XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*
full
 
Klaus werkt vanuit huis bij zijn ouders
Communicatie wil wel eens wat langzamer lopen maar hoor voor de rest weinig problemen

[afbeelding]

Hij staat ieder jaar op de Zweirad Messe in Dortmund
Heb hem daar dit jaar ook weer gezien ,Heeft mooie spullen

Die velgen aaaaaaaachhhhhhhhh om van te kwijlen, maar ja als je de prijs hoort is de droom gelijk weer effe weg pff vanaf 2500 treuro voor een set

Gr XJROB
 
Heel mooi, JeMa60 (Michel). De mijne show ik nu maar effe niet, want ik moet 'm nog steeds eens grondig wassen en poetsen '( Ik herinner me nog dat je op de grote MF-meeting vorig jaar zo verguld was van je witte knipperlichten. Ik snap zoiets niet (andere mensen, andere wensen) maar ik vond het erg leuk om je enthousiasme te zien.
 
Poetsen doe ik (bijna) nooit

Deze week de eerste keer sinds Eurofest weer eens een ritje gemaakt
Druk druk druk en de dagen dat ik tijd had was het pokkeweer

full


Viel nu wel mee :+
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi, JeMa60 (Michel). De mijne show ik nu maar effe niet, want ik moet 'm nog steeds eens grondig wassen en poetsen '( Ik herinner me nog dat je op de grote MF-meeting vorig jaar zo verguld was van je witte knipperlichten. Ik snap zoiets niet (andere mensen, andere wensen) maar ik vond het erg leuk om je enthousiasme te zien.

Ik vind ze er ook mooi op staan hoor.
 
Hmm klinkt goed! Maar ik ben nog steeds heel tevreden over mijn 'open' Nikko carbon 4in 1 :P
De prijzen zijn in de loop v/d tijd wel gestegen zeg, ik kocht de uitlaat compleet in '98 voor 600,- gulden :Y


Als je er nu eentje in Engeland nieuw koopt krijg je die Akra er gratis bij
Zo goed gaan de verkopen van het laatste model dus al ,7000 pond voor een nieuwe
(en als dat pond door blijft zakken wordt het steeds interresanter)

Yamaha XJR1300 | eBay
 
heb er nog niet 1tje zien rijden vindt de racer wel apart toch blij dat ik gekozen heb vorig jaar voor een oud type
 
heb er nog niet 1tje zien rijden vindt de racer wel apart toch blij dat ik gekozen heb vorig jaar voor een oud type


Het zelfde hier ,Buiten het Engelse of duitse forum heb ik nog nergens in NL iemand gehoord of gezien die een nieuwe gekocht heeft ,En als de verkoopcijfers dan zo tegenvallen ,En de nieuwe XSR blijkbaar wel een succes is dan is denk ik de beslissing snel gemaakt in Japan

Blijf nog wel gewoon een paar jaartjes door rijden
 
Hallo allemaal!

Mijn vader is aan het kijken voor een XJR 1300 uit 2005 8-) Zijn er nog aandachtspunten mbt dit bouwjaar of algemene aandachtspunten voor de XJR 1300?
 
Hallo allemaal!

Mijn vader is aan het kijken voor een XJR 1300 uit 2005 8-) Zijn er nog aandachtspunten mbt dit bouwjaar of algemene aandachtspunten voor de XJR 1300?

Tsja gewoon effe kijken naar staat van banden ,remmen ,ketting-tandwielen vork-keerringen enz.
Speciaal XJR is aan de linkerkant van het blok zit de koppelingspomp ,Ff een vinger onderlangs halen om te kijken of die vet is ,Kost je niet de kop ,zijn revisie setjes voor
Voor de rest is het een vrij bulletproof fiets
full
 
Ik heb al een aantal keren iets meegekregen over een slippende koppeling.

Helaas heb ik er nu ook last van, terwijl er pas 16000 km op staat.
Is hier een goedkope oplossing voor? Zwaardere veer van een ander model bijvoorbeeld?
Baal hier wel van. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan