaat van de ontsteking kadoek is
 
cdi zou ik niet weten wat ik na moet meten.

vandaag dan maar ff contactspray gehaald en die tussen alle massapunten gespoten,

voor de zekerheid ook nieuwe bougiekabel bougiedop en bougie.

nu is er helemaal geen plof meer. bougie vonkt niet op mijn motor maar wel op een andere motor ( bougiekabel zelfde verhaal )

is er hier niet iemand die een ontsteking kan wisselen of mij hier echt mee kan helpen? ik kan langskomen eventueel ( heb motortrailer)

ja hiermee bedoel ik dus dat ik een beetje radeloos word :(
 
cdi zou ik niet weten wat ik na moet meten.

vandaag dan maar ff contactspray gehaald en die tussen alle massapunten gespoten,

voor de zekerheid ook nieuwe bougiekabel bougiedop en bougie.

nu is er helemaal geen plof meer. bougie vonkt niet op mijn motor maar wel op een andere motor ( bougiekabel zelfde verhaal )

is er hier niet iemand die een ontsteking kan wisselen of mij hier echt mee kan helpen? ik kan langskomen eventueel ( heb motortrailer)

ja hiermee bedoel ik dus dat ik een beetje radeloos word :(

ik heb geen kloten verstand van elektronica maar heb jij niet nog zo'n oude sem ontsteking? ik weet wel dat bij de oude lc4 die dingen vaker problemen geven en dan opnieuw gewikkeld moeten worden. er zijn bedrijven die hier bekend mee zijn.
 
Vinden jullie het niet heel toevallig dat hij het eerst goed deed en nu alles terug in elkaar zit hij niet meer doet?

Ik denk dat er ergens iets gewoon niet goed in elkaar gezet is?
 
Dat lijkt me idd ook wel duidelijk.
Lijkt me iets elektronisch; gewoon 1 voor 1 de voedingsdraden t.o.v. de massa meten.
Anders bij bobine ohmse waardes meten vanuit wphb?
 
Ja dat is het vage. Ik heb alle kabels gemarkeerd (gestickerd) ik weet 100% dat dat goed zit !

Voor de rest heb ik wel zelf een nieuwe luchtbox gemaakt van rvs. Zou dat wel van rvs mogen??
 
Ja dat is het vage. Ik heb alle kabels gemarkeerd (gestickerd) ik weet 100% dat dat goed zit !

Voor de rest heb ik wel zelf een nieuwe luchtbox gemaakt van rvs. Zou dat wel van rvs mogen??

Foutje is snel gemaakt. Denk nog steeds dat je toch iets niet goed hebt aangesloten. Of vergeten of wat dan ook.

Waar een airbox van gemaakt is heeft natuurlijk niets met de vonken te maken.
 
Laatst bewerkt:
Klopt maar misschien omdat rvs geleid dat t raar doet. Was ook maar een wilde gok eigenlijk.
Nu bedacht ik me vanochtend dat ik wel de stekker van de onsteking vervangen heb. Deze is 100%goed gesoldeerd maar misschien is de stekker zelf gewoon *kut*

Haal vnv de complete stekker eraf en ga er wat anders voor verzinnen
 
Dat zou zomaar kunnen, kwestie van alle stappen terug nagaan.

Hij liep, je hebt eraan gezeten, hij loopt niet. Alleen wáár is de grote vraag!

Succes, ik woon in de buurt maar de komende 2 weekenden kan ik sowieso niet helpen...
 
Blade heb jij ook 4 kabels van de ontsteking naar de stekker lopen?

Ik zie er 4 maar 3 zijn er aangesloten. 1 zit beetjeverstopt maar kan em wel zien (zie m echt pas nu! )

Zoja waar zit de 4rde bij aan gesloten?!?
 
Misschien al voorbij gekomen, maar s je accu wel goed eigenlijk?
Ook met een kickstarter moet je accu voldoende stroom leveren.
12v op je multimeter zegt niks.
 
Laatst bewerkt:
accu moet je meten tijdens het starten, als het voltage dan terug slaat naar 8/9/10 volt of minder dan is je accu verrot.
maar ik denk dat het idd een kabeltje / stekkertje is dat niet fijn zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan