MF Gooi en Vechtstreek Deel 156

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal toch wel, maar waarom kun jij dat niet :?






Koffie :z bijna weekend :Z
 
Zal toch wel, maar waarom kun jij dat niet :?


Lijkt me geen rocket science toch???
De belly pan die ik heb, blijkt voor het model 2010-2012 te zijn. Ik heb model 2009 en dan zijn de beugels anders. Het plastieke deel past gewoon mooi, maar Yamaha verkoopt de beugeltjes niet los. Dus wil Van Heerdt kijken of ze een oplossing kunnen verzinnen.
 
Laatst bewerkt:
De belly pan die ik heb, blijkt voor het model 2010-2012 te zijn. Ik heb model 2009 en dan zijn de beugels anders. Het plastieke deel past gewoon mooi, maar Yamaha verkoopt de beugeltjes niet los. Dus wil Van Heerdt kijken of ze een oplossing kunnen verzinnen.
Vast wel ;)
 
:W middag!!

Net voor het eerst in mijn leven een tijdrit (42 km)gedaan op de racefiets, en ik kan je zeggen: tijdrijden is geen wielrennen.
Godskanonne wat doet alles pijn :O Ik had nog nooit zo lang op mn ligstuur gelegen en nu kan ik nog amper rechtop staan _O-
Maar goed, de tijd die ik voor ogen had heb ik gehaald, dus tevreden.
De rest vd dag maar lekker in het zonnetje zitten :Y


Diablo, is je motor er al??
Plex is het nog geluk met je stenenschepper?
 
Hehe, sterkte met herstel Sanne :P


Gister en vandaag eindelijk op de motor kunnen stappen, niet de GSR, tussenpersoon van verzekeraar niet te bereiken op zaterdag :')
Dan maar de TDM van de buurman gepakt en verdikkie...5 uurtjes rijden daarmee en meer vertrouwen dan op de GSR :$
Nu had ik al besloten dat de GSR eruit gaat, maar t verschil is wel enorm.

Alleen jammer dat ik niet meer dan 3 uurtjes volhoud, daarna begint er van alles te tintelen en te zeuren, motorweekend volgende week gaan we met de auto doen dus :P Veiligheid staat voorop :)

Edit: Iemand n auto houder voor een tomtom rider 5 te leen toevallig? :)
 
Laatst bewerkt:
Heu :W


HC: Klinkt niet als een heel ontspannen zondagmorgen :') In het zonnetje zitten dan weer wel maar die is hier al weer even pleite B|


CF: Wat moet de GSR opbrengen? Volgens mij nog steeds een erg leuke MotoyGymkhana fiets.

Lekker allroad gaan rijden, veel vertrouwen en een heel fijne zithouding ;)
 
Bellypan/stenenschepper: Cor zoekt contact met een mannetje van Yamaha, maar zit nog in de wachtkamer. Wordt vervolgd..........
 
. . .Alleen jammer dat ik niet meer dan 3 uurtjes volhoud, daarna begint er van alles te tintelen en te zeuren . . .
Tintelingen hebben vaak als oorzaak minder ontspannen op de motor zitten. Dus:
# niet knijpen in je handvatten
# schouders omlaag
# knieën tegen de tank
# enkels tegen de schertsplaten
 
Heu :W


HC: Klinkt niet als een heel ontspannen zondagmorgen :') In het zonnetje zitten dan weer wel maar die is hier al weer even pleite B|


CF: Wat moet de GSR opbrengen? Volgens mij nog steeds een erg leuke MotoyGymkhana fiets.

Lekker allroad gaan rijden, veel vertrouwen en een heel fijne zithouding ;)

Zelfde prijsje als vorig jaar ;) 2500€ Met nu een uitgebreide poetsbeurt erop! 8-)


@ Fred: Ik heb onwijs ontspannen gereden op de TDM, ik dacht nog dat de oorzaak bij het staande twin blok te vinden zou zijn, maar na een stuk op een rustige 4 in lijn bleef de tinteling helaas.

Buiten dat heb ik 3 weken terug ook een fikse blessure opgelopen, zodanig dat ik met mijn conditie op alle gebied echt terug bij af ben, 4 weken terug fluitend 100km fietsen, nu bekaf na 2x 5 km... -O-
 
:W middag!!

Net voor het eerst in mijn leven een tijdrit (42 km)gedaan op de racefiets, en ik kan je zeggen: tijdrijden is geen wielrennen.
Godskanonne wat doet alles pijn :O Ik had nog nooit zo lang op mn ligstuur gelegen en nu kan ik nog amper rechtop staan _O-
Maar goed, de tijd die ik voor ogen had heb ik gehaald, dus tevreden.
De rest vd dag maar lekker in het zonnetje zitten :Y


Diablo, is je motor er al??
Plex is het nog geluk met je stenenschepper?
Niet gespot :N

Was aardig afzien met die wind in de polder :Y
 
Laatst bewerkt:
Zelfde prijsje als vorig jaar ;) 2500€ Met nu een uitgebreide poetsbeurt erop! 8-)


@ Fred: Ik heb onwijs ontspannen gereden op de TDM, ik dacht nog dat de oorzaak bij het staande twin blok te vinden zou zijn, maar na een stuk op een rustige 4 in lijn bleef de tinteling helaas.

Buiten dat heb ik 3 weken terug ook een fikse blessure opgelopen, zodanig dat ik met mijn conditie op alle gebied echt terug bij af ben, 4 weken terug fluitend 100km fietsen, nu bekaf na 2x 5 km... -O-
Conditie hoort in 3 weken niet zo erg af te takelen hoor, ook al doe je vrijwel niks. :X
 
Poeh, je leest ze vaker, de berichten dat een motorrijder is verongelukt.
Maar vanavond kreeg het bericht een gezicht. En dan hak het er toch wel even flink in.
Heb heel wat jaren fijn achter hem aan gereden in de Eiffel.
Het is mijn eerste bekende die zo in het harnas sterft, ik hoop gelijk de laatste...
 
Sterkte :)

Lees net dat Lorenzo voor Ducati gaat rijden. Denk dat hij wil laten zien dat hij wel op een Ducati kan winnen :)
 
Maar weer eens binnenwippen hier :P

HC, ik moet je sterkte wensen geloof ik, maar niets voorbij zien komen.
Wie is het, ken ik die persoon ook?
(edit: al gevonden, bekende van de Motorbabes -O-)




And now for something totally different:
Mandy, happy birthday!
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan