Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een Techspec Gripster tankpad liggen voor de Speed 1050, kan ik er hier nog iemand blij mee maken? hij is splinternieuw.

Techspec is een bekende fabrikant van hoogwaardige tankpads, hun gebruiken speciaal ruw materiaal wat ontzettend veel grip geeft.

Als er interesse is dan doe me maar een PM! :)

20160505_000847.jpg
 
Goedemorgen,

Voor de liefhebber heb ik nog een volledig instelbare (ingaand high en low speed, en uitgaand) Wilbers achterschokdemper liggen, welke ongeveer 8000 km onder een 2011-2015 Speed Triple heeft gezeten. Ziet eruit en functioneert als nieuw. Echt een upgrade voor de Speed Triple, vele malen beter dan de standaard achterschokdemper.
Fotootjes staan in het te koop aangeboden topic van dit forum.
Nieuwprijs is ongeveer 900,-, mijn vraagprijs is 375,-.
Bij interesse graag een PB-tje.

Wubbes
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Voor de liefhebber heb ik nog een volledig instelbare (ingaand high en low speed, en uitgaand) Wilbers achterschokdemper liggen, welke ongeveer 8000 km onder een 2011-2015 Speed Triple heeft gezeten. Ziet eruit en functioneert als nieuw. Echt een upgrade voor de Speed Triple, vele malen beter dan de standaard achterschokdemper.
Fotootjes plaats ik vanavond in het Te koop aangeboden topic van dit forum maar wilde hem hier alvast neerzetten.
Nieuwprijs is ongeveer 900,-, mijn vraagprijs is 375,-.
Bij interesse graag een PB-tje.

Wubbes
mooie prijs hoor :Y :}
 
Goedemorgen,

Voor de liefhebber heb ik nog een volledig instelbare (ingaand high en low speed, en uitgaand) Wilbers achterschokdemper liggen, welke ongeveer 8000 km onder een 2011-2015 Speed Triple heeft gezeten. Ziet eruit en functioneert als nieuw. Echt een upgrade voor de Speed Triple, vele malen beter dan de standaard achterschokdemper.
Fotootjes plaats ik vanavond in het Te koop aangeboden topic van dit forum maar wilde hem hier alvast neerzetten.
Nieuwprijs is ongeveer 900,-, mijn vraagprijs is 375,-.
Bij interesse graag een PB-tje.

Wubbes
Ik heb zo eentje onder m'n 2008 zitten, fijn veerke :Y
 
Ik heb vandaag een Hyperpro veer laten plaatsen en gelijk m'n vering laten afstellen, hij rijdt nog een stukje beter nu, heerlijk!
 
Vandaag ook eindelijk mijn X-lite 802RR Chaz Davies replica binnen gekregen! *O*
Kleuren zijn in het echt nog mooier! :}

20160506_195608.jpg

20160506_195616.jpg

20160506_195629.jpg


Als mijn zoontje van 8 weken (die Chaz heet) straks groot genoeg is krijgt hij deze helm van mij. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan