Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag een mooie Speed Triple R gezien voor mijn zoontje, als hij iets ouder is :] *O*
full
 
Vandaag ff rondje gedaan met de nieuwe mods: Zwarte hendels en zwart rempotje voor…Even wat piccies geschoten:

2v1uujo.jpg

2dj2t5l.jpg

2nsrwpg.jpg


Eerst wel klaar met de mods nu. Nu gewoon gaan rijden en km's maken, haha!
Mag de laatste foto in OP?

Thanx!
 
Ik ben opzoek naar een paar (bruut klinkende)dempers voor mijn speed triple r (2013). Welke dempers klinken het bruutst? Thx 😉
 
Toets en Angela!
U gaat door voor de wasmachine! *O*

Was helemaal volgeboekt, mag ook wel met dit heerlijke weer. Vandaag weer een hotelgast onderuit gegaan, gelukkig weinig schade en alleen een zere knie. Toch vaak wat overmoedig die gasten als ze dan eindelijk eens bochtjes kunnen rijden.

By the way, optrekkend vanaf ongeveer 70 naar de 170 houd ik gewoon een nieuwe Aprilia RSV4 bij, toch netjes voor zo'n Speed :)
 
}) dat zeker , zoals ik al eerder aangaf zou ik wel een tuono v4 willen of rsv4, maar scheeld dan nog niet zoveel met elkaar. :]
 
U gaat door voor de wasmachine! *O*

Was helemaal volgeboekt, mag ook wel met dit heerlijke weer. Vandaag weer een hotelgast onderuit gegaan, gelukkig weinig schade en alleen een zere knie. Toch vaak wat overmoedig die gasten als ze dan eindelijk eens bochtjes kunnen rijden.

By the way, optrekkend vanaf ongeveer 70 naar de 170 houd ik gewoon een nieuwe Aprilia RSV4 bij, toch netjes voor zo'n Speed :)


Am tunnel is dan ook een top zaak! Gerund door toets en angela, die het zo top maken!!!

Wij zitten er het weekend van 8 juli ... Lekker sturen en 's-avonds een goed glas bier, lekker eten en gezellige motorrijders :Y
 
Am tunnel is dan ook een top zaak! Gerund door toets en angela, die het zo top maken!!!

Wij zitten er het weekend van 8 juli ... Lekker sturen en 's-avonds een goed glas bier, lekker eten en gezellige motorrijders :Y
De dag dat ze de zaak verkopen en voorgoed naar Nieuw-Zeeland vertrekken zal voor velen een droevige dag zijn. Maar voor hen een droom die werkelijkheid wordt.
 
}) dat zeker , zoals ik al eerder aangaf zou ik wel een tuono v4 willen of rsv4, maar scheeld dan nog niet zoveel met elkaar. :]
Ik vind die ook erg vet, maar de kans op problemen met die dingen is zo groot.

Vorige week was ik ook bij Bertus in Gemert voor nieuwe banden. Hij had eindelijk een MV Agusta, wilde hij al jaren hebben. Een F3 800 van 2014. Een fijne motor, maar vanaf de eerste week ellende mee. Op onderdelen moet je minimaal 3 weken wachten en bij de dealer hoef je niet te vragen of het sneller kan, want van te vaak bellen naar Italië worden ze bij MV Agusta chagrijnig.
 
Ik ben opzoek naar een paar (bruut klinkende)dempers voor mijn speed triple r (2013). Welke dempers klinken het bruutst? Thx 😉

Vol Zard systeem, vol SC Project systeem of vol HP Corse systeem.

Arrow 3-1 klinkt ook erg lekker maar niet heel hard.

Zijn allemaal low mount systemen maar die geven over het algemeen wel het bruutste geluid (gebaseerd op mijn persoonlijke mening en ervaring)

Als je geen vol systeem wilt de originele voorbochten uithollen en die walgelijke katalysator lozen en een leuke slip on kiezen. })
 
Laatst bewerkt:
}) dat zeker , zoals ik al eerder aangaf zou ik wel een tuono v4 willen of rsv4, maar scheeld dan nog niet zoveel met elkaar. :]

Zou ook nog steeds wel Tuono V4 willen maar die blokken zijn erg onbetrouwbaar..

Daar komt bij dat ik behoorlijk in love met de Speed ben!
 
De dag dat ze de zaak verkopen en voorgoed naar Nieuw-Zeeland vertrekken zal voor velen een droevige dag zijn. Maar voor hen een droom die werkelijkheid wordt.
Dan moet ik dus opschieten met boeken?
Lees goeie berichten hier over en niet alleen in dit topic :Y
 
Ik ga dit seizoen een "sport" naked kopen. Twijfel over de Yamaha mt-10 of de 2016 speed triple. Ik heb inmiddels op de speed (R variant) proefgereden. Ik was erg onder de indruk van het rijwiel gedeelte. De 3 cylinder motor is ruim voldoende snel en volledig voorspelbaar omdat die zo lineair is. Daardoor mis ik wel wat spectakel. De vraag is, voor diegenen die zowel de S (showa) als de R (Ohlins) kennen, is er veel verschil tussen beide. Voor de duidelijkheid : Ik rij nooit circuit.
 
Ik ga dit seizoen een "sport" naked kopen. Twijfel over de Yamaha mt-10 of de 2016 speed triple. Ik heb inmiddels op de speed (R variant) proefgereden. Ik was erg onder de indruk van het rijwiel gedeelte. De 3 cylinder motor is ruim voldoende snel en volledig voorspelbaar omdat die zo lineair is. Daardoor mis ik wel wat spectakel. De vraag is, voor diegenen die zowel de S (showa) als de R (Ohlins) kennen, is er veel verschil tussen beide. Voor de duidelijkheid : Ik rij nooit circuit.
Ik zou de S ook proefrijden :)
 
... De vraag is, voor diegenen die zowel de S (showa) als de R (Ohlins) kennen, is er veel verschil tussen beide. Voor de duidelijkheid : Ik rij nooit circuit.

Heb zelf de R paar weken geleden gekocht, omdat ik af en toe wél op t circuit ermee rijd als ik de Daytona niet bij me heb en die Öhlins set daarvoor, voor bling en resale waarde zijn beperkte premium tov S denk ik meer dan waard is.
Mijn ervaringen met Showa's waren op mn 2006 Speed en Daytona675 die later voor/achter door HK zijn geperfectioneerd: prima vering voor normaal en beperkt sportief gebruik maar als je echt tempo gaat maken door/uit bochten en daarvoor soms hard inremt, dan hebben ze duidelijk minder marge en zijn ze (onder belasting) minder precies/duidelijk, daardoor wél wat comfortabeler bij normaal straatgebruik wat meer is dan alleen veervoorspanning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan