Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smaken verschillen inderdaad Clubtrainer, gelukkig wel! Ik ben (nog) niet van plan iets te veranderen, vind ze origineel het mooist. :9

Doe even sparen voor een setje Akra's en Öhlins voor en achter :+
Die originele stofzuigerpotten moeten er wel af hoor Gerardus.
 
Krijg maar lekker de tering Jelmer :+ Hoewel een titanium Akrapovic systeem wel op het verlanglijstje staat :9~
 
Tja, dat is al zo sinds ik 'm ken :')

Hebben jullie niks te doen ofzo? Dat jullie de hele dag een beetje kunnen MF'en?
 
Ik heb toch wel een zwak voor volledig origineel.

Zo is hij ooit bedacht. De fiets is (grotendeels) ontworpen eind jaren negentig en dat mag je dan wat mij betreft best zien. Het is geen nieuwe motor maar was destijds (en wat mij betreft nu nog) een bijzondere verschijning. Om hem 'met de tijd' mee te laten gaan is wat mij betreft jammer voor de originele lijnen van de SP. Technische upgrades vind ik wat anders, dat zal vaak ook gewoon een verbetering in rijgedrag enzo kunnen meebrengen, dat geloof ik best...


Al heb ik zelf een redelijk lijstje met tweaks:
- Akrapovic titanium hexagonals
- PC3 USB met custom map
- Voor tandwiel met 15 ipv 16 tanden
- Speadohealer (voor dat tandwiel)
- WP binnenwerk voorvering
- Öhlins stuurdemper
- Stalen remleidingen voor
- Schakelpook van een CBR1100 (reverse shift)
- Undertail met origineel achterlicht erin en custom knipperlichten
- platte knippers voor
- flappermod
- pairmod

Enige optische is dus eigenlijk de undertail, de knippers, de stuurdemper en de akrapovics. Ik heb een originele undertail liggen met taartschep en knippers. Heb al een tijdje in gedachten om hem weer terug naar origineel te bouwen. Maar de vorige eigenaar die de undertail heeft gemonteerd heeft heel de kabelboom gesnoeid... Zit er niet echt op te wachten om daar aan te beginnen...

Zc6O40b0


WhMlOSTL
 
Laatst bewerkt:
Dempers vind ik geen probleem, die "moderniseren" de look niet echt in mijn ogen. Maar zo'n undertail en kleine knipperlichten passen volgens mij gewoon niet bij de leeftijd en vorm van de motor...
 
Thomas_d, dat is volgens mij exact dezelfde undertail als ik heb liggen (en waar de knipperlichtjes van kwijt waren...) Zou je een foto van het binnenwerk willen posten (evt. via pb). Ik ben erg benieuwd hoe dat originele achterlicht bij jou vast zit. Alvast bedankt!
 
Thomas_d, dat is volgens mij exact dezelfde undertail als ik heb liggen (en waar de knipperlichtjes van kwijt waren...) Zou je een foto van het binnenwerk willen posten (evt. via pb). Ik ben erg benieuwd hoe dat originele achterlicht bij jou vast zit. Alvast bedankt!

ga ik voor je doen als ik thuis ben...!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan