Silly Season 2017

Is het ook wel dezelfde klanten Honda? ;)

Zouden de verschillen zo groot zijn dat er tien seconden tussen zitten bij de finish? Is sowieso moeilijk vergelijken eigenlijk, aangezien Crutchlow drie van de vier races bodemonderzoek deed. :+
 
Als Crutchlow naar Repsol Honda gaat, mag MM wel spiegels op zijn bike zetten. Want als Crutchlow´n gaatje ziet, ook als dat er niet is, prikt ie de Honda er naast. _O-
 
Gezeik altijd op / om crutchlow.. die jongen moet gewoon over de 100 % zn best doen om bij te blijven !! Iets wat MM vorig jaar het hele jaar ook gedaan heeft !!

Talent heeft hij genoeg , pech ook !! Als hij 1 x podium pakt dan praat iedereen ineens anders over hem ;)
 
Gezeik altijd op / om crutchlow.. die jongen moet gewoon over de 100 % zn best doen om bij te blijven !! Iets wat MM vorig jaar het hele jaar ook gedaan heeft !!

Talent heeft hij genoeg , pech ook !! Als hij 1 x podium pakt dan praat iedereen ineens anders over hem ;)

eens, LCR heeft hem niet voor niets aangetrokken, met zijn mentaliteit is die ondermaatste fiets nog tot iets in staat... eigenlijk dezelfde prestatie die MM met de Blade doet.
 
eens, LCR heeft hem niet voor niets aangetrokken, met zijn mentaliteit is die ondermaatste fiets nog tot iets in staat... eigenlijk dezelfde prestatie die MM met de Blade doet.

Mwoah, dat was bij Ducati toch wel anders. En dat terwijl Cal met z'n grote waffel aangaf dattie dat ding wel even zou berijden zoals het moest en niet zoals Dovisiozo gewoon wat rondjes zou blijven draaien....Maar goed, zou wel top zijn voor hem natuurlijk, als het waar is en doorgaat.
Betekent wel minimaal top 4 in het WK, denk niet dattie dat gaat redden.
Maar goed, dan kunnen MM en Cal in 2018 van team ruilen. Is voor allebei beter.

:+
 
Crutchlow is duidelijk de beste satellite rider, hij laat Rabat en Miller ver achter zich. Mocht Pedrosa werkelijk vertrekken, is een jaarcontract bij HRC voor Crutchlow zo gek nog niet. Immers: wie anders?

Dan denk ik aan Rins of Vinales. Pol Espargaro lijkt mij een outsider voor die plek. Die lijkt niet goed te matchen met Yamaha, maar het is wel degelijk een zeer getalenteerd joch.
NAtuurlijk gunnen we het allemaal Michael vd Mark, maar dat gaat echt niet gebeuren.

Gezeik altijd op / om crutchlow.. die jongen moet gewoon over de 100 % zn best doen om bij te blijven !! Iets wat MM vorig jaar het hele jaar ook gedaan heeft !!

Talent heeft hij genoeg , pech ook !! Als hij 1 x podium pakt dan praat iedereen ineens anders over hem ;)

Over de grens rijden is niet wat teambazen graag zien...
Natuurlijk is CC een getalenteerd coureur, maar ik denk dat er weinig mensen zijn die verwachten dat hij het MM, DP, JL of VR moeilijk kan maken op gelijkwaardig materiaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk juist dat Cal het zitje enorm verdient heeft. Cal kan goed intwikkelen en op de max rijden. Het is niet voor niks dat hij het hele 2015 seizoen met het klote frame en blok mocht blijven rijden en crashen. Hetzelfde frame waar #26 en #93 moeite mee hadden. Pas toen ze terug gingen naar het 2014 frame gingen de repsol rijders weer echt mee doen. Cal heeft het 2015 frame doorontwikkeld en daar is het 2016 frame uit gekomen. Ik zou het gaaf vinden
 
Over de grens rijden is niet wat teambazen graag zien...
Natuurlijk is CC een getalenteerd coureur, maar ik denk dat er weinig mensen zijn die verwachten dat hij het MM, DP, JL of VR moeilijk kan maken op gelijkwaardig materiaal.


In het geval van LCr wel ! Ze weten dat ze minder materiaal hebben en willen dan een coureur hebben die het blijft proberen, CC en bijvoorbeeld ianonne zijn daar heel goed in })

Mocht CC op goed materiaal komen denk ik zeker dat hij mee kan voor de top 5 in het eindklassement en dat hij ook een gp kan winnen ;)
 
Dan denk ik aan Rins of Vinales. Pol Espargaro lijkt mij een outsider voor die plek. Die lijkt niet goed te matchen met Yamaha, maar het is wel degelijk een zeer getalenteerd joch.
NAtuurlijk gunnen we het allemaal Michael vd Mark, maar dat gaat echt niet gebeuren.Over de grens rijden is niet wat teambazen graag zien...
Natuurlijk is CC een getalenteerd coureur, maar ik denk dat er weinig mensen zijn die verwachten dat hij het MM, DP, JL of VR moeilijk kan maken op gelijkwaardig materiaal.

Ben er eentje, ik kan me bv. nog herinneren dat hij erg snel was op de Tech3.
 
Ik denk juist dat Cal het zitje enorm verdient heeft. Cal kan goed intwikkelen en op de max rijden. Het is niet voor niks dat hij het hele 2015 seizoen met het klote frame en blok mocht blijven rijden en crashen. Hetzelfde frame waar #26 en #93 moeite mee hadden. Pas toen ze terug gingen naar het 2014 frame gingen de repsol rijders weer echt mee doen. Cal heeft het 2015 frame doorontwikkeld en daar is het 2016 frame uit gekomen. Ik zou het gaaf vinden

Inderedaad.
Plus dat HRC Crutchlow niet voor niets vraagt om dingen te testen...
 
Heb net ff stiekem geïnformeerd bij de broers van Wilco maar weten ook niks....wel hoorde ik dat Wilco goed op kan schieten met Dani en het wel zou zoen zitten ...en Cal had gevraagd aan Wilco of hij een visje op zou willen gooien....me gaan het zien.
Ow btw ze waren idd ook bezig met ianone maar staat op een heel laag pitje.
 
Heb net ff stiekem geïnformeerd bij de broers van Wilco maar weten ook niks....wel hoorde ik dat Wilco goed op kan schieten met Dani en het wel zou zoen zitten ...en Cal had gevraagd aan Wilco of hij een visje op zou willen gooien....me gaan het zien.
Ow btw ze waren idd ook bezig met ianone maar staat op een heel laag pitje.

Het lijkt het oude testament wel.
 
Weet niet of het al voorbij is gekomen maar schijnt dat Sykes in de belangstelling staat bij Ducati ( WSBK). Ik zeg vdM naast Rea! :-)
 
wel hoorde ik dat Wilco goed op kan schieten met Dani en het wel zou zoen zitten.

Gezien de uitspraken van Cal over de Honda en het respect dat Dani van mede rijders krijgt hoe hij met zijn gewicht daarmee omspringt kon Dani het wel eens heel goed doen op een Yamaha.

Hoe zuur zou het voor Honda zijn als Dani naar al die jaren Honda ineens voor het kampioenschap kan gaan op een Yamaha. :X

Maar goed, eerst zien, dan geloven
 
Gezien de uitspraken van Cal over de Honda en het respect dat Dani van mede rijders krijgt hoe hij met zijn gewicht daarmee omspringt kon Dani het wel eens heel goed doen op een Yamaha.

Hoe zuur zou het voor Honda zijn als Dani naar al die jaren Honda ineens voor het kampioenschap kan gaan op een Yamaha. :X

Maar goed, eerst zien, dan geloven

Ik zou het Dani dan ook enorm gunnen. Ondanks dat ik niet altijd even weg was van hem als coureur.

En als hij het op de Yamaha erg goed zou doen en alleen al in staat zou zijn om voor het kampioenschap te vechten. Zou dat alle verschillen tussen Honda en Yamaha volgens KR SR bevestigen.
 
Crutchlow is duidelijk de beste satellite rider, hij laat Rabat en Miller ver achter zich. Mocht Pedrosa werkelijk vertrekken, is een jaarcontract bij HRC voor Crutchlow zo gek nog niet. Immers: wie anders?

Denk niet dat je dat kan vergelijken met elkaar.Cal heeft wel iets meer ervaring in MotoGP.Eerste jaar van Rabat en Miller 2e jaar vanuit Moto3 en zwaar geblesseerd.
 
Ik zou het Dani dan ook enorm gunnen. Ondanks dat ik niet altijd even weg was van hem als coureur.

En als hij het op de Yamaha erg goed zou doen en alleen al in staat zou zijn om voor het kampioenschap te vechten. Zou dat alle verschillen tussen Honda en Yamaha volgens KR SR bevestigen.

Yep ...wie niet eigenlijk , ik ben geen fan van hem en dat hoeft ook niet maar gun hem altijd het meeste geluk van de wereld , en ik denk dat het nog weleens goed mogelijk kan zijn dat hij onder de vleugels van Wilco er een titel uitsleept ......de klik tussen Wilco en Lorenzo is groot (maatjes voor het leven) , en die moest hij opvoeden zoals z'n eigen zoon , maar met Dani heeft hij wel een volwassen iemand in het team die ietwat relaxter is dan Jorge ,.....maar hoop ook dat Jorge gaat vlammen met die Duuc ....mooier kan ik Wilco niet jennen als hij voor de Yamaha's eindigt want loop me altijd te narren als ik met m'n Duuc aankomt ....zo van stukgaatie trallalala .....zal hem hopelijk terug kunnen pakken. *O* *O* *O*
Maar Wilco gun ik ook de successen met de opvolger van Jorge .....wie het wordt zullen we snel (morgen?) horen. ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan