Honda Hornet Forum Deel 21

Nieuw achterlicht!
Helemaal zelf gedaan en alles werkt ook nog 8-) *O*
Geen kerel nodig hier :+

[afbeelding]

oFhHUO5.jpg
!
 
@brembi

Heb hetzelfde probleem qua geluid, had Akrapovic GP in combinatie met originele uitlaatbocht incl. katalysator. Lekker geluidje.

Hierna andere bochten gekocht zonder katalysator (Black Widow). Dit in combinatie met de Akrapovic GP is gewoon te.

Heb nu de standaard einddemper er weer op, qua geluid ok maar uiterlijk niet mooi.

Vraag: als je jouw laser einddemper vergelijkt met de standaard einddemper (als je deze nog hebt) zit hier veel verschil in qua geluidsniveau ?

Groet
 
Heb de originele nog wel maar geen zin om 'm te switchen om het verschil te testen :P Klinkt uiteraard beter dan het origineel

Weet niet waar je woont? Als je in de buurt zit wil ik best keer afspreken dat je m kan horen
 
Deze heb je er gewoon over geschoven? En daarna nog iets laten afstellen? Of niet nodig?Zou je die kunnen sturen? Ik heb de papieren Haynes versie inmiddels in bestelling staan maar verwachte levertijd zou 7 werkdagen zijn.


niet laten afstellen, voor een slipon is dat normaal niet nodig.

Ik kijk effe of ik de manual hier heb en zal hier een linkje posten :Y
 
Vraagje

Ik heb op men 2007 hornet de achterkant van een 2011 hornet gebouwd, inclusief subframe.

Enige waar ik nog mee worstel is hoe de kabel van het zadelslot moet lopen en hoe deze bevestigd zit aan het slot.

Zou iemand daar mogelijks enkele foto's van willen maken en delen?
 
Iemand ervaring met retourneren naar Motea? Heb een Constands mover besteld daar maar, na enkele uren plaren en stellen niet goed onder de achterbrug te krijgen.

Heb de mover gemodificeerd zodat alles wel past.
 
Laatst bewerkt:
@brembi

Heb hetzelfde probleem qua geluid, had Akrapovic GP in combinatie met originele uitlaatbocht incl. katalysator. Lekker geluidje.

Hierna andere bochten gekocht zonder katalysator (Black Widow). Dit in combinatie met de Akrapovic GP is gewoon te.

Heb nu de standaard einddemper er weer op, qua geluid ok maar uiterlijk niet mooi.

Vraag: als je jouw laser einddemper vergelijkt met de standaard einddemper (als je deze nog hebt) zit hier veel verschil in qua geluidsniveau ?

Groet

Verder tevreden met de Black widow? Materiaal/pasvorm/vermogen.. ?
 
Schijnen prima uitlaten te zijn met een mooi geluid. Ik zou eens bij bolski kijken. Ik heb bij hem laatst een offerte aangevraagd voor een setje sc's voor de street triple en die prijs was lager dan de sc's via de link, zelfs goedkoper dan bij sc project op de site. Mogelijk oo wat betere voorwaarden vwb retouneren...


Oja.. ik lees hier altijd even mee. Vriendin rijdt een Hornet ;)
 
@CSailor

Zeer tevreden, heb die hele dikke klomp die onder de motor hing nooit mooi gevonden.
Ook voor de rollerbank c.q. Power commander is alles veel beter af te stellen.

Na bestelling stond de uitlaat binnen 3 dagen voor de deur. En prijs is gewoon keurig.
 
Iemand hier ervaring met ram mount? Ben aan kijken naar de rem vloeistof reservoir houder om daar navigatie op te monteren. Of zal die teveel in de wind zitten?
 
Iemand hier ervaring met ram mount? Ben aan kijken naar de rem vloeistof reservoir houder om daar navigatie op te monteren. Of zal die teveel in de wind zitten?


Ik ben ook aant twijfelen over welke mount ik voor men NAvi ga nemen.

Moet wel toegeven dat ik die op het rem reservoir veruit de minst elegante vind :X
 

Die had ik ook gezien en is mijn tweede keus. Reden waarom ik voor de reservoir versie wilde gaan is dat je de navigatie dan op ooghoogte hebt. Je hoeft niet constant naar beneden te kijken (En heb geen bluetooth set dus hoor de instructies niet).

Morgen maar eens verder naar kijken. Ook welke xgrip ik moet hebben voor de smartphone.

Ik heb nu tijdelijk de quadlockcase van mijn wielrenfiets op mijn stuur gemonteerd. Om te kijken of navigatie werkte.
full
 
Even vermelden dat de hornet met de black widow bochten en MIvV suono demper GRUWELIJK bruut klinkt :}


Hornet staat volledig in elkaar ondertussen na maanden verbouwen, Parts zoeken, wachten en monteren

Foto's volgen :Y
 
Even vermelden dat de hornet met de black widow bochten en MIvV suono demper GRUWELIJK bruut klinkt :}


Hornet staat volledig in elkaar ondertussen na maanden verbouwen, Parts zoeken, wachten en monteren

Foto's volgen :Y

Goed om te horen!!!
We wachten de fotos af :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan