Motor-Forum

Select Forum

Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 12

Reg. datum:
10 apr. 2012
Omdat eoa moderator het nodig vond deeltje 11 af te sluiten en te beroerd was om een nieuwe te openen, hierbij een start voor deeltje 12...

Had de Hawk zaterdag op de Herengracht A'dam staan. Toeristen struinen voorbij... Man, jaar of 40, grijs haar... beetje easy rider type op z'n Hollands, duikt op uit de massa:
- Mooie Hawk man!
- Dank je!
- Heb je 'm al lang?
- Jaar of vijf...
- Die machines rijden echt fijn! Ik had er jaren geleden een: superding.
- Verkocht?
- Ja, tot mijn spijt!
- Veel rijplezier vandaag... goed weer!
- Groeten...

Dat maakt je dag :]
roybatty wijzigde dit bericht op maandag 02 mei 2016 14:32 (0%)

www.ikhaatlinksrijders.nl

Reg. datum:
08 jun. 2009
Hahaha,

Ja jammer dat de text uit het oude topic niet overgenomen is. Ik moet de mijne weer even uit de mottenballen trekken vrees ik, heeft alweer te lang stilgestaan :(
I'm so bad at shoplifting it's technically looting

de rotzak

Reg. datum:
29 nov. 2002
HET MF NT(V)650(GT) REVERE/HAWK/BROS TOPIC DEEL 12

het is niet de taak van een modje om een vervolg deel op te starten maar de verantwoordelijkheid van de gebruikers .
Doe is wat nuttigs met je leven, red een WC-eend van de verdrinkingsdood! Op Zaterdag 9 december 2006 om 19:15 zei P.Nis " IKBENGEK voor PRESIDENT" en ook -Daan- schreef op 09 februari 2014 @ 17:16 Ik ben gek for president

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
.
Yellow Snakes MC

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.