Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist even zwarte haakse ventielen besteld, kunnen die er gelijk op als de nieuwe sloffen er onder komen. Ga voor de conti road attack 2 evo, goed voor mijn rijstijl... :]
 
Zojuist even zwarte haakse ventielen besteld, kunnen die er gelijk op als de nieuwe sloffen er onder komen. Ga voor de conti road attack 2 evo, goed voor mijn rijstijl... :]

Lekker makkelijk met die haakse ventielen *O*

En ik heb geen bobbins.. Hoera voor de 2001 SP.
 
Lekker makkelijk met die haakse ventielen *O*

En ik heb geen bobbins.. Hoera voor de 2001 SP.
Ja, zit nu iedere keer door de remschijf heen te klooien. Heb ze op de wielen van de blades ook gehad, zeker een stuk makkelijker. Gemak dient de mens he... :P
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gelijk een afspraak gemaakt voor de montage van de verhoogde clip-ons, de Brembo pompen en de Harris rempothouders op de kroonplaat. Als dat gebeurd is, ben ik er wel ff klaar mee. Ben wel benieuwd hoeveel het scheelt met de druk op de polsen en hoe de koppeling en remmen aan gaan voelen. 8 april gaat het gebeuren :)
 
Niets mis mee, al moet ik zeggen dat ik met een stoplichtenrit naar verloop van tijd mijn hand wel ga voelen met (ont)koppelen. Maar ze worden door Brembo pompen vervangen, ben dus wel benieuwd naar het verschil... :)
 
Laatst bewerkt:
Maar die moet je eigenlijk ook bij iedere bandenwissel vervangen, dus haakse ventielen zijn gewoon makkelijker :+

Hoe kom je daar nou bij?
En bij evt vervangen, kosten 1 euro en je trekt ze er zo in.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gelijk een afspraak gemaakt voor de montage van de verhoogde clip-ons, de Brembo pompen en de Harris rempothouders op de kroonplaat. Als dat gebeurd is, ben ik er wel ff klaar mee. Ben wel benieuwd hoeveel het scheelt met de druk op de polsen en hoe de koppeling en remmen aan gaan voelen. 8 april gaat het gebeuren :)
?...waarom niet zelf doen?....


scheelt je bakken met geld.
 
De afstand van buitenkant achterbrug links tot buitenkant achterbrug rechts is zo'n beetje 36 centimeter, daar komt nog ongeveer een centimeter aan beide kanten bij van de bobbins, volgens mij ben ik een minimaal 38cm brede paddock nodig... Ik heb trouwens liever een paddock met rubber wielen in plaats van kunststof, daar heb ik een wat prettiger gevoel bij op een ruwe betonnen garagevloer of buiten op de klinkers...

Edit:

Ik kan ze niet breder vinden dan 36cm. Dan moet er maar grof geweld aan te pas komen :+


Even een schaarkrik van een auto ertussen, dan buig je hem gecontroleerd naar de juiste maat.
 
Zojuist even zwarte haakse ventielen besteld, kunnen die er gelijk op als de nieuwe sloffen er onder komen. Ga voor de conti road attack 2 evo, goed voor mijn rijstijl... :]


Die rubberen of van alu?
De ruubere zijn niet veilig, doordat je er haaks opduwt willen ze nog wel eens spontaan afscheuren.
Gelukkig rijd je niet tijdens het bandenpompen.
 
Ik heb deze, ook van Daytona, is in breedte te verstellen, wel met kunststof wieltjes.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan