#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Ga je naar de Motorbeurs Utrecht:

DE EINDTIJD VAN DE MOTORBEURS OP DONDERDAG 23 FEBRUARI IS GEWIJZIGD NAAR 21.00 UUR.

Alle andere tijden zijn niet gewijzigd.
 
Ik reed tot 2 jaar geleden de VFR800Fi. (1999) Kreeg toch wel wat last van m'n polsen en rug ( ook 1.93m ). Proefrit gemaakt op de nieuwe Crossrunner en was verliefd. Vorig jaar afgeschreven in Sauerland en van de verzekering een nieuwe gekregen. Zou geen andere willen!

dat gaat deze jongen niet redden met 2000 euro, maar wel echt een mooi ding die Crossrunner. Ja het zal voor mij ook een kwestie van passen en meten worden, als hij niet past, moet ik misschien op zoek naar een ander model, maar die zien er toch vaak wat minder uit. Vind de VFR gewoon mooi.
 
Qua lengte paste hij mij wel. Echter ging ik op den duur ( 5 jaar ) steeds slechter zitten. Ik had moeite m'n rug recht te houden en ik wilde eigenlijk steeds rechter op zitten. De Crossrunner bood uitkomst. Er verandert zo veel en toch blijft er zo veel hetzelfde. Vandaar mijn verliefdheid na 3 bochten in de proefrit. Maar inderdaad, ik had een ander budget. Mijn advies: Proefrijden en dan maar zien.
 
Zo'n vespa 300gts is best een leuk ding hoor :Y afgelopen zomer nog een week mee gereden (in Italië ). En met een akrapovic demper klinkt het best lekker.

Alleen ja motor kunde het niet echt noemen :P
Maar ja dan maar straks voor de fun kmters ooit een vfr x aanschaffen die staat ook op het lijstje van motoren die ik wil hebben :P
 
hahahaha ik heb geen skills om zover te gaan aan onderhoud ;)
wil ook eigenlijk omdat ik dadelijk elke dag 80kmt woonwerk ga doen en kleinere wielbasis motor kopen :X
Zal dan wel uitkomen op een 300gts vespa :o
Kan die tenminste elke dag de kleine schuur uitgetrokken worden


Op het VFR forum naar Johan vragen die doet onderhoud aan veel vfrs op dat forum.
Enne als ie de deur uit gaat wil ik die achterschokbreker wel ruilen hoor haha :D
 
Even die oma weg jagen...

Bij deze kan voor mij het seizoen 2017 beginnen.!!

R39CuUO.jpg

 
Begint ergens op te lijken 8-)
Goeie aansluiting van het kontje op het bestaande, daar gaat het in de meeste gevallen mis.
 
thnx Ray, op dat punt gaat het idd vaak op mis. Was bij deze ook even knutselen hoor, maar met wat knip en plak werk toch een malletje kunnen maken en vanuit dat malletje 2 polyester stukjes die ik later er weer aan heb laten polyesteren.
 
Een schopje was wel nodig dus hierbij een schop en het verzoek mijn OP afbeelding te wijzigen voor onderstaande.
full
 
Heb je het tegen mij of tegen Ray met z'n Tourer? De mijne is namelijk "maar" een Crossrunner ;)
Tegen jou maar niet omdat het "maar" een runner is maar omdat je niet erg trots lijkt op je Crossrunner. De motor is nogal klein en onderbelicht ;)
 
Speciaal voor de mensen die mijn vorige foto niet mooi vonden dan:
GMFx2VG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan