The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar nog gehad, moet ik er weer ff langs.;)
full
 
Je motor bij een paal met borden van minstens 3 garages die aangeven hoeveel parkeerplekken er nog beschikbaar zijn

De borden kunnen ook aan de muur hangen..

Voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Niet gezien dat hij een repost poste :$ _O-
Je motor bij een paal met borden van minstens 3 garages die aangeven hoeveel parkeerplekken er nog beschikbaar zijn

De borden kunnen ook aan de muur hangen..
Snap hem niet zo goed :?

Edit: je bedoelt "parkeer"garages?
zoiets dus? ... oke, intussen had je reeds een voorbeeldje toegevoegd :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alweer zo'n opdracht die hier in het noorden des lands compleet onuitvoerbaar is. Ik hoef niet eens te googlen. Voor dat soort borden moet ik afdalen naar Zwolle (of met een beetje pech nog verder).

Ik vind het ook leuk om mee te spelen hoor! Maar nu speel ik The Waiting Game.

-O- -O- -O-
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Ook hier geen cijfertjes, AMC terrein passen ook duizenden auto's, maar ook geen bordjes...
Maar gelukkig al gelukt *O*
Wel een bordje hoor. Ik was vanmiddag van de Arena (probeerde dezelfde plek als jij) naar het AMC gereden. Dan kom je bij de ingang vljkbij de Foodstrip uit (vanaf de mac bij de A9 rechtdoor, zeg maar), waar ik vanmiddag wel een bord zag. Waren 140 plaatsen over, maar het stond bomvol, dus dacht dat ik misschien vanavond nog terug kon. :+
 
Hier max twee garages op het bord 😡
Er zijn vier P-garages. Op de borden staat steeds de naam van de dichtstbijzijnde garage + 'centrumring' voor alle anderen samen.
 
Laatst bewerkt:
Wel een bordje hoor. Ik was vanmiddag van de Arena (probeerde dezelfde plek als jij) naar het AMC gereden. Dan kom je bij de ingang vljkbij de Foodstrip uit (vanaf de mac bij de A9 rechtdoor, zeg maar), waar ik vanmiddag wel een bord zag. Waren 140 plaatsen over, maar het stond bomvol, dus dacht dat ik misschien vanavond nog terug kon. :+

Klopt :Y Staat hoeveel plaatsen er vrij zijn in P2, maar niet hoeveel er totaal zijn :N
Aantal vrije plaatsen was op het moment dat ik er was trouwens 463 :')
 
Alweer zo'n opdracht die hier in het noorden des lands compleet onuitvoerbaar is. Ik hoef niet eens te googlen. Voor dat soort borden moet ik afdalen naar Zwolle (of met een beetje pech nog verder).

Ik vind het ook leuk om mee te spelen hoor! Maar nu speel ik The Waiting Game.

-O- -O- -O-

Mooi ritje voor de boeg toch :] Een keer opdracht die niet om de hoek ligt :) Er zal vast wel ergens in de omgeving een stad liggen die dat wel heeft... *D
 
full

full


Je motor met een fietsknooppunt paaltje
Moet dus zichtbaar zijn door middel van tekst, of fietssymbooltje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[afbeelding]
[afbeelding]

Je motor met een fietsknooppunt paaltje
Moet dus zichtbaar zijn door middel van tekst, of fietssymbooltje.
Vorige keer liep iedereen te mauwen dat ik een opdracht te gemakkelijk had goedgekeurd dus deze keer strenger en keur ik hem af. Dit is een wandelroute paal / bordje en geen knooppunt. In België en Nederland staan er op diverse plekken genummerde paaltjes waarmee je naar eigen inzicht een route kan maken door van nummer naar nummer te lopen. Meer info zie link:

Wandelknooppunten routes wandelen - Route.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan