Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Zijn er nog meer gegadigden voor een rem-schakelset voor de Hawk? Nieuw in de verpakking voor € 350,- inclusief btw
[afbeelding]

Bij interesse voor meerdere sets kunnen we kijken of ze iets met de prijs kunnen doen, momenteel blijf ik door de verzendkosten, invoer en btw op die € 350,- steken.
Ziet er leuk uit, maar mij iets te duur. :o :9
 
Vandaag ook nog een Hawk GT opgehaald, 25k op de teller en op de uitlaat en luchtfilter na helemaal origineel. En wat niet origineel is is ook het pijnpunt, hij loopt op moment niet echt lekker. Hij lijkt te arm te lopen, dus hij moet even opnieuw afgesteld worden. Voor de rest een top ding, kleur is misschien niet iedereen zijn smaak maar ik vind het wel leuk. Vooral in de zon zie je een beetje die blauwe glitters/lak doorkomen. *D

XnXxwe4.jpg

Zit nog wel te twijfelen tussen helemaal origineel maken of gewoon afstellen met het huidige setup. Aan de ene kant vind ik het geluid wel leuk maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk als hij geheel origineel is. :P
 
2
Vandaag ook nog een Hawk GT opgehaald, 25k op de teller en op de uitlaat en luchtfilter na helemaal origineel. En wat niet origineel is is ook het pijnpunt, hij loopt op moment niet echt lekker. Hij lijkt te arm te lopen, dus hij moet even opnieuw afgesteld worden. Voor de rest een top ding, kleur is misschien niet iedereen zijn smaak maar ik vind het wel leuk. Vooral in de zon zie je een beetje die blauwe glitters/lak doorkomen. *D

[afbeelding]
Zit nog wel te twijfelen tussen helemaal origineel maken of gewoon afstellen met het huidige setup. Aan de ene kant vind ik het geluid wel leuk maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk als hij geheel origineel is. :P
Ziet er netjes uit hoor :t

Dat afstellen, doe je dat zelf of laat je dat doen? Die van mij loopt te rijk namelijk. Defiduc heeft ook al een adres doorgegeven maar das nogal een stukkie rijden van mij af.
 
Ik heb hier een uitgeprinte Honda NTV650 Haynes Motorcycle Manual liggen die ik weg wil doen gezien ik geen mooie NTV meer heb, maar misschien dat iemand deze wil komen ophalen? IJmeerstraat, Berkel en Rodenrijs.

Ik heb ook nog een nieuw luchtfilter, spiegels, handverwarming, oliefilters, olie, voorvork olie en andere spullen liggen die voor 60% van de huidige nieuwprijs overgenomen kunnen worden.
 
2Ziet er netjes uit hoor :t

Dat afstellen, doe je dat zelf of laat je dat doen? Die van mij loopt te rijk namelijk. Defiduc heeft ook al een adres doorgegeven maar das nogal een stukkie rijden van mij af.
Dacht er eerst aan om het zelf te doen, maar dan denk ik terug aan mijn brommertijd en kan ik het beter laten doen. :+ Het scheelt denk ik wel een boel frustratie en tijd om het te laten doen, komt soms wel aardig precies. Waar ik het laat doen weet ik nog niet, was iig niet van plan om half Nederland door te rijden om hem te laten afstellen..

Heb daarnaast ook nog mijn andere Hawk die gefixt moet worden, gelukkig kan Defiduc daar mij ook nog in onderdelen voorzien. :t
 
Nou nee, dit is een gemiddelde tot lage prijs voor een rem-schakelset, veel kits zijn 400/500+
En helaas; $ 265,- = € 350,- met transport, import en btw -O-
Oh damn, een boel geld voor wat aluminum en kleine onderdelen. Ik houd het wel bij de standaard rem/schakelset. O-)
 
Kan iemand mij helpen met de lampjes die in het instrumentenpaneel gaan? Mijn knipperlicht indicator is er mee opgehouden en ik wilde deze vervangen, alleen nog geen zin gehad om de hele unit eraf te halen om enkel te kijken wat voor lampjes erin gaan.
 
Laatst bewerkt:
op zich goede prijs voor een setje maar ik heb net de originele gepoedercoat :+

zou de teller even open maken en met de lampjes naar de lokale garage gaan, die kosten geen drol en heb je ze meteen in huis.
 
Weet iemand waar je dat plastic dopje voor de stuurpen kan kopen? Die ik erin had zitten had ik gesloopt voor een Tomtom houder... :9

capsteeping-nut_big53232MJ4670-01_7ce8.jpg
 
Haha ja, maar was meer opzoek naar een Nederlandse webshop. :+

_O- _O- _O- _O- grapjas, CMS zit in lelystad, NEderlandser dan polderlanschap kun je haast niet krijgen _O- _O- _O-

ADDRESS
Here are the location details of CMS.

Companyname: Consolidated Motor Spares
Address: Artemisweg 245
Postal Code: 8239DD
City: Lelystad
Country: The Netherlands

Die gasten kopen alle oude voorraad Honda onderdelen van motorzaken op. Vervolgens versturen ze dat over de gehele wereld. Om die reden is de site in het Engels :z :z :z
 
_O- _O- _O- _O- grapjas, CMS zit in lelystad, NEderlandser dan polderlanschap kun je haast niet krijgen _O- _O- _O-

ADDRESS
Here are the location details of CMS.

Companyname: Consolidated Motor Spares
Address: Artemisweg 245
Postal Code: 8239DD
City: Lelystad
Country: The Netherlands

Die gasten kopen alle oude voorraad Honda onderdelen van motorzaken op. Vervolgens versturen ze dat over de gehele wereld. Om die reden is de site in het Engels :z :z :z
:X

Dat had ik niet door, zat te zoeken op het artikelnummer en kwam alleen Engelse websites tegen. Dacht nah, is er niks Nederlands.. :$ O-)
 
Ik heb hier een uitgeprinte Honda NTV650 Haynes Motorcycle Manual liggen die ik weg wil doen gezien ik geen mooie NTV meer heb, maar misschien dat iemand deze wil komen ophalen? IJmeerstraat, Berkel en Rodenrijs.

Ik heb ook nog een nieuw luchtfilter, spiegels, handverwarming, oliefilters, olie, voorvork olie en andere spullen liggen die voor 60% van de huidige nieuwprijs overgenomen kunnen worden.

Ik heb wel interesse in een aantal van je spulletjes, woon in de buurt (Schiedam) dus we kunnen wat afspreken..zo te zien gaat dat niet via Pb maar ik ben te bereiken op: 0621408328 of twostroke34@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
O ja, heeft er iemand nog toevallig een aluminium tellerophanging voor een Hawk liggen?
Je weet wel, die beugel waar de 2 tellers in hangen...

Ik heb onlangs ontdekt dat je niet moet remmen op leisteen grit...
 
O ja, heeft er iemand nog toevallig een aluminium tellerophanging voor een Hawk liggen?
Je weet wel, die beugel waar de 2 tellers in hangen...

Ik heb onlangs ontdekt dat je niet moet remmen op leisteen grit...

Remmen kan wel...je moet alleen niet op je bek gaan denk ik. Daar kunnen die tellers niet tegen.
Ik zal even in de rommelbak kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan