XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
We organiseren het dit jaar samen met de britten en wel in de Ardennen op camping Bertrix
full
 
en we proberen voldoende deelnemers te vinden om op Spa te rijden... helaas is dat een zeer strikte organisatie en moet je met max 80 kmpu achter een pace-car aan... dus of hier veel animo voor is? Ik betwijfel het
 
Voor degenen die nog willen gaan moet je mailen naar: info@campingbertrix.be.
onder vermelding van XJR Eurofest 2018
Er waren geen caravans meer beschikbaar en de kortings aanbieding liep eind feb af
Er zijn eventueel nog wel tenten te huur ,Via de camping zijn ze voor een gereduceerde prijs te huren
4 pers EUR 144,00 excl toeristenbelasting
3 pers EUR 142,00 excl toeristenbelasting
2 pers EUR 140,00 excl toeristenbelasting

Wil je met een eigen tentje komen dan kun je voor 20 euro p/n overnachten
We zijn bezig met een etentje op de woensdagavond maar daar word nog druk aan gewerkt





Wil je dit echt een keer meemaken maar niet te ver rijden is dit het jaar om het te doen
Uit betrouwbare bron weet ik dat je de komende twee jaren een heel stuk verder moet rijden



 
Laatst bewerkt:
De Openingspost weer aangepast XJR Rob heeft een MT09 Tracer gekocht
 
Laatst bewerkt:
Ik ook gister pas 2e rit dit seizoen. XJR Owners Nederland openingsrit 2018, start en eind in Woerden. Liefst 35 rijders bij elkaar. Top dagje. Meer XJR leden altijd welkom. Zie FB.

Op de foto slechts 'n gedeelte van één groep. Totale groep was uit praktisch oogpunt in tweeën verdeeld.

ylSWsVl.jpg
 
Morgen een ritje naar het oosten des lands
FF bij Pajic een nieuwe link pijp laten maken
De mijne heeft een buts sinds afgelopen jaar Tsjechie Eurofest :+
 
FF nieuw Linkpijpje aan laten meten bij Pajic in Gendringen











Hij zag dat ik met een XJR kwam en begon gelijk over z'n ouwe maatje Cees Jol :Y ;)
 
Vandaag "ff" handvatverwarming ingebouwd van Coolride, om t netjes te doen een hele klus.
Maar alles netjes weggewerkt in de ori kabelboom vanaf de handvatten en alleen t schakelaartje zegt dat er iets opzit wat niet ori is.😋
Men kan ze aansluiten over de spanning van de koplamp/claxon maar ik heb er een relaisgeschakelde voeding opgezet, werkt perfect.
Snel opwarmen op 100% en zijn ze aangenaam dan op 25% zetten.
👌🏿
 
Vandaag even rondje IJsselmeer gedaan
Vanaf Rotterdam, geen snelwegen ;)
500km gebikkeld. De nieuwe XJR telt nu echt mee *O* *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan