The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
RcWZ4NA.jpg
 
Van Gent en Brugge wist ik dat het Hanzesteden waren. Maar te ver voor mij om een omwegje voor of na het werk te maken.

Maar ik wist het niet van Dinant, en dat terwijl dat nochtans mijn favoriete plaats in België is :o



@ ArendJan: Proficiat met je mijlpaal, en welkom in het + 200 clubje *O*

... maar ik heb het vage gevoel dat mijn twedde plaatsje erg in gevaar is ...
Roeleey is ook weer erg actief, dan ArendJan, gevolgd door Ey-dzeej ...
Ik voel degradatie naar 5 aankomen '(



Een erg mooie plaats Dinant :Y de allereerste keer dat mijn vrouw en ik samen op vakantie gingen ( we waren toen 16 en 17) was het één van de plekken waar we gekampeerd hebben, pal aan de Maas :}

Bij voorbaat excuses :$ ben inderdaad bezig met een inhaalslag :] Na lange tijd m'n best te doen had ik eindelijk Hans89 ingehaald en stond ik 1e *O* Vervolgens heb ik het lange tijd laten versloffen en heb ik D00fis/Yevon en jou voorbij zien komen -O- Nu komen ArendJan en ey-dzeej ook nog dreigend dichtbij dus wordt het tijd voor actie :] :P 8-)
 
Laatst bewerkt:
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar het is duidelijk bedrijfsruimte en de link vertelt me dat het bijna 2000 m2 is. Op zoek naar een tijdelijk fietspad dus :Y
 
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar het is duidelijk bedrijfsruimte en de link vertelt me dat het bijna 2000 m2 is. Op zoek naar een tijdelijk fietspad dus :Y
Dank, ik twijfelde zelf ook een beetje. :)

Ik heb dat bord gezien in de buurt van dat pand net naast de A1, misschien dat er iemand in de buurt zit.
 
Ook niet helemaal wat ik bedoelde, maar het is inderdaad wel een bord voor een tijdelijk fietspad.
Dus goed en NEXT.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een weggomleggingsbord voor fietsers. Heeft mijn inziens dezelfde strekking als "tijdelijk fietspad" ...

... maar, onder voorbehoud van goedkeuring,
Nieuwe opdracht:
Je motor op de foto met een woning dat te koop of te huur staat door particulieren
Zoals je op mijn foto ziet, dat is te huur, maar duidelijk zonder tussenkomst van een immobiliën kantoor. Ik wil wel de volledige voorgevel op de foto om te kunnen zien dat er geen bord van een of ander immobiliën kantoor aanhangt!
 
Joehoe, toch leuk de nacht hebben en dan 's morgens op de terugrit nog een puntje scoren.
EV1VIXj.jpg

Next: Je motor bij een circus

Nu eerst wat slaap inhalen. Good luck met de opdracht zodat ik straks weer een puntje kan scoren.
 
Laatst bewerkt:
w71long.jpg


Gelukkig vroeg je om een circus, niet om een circustent. Dit is het hoofdkantoor en trainingsruimte van jeugdcircus Santelli:

test

Omdat het k wel snap dat dit niet exact is wat Nixor in gedachten had, wacht ik met de volgende opdracht nog even af totdat deze is goedgekeurd.

Ter controle: googlemaps hun adres maar:

Professor Enno Dirk Wiersmastraat 3a
9713 GH Groningen

HrnLaA8.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Nixor: die van jou is goed, maar dat is dan ook overduidelijk! *O*

Haal ons nu uit ons lijden, zodat we verder kunnen :]

Persoonlijk vind ik Jaeger zijn uitleg wel staan :Y
 
Nixor ligt te slapen denk ik. Zal ik dan toch maar alvast een volgende opdracht erin gooien?

stiekem vond ik mijn circusfoto zelf wel behoorlijk winnend namelijk, ghehe
 
Nixor ligt te slapen denk ik. Zal ik dan toch maar alvast een volgende opdracht erin gooien?

stiekem vond ik mijn circusfoto zelf wel behoorlijk winnend namelijk, ghehe

Doe maar :Y en dan plaats Roeleey dezelfde opdracht. Kunnen wij verder.

Het ergste wat er kan gebeuren is dat we een lekker ritje maken zonder een punt te scoren ;)
 
Laatst bewerkt:
@Nixor: die van jou is goed, maar dat is dan ook overduidelijk! *O*

Haal ons nu uit ons lijden, zodat we verder kunnen :]

Persoonlijk vind ik Jaeger zijn uitleg wel staan :Y

Nu Nixor nog ligt te slapen wil ik ook wel een duit in het zakje doen met een vraag: een kapperschool is toch ook niet hetzelfde als "een kapper"?
 
Hoewel ik ook vind dat een grote tent iconisch is voor een circus, is het toch ook echt zo dat er ook tentloze circussen bestaan.

Hierbij een citaat van wikipedia:

Met een circus wordt gewoonlijk een reizend gezelschap bedoeld dat optreedt in een grote tent en bestaat uit verschillende optredens van acrobaten, jongleurs, clowns,dierentemmers (van leeuwen, tijgers,olifanten) en soms ook goochelaars. Bij het traditionele circus mogen vooral paardennummers niet ontbreken, want het circus is oorspronkelijk begonnen als "paardenspel". Paarden in "vrijheidsdressuur", acrobatiek en clownerie te paard, en "de hoge school", zijn circusklassiekers.

Er zijn ook circussen die niet (meer) rondreizen en op een vaste plaats blijven en circussen zonder dieren.
 
Laatst bewerkt:
Voorstel:
Laat Roeleey of Jeager een nieuwe odracht erin gooien. kunnen wij verder en zal Nixor als hij wakker is de beslissing maken.

(Hebben we alleen pech dat de punten niet meetellen als de foto van de opdrachtgever wordt afgekeurd....... )
 
Voorstel:
Laat Roeleey of Jeager een nieuwe odracht erin gooien. kunnen wij verder en zal Nixor als hij wakker is de beslissing maken.

(Hebben we alleen pech dat de punten niet meetellen als de foto van de opdrachtgever wordt afgekeurd....... )
Het gebeurt nog dat in zulke gevallen beide kandidaat opdrachtuitvoerders een zelfde opdracht plaatsen om door te kunnen gaan, dus ik zou zeggen: DOEN!!! *O*

Nixor heeft echt wel wat slaap nodig, ik heb ook lang 's nachts gewerkt :Y

Intussen kunnen we dan wel door :]

Voor wie dan gaat rijden wens ik super veel motor plezier! Het is er (hier) een mooie dag voor, al tig motorrijders gepasseerd ;(
Zelfs zonder het halen van puntjes zou de rit niet verloren zijn met zulk mooi weer 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, ok, ik had Roel al een PB gestuurd, maar geen reactie ontvangen. Doen we het zo:

Je motor onder een bloeiende Magnoliaboom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan