XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kon / kan (nog steeds niet) überhaupt die OP niet meer vinden. Noch in #1 noch in #9, voor zover ik weet. Maar okay, duidelijk nu. De foto's zijn er sowieso niet meer.

Misschien een idee om ze bij Imgur te stallen?
 
Imgur:

pT1gA2r.jpg
 
testje met Photobucket (mijn eerste XJR uit 2000)

IMG_1325-2.jpg


werkt dus voor mijn plaatjes prima :]

Edit: ook niet meer dus -O-

met Imgur:

7vHJacV.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:


Hmmmmm heb twee accounts maar de oude doet het dus wel ?
 
Laatst bewerkt:


Snap hier geen bal van ,deze komt uit m'n tweede account
 
Laatst bewerkt:


Net weer geprobeerd het een en ander terug te zetten in de OP en krijg diezelfde plaatjes weer
Gisteravond laat na 20 fotospelletjes het maar opgegeven bij dat Imgur ,Kom er niet doorheen
Ga nu eerst m'n Bucket maar eens ontdoen van ouwe zooi waar toch niemand meer kijkt
Waarschijnlijk zit ie sowieso te vol..........
 
Laatst bewerkt:
Imgur werkt prima, hoor. Maar uiteraard zijn er meerdere (onbetaalde) opties als foto hosting. Ik zou er ook enkele foto's op kunnen zetten, bij wijze van proef?
 
Vanmorgen m'n hele Photobucket opgeschoond ,Stonden nog ouwe albums van Daytona ,motorbeurzen en vakanties in
Blijkbaar zit er een max aan Photobucket want zo te zien werken sommige delen nu weer gewoon
Had de openings post al van al die lelijke storende plaatjes over upgrades ontdaan
Dus nu weer aan het puzzelen van wie welke motor is in m'n emmertje XJRs ,Geduld is een schone zaak ,Het komt allemaal goed
 
En de hele reut staat weer op zwart.....

full


Ik zeg ,Account maken op andere naam (heb nog een oud zaken mailboxje)
ipv Mogas > XJRmogas en nu maar kijken of ze hier afblijven :+ :+

Edit : Niet dus..........
 
Laatst bewerkt:
Imgur werkt prima, hoor. Maar uiteraard zijn er meerdere (onbetaalde) opties als foto hosting. Ik zou er ook enkele foto's op kunnen zetten, bij wijze van proef?


Na een keer of 10 proberen nu eindelijk er doorheen
Heb nu een account daar ,Ben photobucket aan het leeghalen/afsluiten
Deze week maar eens proberen de boel hier te herstellen
 
~
Ger: mag deze in de OP ? :9~

Ben al weer druk bezig :Y :Y :Y

Zoek me de krampen naar namen bij de fotos
Die krengen van PB hebben in alle voorgaande topics ook alles op zwart gegooid en wat ik opgeslagen heb in een mapje staan niet allemaal nicknames bij dus.... ff geduld :$ ;( Komt goed
 
Dat was inderdaad geen geld geweest. Heb er inmiddels carbon Delkevic onder zitten die heel goed klinken zonder DB killer maar geen E keur hebben. Voorlopig maar even laten zitten hoewel ik wel aan t twijfelen was toen ik de Akra 4 in 1 hier voorbij zag komen...
 
Dat was inderdaad geen geld geweest. Heb er inmiddels carbon Delkevic onder zitten die heel goed klinken zonder DB killer maar geen E keur hebben. Voorlopig maar even laten zitten hoewel ik wel aan t twijfelen was toen ik de Akra 4 in 1 hier voorbij zag komen...
Die heeft Charliefox inmiddels gekocht :t
 
Goedemorgen allen,

Is er ook iemand hier die nog een beschadigde einddemper heeft liggen? Ik ben gister mijn end-cap van de mijne verloren. Het betreft een bj 2002...
Dus de demper mag wel helemaal in de kreukels liggen , gaat mij om de end-cap !

groet Willem
 
Goedemorgen allen,

Is er ook iemand hier die nog een beschadigde einddemper heeft liggen? Ik ben gister mijn end-cap van de mijne verloren. Het betreft een bj 2002...
Dus de demper mag wel helemaal in de kreukels liggen , gaat mij om de end-cap !

groet Willem
Hmm.. ik meen dat CharlieFox ook nog een originele set dempers heeft liggen... ik zou hem even een PB sturen... ;)
 
Dank voor je al je topic werk, Mogas (Ger).

Misschien een idee om de verantwoordelijkheid naar de XJR owners te verplaatsen? Dus iedereen stuurt je een nieuwe foto met nickname en evt voornaam toe en zo niet, dan geen vermelding in de OP.
 
Dank voor je al je topic werk, Mogas (Ger).

Misschien een idee om de verantwoordelijkheid naar de XJR owners te verplaatsen? Dus iedereen stuurt je een nieuwe foto met nickname en evt voornaam toe en zo niet, dan geen vermelding in de OP.


Ach ,er zullen altijd mensen zijn die hun fiets liever hier niet neer zetten ,vrijheid blijheid
En af en toe ff een uurtje wat rommelen op de PC is ook hobby ,Bakkie erbij
Ga alleen al die andere foto's voorlopig effe niet doen ,Jammer voor de mensen die terug lezen maar als je daar de fotos bij wil zien ,ff een PBtje ,repost ik het wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan