Silly Season 2017

Hij was wel meerdere jaren vrij onzichtbaar, en dan ineens drie races achter elkaar nagenoeg onverslaanbaar. :?

Dan kan hij waarschijnlijk iets erg goed en sommige dingen duidelijk minder. Voor iemand als ik was het al een raadsel waarom Vale zo makkelijk won in Jerez en Gorgel in Le Mans.
 
Je had op z'n minst je jas op de grond kunnen leggen voordat je haar op d'r knieën liet zitten...

Galante mannen zijn een zeldzaamheid tegenwoordig. :N

wat hebben wij mannen toch een verdorven geest.
Ik denk hetzelfde als ik dit plaatje weer zie.
 
Laatst bewerkt:
Viñales-Yamaha, è l'ora del sì

Even door de vertaler heen:
De Spaanse site Solomoto.es neemt voor de officiële ondertekening van de 21-jarige Spaanse met Yamaha in 2017. "Er was geen ja, is er nu." Hij zal in de toekomst stuurman Valentino Rossi


Helaas kan ik mobiel de site van solomoto biet vertalen. Heb ook geen idee hoe betrouwbaar deze bronnen zijn maar iemandvan jullie wellicht wel?!
 
Ik lees net op de Instagram van moto GP dat Dovi heeft bijgetekend bij Ducati. Houdt in dat je Ianonen toch een stap moet gaan maken.
 
Erg zonde. Blijkbaar wil Ducati een duidelijke nummer 2 die de nummer 1 geen punten gaat afsnoepen. Dovi is een leuke wieltjesplakker, maar Iannone heeft veel meer talent.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Dovi veel beter dan Iannone. Hij is een zeer constante rijder die heel goed met banden kan omgaan.
 
Dovi zal geen wereldkampioen worden, maar daarvoor hebben ze Lorenzo binnen gehaald. En wie is een betere teamgenoot voor Lorenzo... Dovi of Iannone? De keuze lijkt mij vanuit het team bezien volstrekt logisch. Voor de kijkers is het jammer.
 
Ik zie de Maniac aardig gemotiveerd zijn voor Mugello. Zou mooi zijn als hij weet te winnen :) . Ianone en Rins naar Suzuki zag ik ergens bij de reacties op Crash, dat zou ik echt geweldig vinden.
 
Dan kan hij waarschijnlijk iets erg goed en sommige dingen duidelijk minder. Voor iemand als ik was het al een raadsel waarom Vale zo makkelijk won in Jerez en Gorgel in Le Mans.
En Binder de vorige race. Wat een inhaalslag. :}
 
2 nieuwe rijders bij Suzuki? Wat gaat Aleix Espargaro dan doen?

Zarco in line for 2017 Suzuki MotoGP move

Suzuki has put an option on the French rider for 2017, and Zarco will test its MotoGP GSX-RR in Japan and represent the brand in the Suzuka 8 Hour in July. Even if Vinales chooses to stay with Suzuki and it also retains Aleix Espargaro, the firm is exploring supplying a satellite team and that could be Zarco's way into MotoGP.
 
2 nieuwe rijders bij Suzuki? Wat gaat Aleix Espargaro dan doen?

Maverick heeft ook nog niet getekend bij yamaha, er was toch ook dat verhaal als Maverick een podium zou scoren dat hij dan vast zou zitten bij Suzuki?

Volgens mij heeft Marquez ook nog niet bijgetekend? ... stoelendans is nog niet voorbij, veel geruchten, weinig handtekeningen.
 
En inderdaad, de Rossi-"fans" zijn het ergst...... |(

Onzin. Heb je het artikel wel gelezen?
Hij geeft juist aan dat er al veel meer belachelijk gedrag heeft plaatsgevonden.
Bovendien wordt Rossi overstelpt met doodswensen etc.

Kijk voor de grap eens hier op MF.
Allemaal leuke, aardige en sympathieke Rossi-fans.
*O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan