Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn bijna gepakt en gezakt voor Texel *O* *O* *O*
Hoop dat het weer zo blijft zoals het nu is 8-) 8-) 8-)
Paard nog in de trailer en gaan met die banaan :Y :Y :Y
 
'Den Bosch en omstreken deeltje 71 Oude tradities' > 'Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities'
 
:W

Veel plezier Jos.
Ik hoop dat het weer nog effe zo blijft (als zijn de voorspellingen niet denderend). Zowel voor jou als een beetje voor mezelf want zaterdag ga ik mijn nieuwe motor ophalen. Is toch fijner als het lekker weer is...

'Den Bosch en omstreken deeltje 71 Oude tradities' > 'Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities'

Thanks :Y
 
We zijn bijna gepakt en gezakt voor Texel *O* *O* *O*
Hoop dat het weer zo blijft zoals het nu is 8-) 8-) 8-)
Paard nog in de trailer en gaan met die banaan :Y :Y :Y

Heel veel plezier daar op dat mooie eilandje!!

En ik hoop dat je inderdaad mooi weer hebt. En wij ook ;) zondag een tourrit bij Van Zuylen rijschool in Oss.. zou wel lekker zijn om weer met een hoop bikes op pad te zijn :Y :Y
 
En wat is het geworden, een GL?

Nee, dat is toch iets 'te'. Al reed het wel erg lekker (muv dat remsysteem).
Het was bijna een Kawasaki GTR1000 geworden tot ik vorige week ben wezen kijken naar een BMW K1100. Na een rondje daarop was ik verkocht. Dus morgen ga ik 'm ophalen. :)
 
Nee, dat is toch iets 'te'. Al reed het wel erg lekker (muv dat remsysteem).
Het was bijna een Kawasaki GTR1000 geworden tot ik vorige week ben wezen kijken naar een BMW K1100. Na een rondje daarop was ik verkocht. Dus morgen ga ik 'm ophalen. :)




:Y :Y :Y :Y :Y :Y verstandige keus.
 
:Y :Y :Y :Y :Y :Y verstandige keus.

Dank je. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Hij reed in ieder geval super. En ik heb er alle vertrouwen in.


waar is je ktm eigenlijk gebleven

Die heb ik vorig jaar verkocht.
Ik reed al niet zo veel en door de geboorte van ons zoontje blijft er nog minder tijd over om te gaan rijden. Hij werd zo weinig gebruikt dat het gewoon zonde was. En omdat ie nog wel wat waard was, heb ik 'm maar verkocht.

Maar een tijdje terug begon het toch weer te kriebelen. Maar het moest een wat oudere motor worden waarop ik niet zoveel afschrijf als de KTM. En iets comfortabeler met het liefst een koffer ofzo zodat ik 'm ook eens kan gebruiken voor woon/werkverkeer in de zomer.
Na een testritje op een GL1200 was ik wel overtuigd van de charme van een tourmotor.
En zo kwam ik bij deze uit.
 
Eindelijk kan ik mijn nieuwe aanwinst laten zien. Het is een BMW K1100LT geworden; een Special Edition uit 1995.
Ik heb 'm gekocht van de tweede eigenaar die 'm bijna 14 jaar heeft gehad. Hij is er altijd zuinig op geweest en dat is te zien. De motor ziet er keurig uit voor zijn leeftijd en is goed onderhouden. Zo heb ik de facturen van de afgelopen jaren meegekregen. Ook had ie er alle instructieboekjes en afgestempeld onderhoudsboekje bij. En niet te vergeten het originele gereedschapssetje.

Nu mag ik 'm gaan vertroetelen. Ik heb nog nooit zo'n luxe motor gehad. *D
Deze is voorzien van een handvatverwarming, een electrisch verstelbare ruit, ABS, spyball alarm met startonderbreker en een radiocassette-speler.

l2ineLJ.jpg


EmD4s2o.jpg
 
Dank je. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Hij reed in ieder geval super. En ik heb er alle vertrouwen in.Die heb ik vorig jaar verkocht.
Ik reed al niet zo veel en door de geboorte van ons zoontje blijft er nog minder tijd over om te gaan rijden. Hij werd zo weinig gebruikt dat het gewoon zonde was. En omdat ie nog wel wat waard was, heb ik 'm maar verkocht.

Maar een tijdje terug begon het toch weer te kriebelen. Maar het moest een wat oudere motor worden waarop ik niet zoveel afschrijf als de KTM. En iets comfortabeler met het liefst een koffer ofzo zodat ik 'm ook eens kan gebruiken voor woon/werkverkeer in de zomer.
Na een testritje op een GL1200 was ik wel overtuigd van de charme van een tourmotor.
En zo kwam ik bij deze uit.

doe je verstandig aan toch .
de afschrijving hierop zal weinig tot niks zijn denk ik .
leuke machine ga je zeker plezier mee hebben, zij het op een andere manier als de ktm.


ik heb nu ook iets totaal anders als de vorige twee.
en toch al wel veel plezier mee gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan