Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer een beetje onderhoud, nieuw rubber, nieuw vloeistoffen, gp shift met quickshifter,pc5 en de Akra's er weer op.
Daar moet hij ook mee op de bank.
Maar heb zo weinig tijd over momenteel, dus dat hij nog niet klaar is,is niet zo'n probleem.

Had je de olie al eens vervangen?
Je zal het zeker merken!
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier toevallig waar ik van die link pijpjes kan scooren tbv
Highmount voor de sp-1. Met Leovince dempers. Ben benieuwd wat die kosten nl. Maar kan weinig vinden Iemand suggesties?
 
Meer een beetje onderhoud, nieuw rubber, nieuw vloeistoffen, gp shift met quickshifter,pc5 en de Akra's er weer op.
Daar moet hij ook mee op de bank.
Maar heb zo weinig tijd over momenteel, dus dat hij nog niet klaar is,is niet zo'n probleem.

Had je de olie al eens vervangen?
Je zal het zeker merken!

Oke nice ook goed bezig Rene 👍🏽👍🏽 ben benieuwd naar die quickshifter,maar waarom de uitlatenswitch ?
 
Weer ff wat anders en hij moet de bank op, en de Sato's die knijpen wat bij de mid-pipes.
Wil dat de doorstroming optimaal is en dat hij hem dan ook optimaal kan afstellen.
Misschien laat ik dan nog wel een keer een 2e map maken met de Sato's.

Quickshifter had ik al, maar moest en een aantal onderdelen en andere sensor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Meer een beetje onderhoud, nieuw rubber, nieuw vloeistoffen, gp shift met quickshifter,pc5 en de Akra's er weer op.
Daar moet hij ook mee op de bank.
Maar heb zo weinig tijd over momenteel, dus dat hij nog niet klaar is,is niet zo'n probleem.

Had je de olie al eens vervangen?
Je zal het zeker merken!
Akra's er weer op? Is dat een eens in de zoveel tijd switch of heb je een speciale achterliggende gedachte voor de switch?

Edit: Lees net je post hierboven...
 
Laatst bewerkt:
morgen met aaron naar jeroen v/d meer dan worden ze afgesteld met onze nieuwe uitlaten we zijn heel erg benieuwd wat daar uitkomt
 
Jongens, ik heb een probleem.

Als mensen nog ideeen hebben hoor ik het graag..


Zekeringen zijn iig goed, alle stekkers zaten goed aangesloten..
 
Weet iemand hier toevallig waar ik van die link pijpjes kan scooren tbv
Highmount voor de sp-1. Met Leovince dempers. Ben benieuwd wat die kosten nl. Maar kan weinig vinden Iemand suggesties?
Of StarTwin in Loenen, bij Apeldoorn. Doen niet onder voor het vakmanschap van Pajic.
StarTwin is bij jou om de hoek...
 
Laatst bewerkt:
Zitten de plus accu en min accu goed vast?
Is het met draaiende motor ook, of start hij helemaal niet?
 
Laatst bewerkt:
Jongens, ik heb een probleem.

Als mensen nog ideeen hebben hoor ik het graag..


Zekeringen zijn iig goed, alle stekkers zaten goed aangesloten..

vreemd,
ik kan je alleen maar aanraden alles na te lopen wat je los gehad hebt, ook aan de achterkant zitten nog een paar stekkers zoals de omvalschakelaar en vanaf de onderkant tank.
 
Laatst bewerkt:
Motor start gewoon goed. Rijdt goed.
Stilstaan of rijden symptonen blijven hetzelfde.

Controleer goed de grijze grote rechthoekige stekker links voor in de topkuip.
Goed aan alle draden trekken of ze nog goed vast zitten en of er geen oxidatie te zien is, deze geeft vaak problemen.
 
morgen met aaron naar jeroen v/d meer dan worden ze afgesteld met onze nieuwe uitlaten we zijn heel erg benieuwd wat daar uitkomt

Ben ook wel benieuwd en de uitdraai hier plaatsen hè.Weet je wat rekend hij voor afstellen van de pc3? Hij vraagt voor de pc5 rond de 200,-.
 
Controleer goed de grijze grote rechthoekige stekker links voor in de topkuip.
Goed aan alle draden trekken of ze nog goed vast zitten en of er geen oxidatie te zien is, deze geeft vaak problemen.
Begreep dat die stekker ook wel een kwaaltje (of het enige) van de sp is.

Wel een vaag gebeuren Wokkelz...
 
ja natuurlijk zou niet durven om je in het ongewisse te laten renee
200 voor een compleet nieuwe map en 150 voor terug kerende klant zoals ik voor mij hoeft hij geen nieuwe map te maken alleen de huidige aanpassen naar de nieuwe uitlaten
Ben ook wel benieuwd en de uitdraai hier plaatsen hè.Weet je wat rekend hij voor afstellen van de pc3? Hij vraagt voor de pc5 rond de 200,-.
 
Oké duidelijk, dus je kan dan ook precies het verschil zien voor en na de LB uitlaat.
Da's wel gaaf.
 
Jongens, ik heb een probleem.

Als mensen nog ideeen hebben hoor ik het graag..


Zekeringen zijn iig goed, alle stekkers zaten goed aangesloten..
er gaat een stekker verbinding naar je linkerhelft van je stuur...en een naar de rechterkant....
zou het kunnen dat deze omgedraaid zijn?...daar je alleen spaning op je cockpit krijgt als je de remschakelaar bekrachtigd?....

just a brainfart....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan