Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee nee je verstrekt nu foutieve informatie, dus ik corrigeer je even! Niet om gaan huilen want dan moet ik nog zo'n doos zakdoekjes neer zetten..... (je weet wel) :9 O-)Dit zit er met de volgende reden....
Met schuim laat dit filter even veel/even makkelijk/even snel lucht door als je originele filter. Het voordeel hier van je zet ze er in en hoeft niets af te stellen maar heb wel filters die je kunt reinigen.

Zonder schuim je raad het al! Laten ze veel meer/makkelijker/sneller lucht door waardoor je meer vermogen (lees 0,001 pk gok ik zo) kunt krijgen mits je de motor opnieuw laat afstellen op een testbank bijvoorbeeld als je teminste een powercommander hebt. Ook kan hij na dit afstellen wat mooier lopen door zijn toeren heen dit is dan ook eigelijk de hoofd reden om zonder te rijden.
Bijkomend voordeel van rijden zonder is een iets mooier geluid!

Hoe weet ik dit? Handleiding van mijn k&n filters!

thanks voor het antwoord, gezien zijn PC3 usb toch gemapt moet worden gaan ze er dan mooi uit!

ben benieuwd naar t geluid, ga de pair en flapper mod ook gelijk maar uitvoeren 8-) 8-)
 
Absoluut! Ik ga straks even een rondje op de XT, even oldskool genieten *O*

Toen ik gistermiddag thuis kwam van mn werk stond er een grote doos in de gang, mijn bestelling van Datona! Direct uitgepakt en de paddock in elkaar gezet. Daarna ben ik direct begonnen met demonteren van het kuipwerk aan de linkerkant. De topkuip is er inmiddels ook van af en beide kuipdelen zijn van binnen en van buiten gewassen, gepoetst, in de wax gezet en staan nu op m'n slaapkamer te wachten op montage :+

Ook heb ik gisteren de knipperlichtschakelaar gedemonteerd, deze liep nogal stroef en de knipperlichten deden het niet zoals ze het hoorden te doen. Ik heb de schakelaar uit elkaar gehaald, het grootste gedeelte van het oude vet verwijderd en vervangen door een likje kopervet op het scharniertje, en heb de contacten van de schakelaar schoon gemaakt met remmenreiniger. Alles weer in elkaar gezet, gemonteerd en getest, en...

Helemaal niks. Huh, hoe kan dat nou? Stekkers vergeten aan te sluiten :') (Ik was al vroeg wakker en had er al een lange dag op zitten :9
Daarna de kabels maar aangesloten en de knipperlichten werken weer als vanouds, en ook de schakelaar loopt mooi soepel! De eerste klus is geklaard *O*
 
Laatst bewerkt:
Mijn VTR mag uit de OP

Heeft vandaag plaats gemaakt voor een Kawa zx12r
5792_10204550472596554_6029362430678463032_n.jpg
 
Zet ik net de sp even buiten, zie ik dat de linker demper langs de achterbrug schuurt, heb ik dus zwaar de t over in. :(

Maar ff kijken hoe ik dat op ga lossen, denk een setje (extra) moeren tussen het subframe en de steunen in zodat ze wat verder er vanaf komen te hangen. :/
 
Zet ik net de sp even buiten, zie ik dat de linker demper langs de achterbrug schuurt, heb ik dus zwaar de t over in. :(

Maar ff kijken hoe ik dat op ga lossen, denk een setje (extra) moeren tussen het subframe en de steunen in zodat ze wat verder er vanaf komen te hangen. :/

Gewoon ruilen voor een setje hotcams.
Met mij.

Echt waar :+
 
Vandaag een rondje Eifel gedaan met de SP.
Wat is het toch lekker rijden daar.
Bochten in overvloed en niet te druk.

Voor de zekerheid toch maar de db-killers geplaatst....


Lekker zonnetje, maar was nog best koud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan