Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mivv zonder Db eter bij gas afsluiten net punt 50 :X


:P [afbeelding]
Als je een lowboy neemt en volledig open systeem wel ja O-)

Maar volgens mij zocht hij naar 2 hoge dempers dacht ik.

Soms klapt ie zo hard, dat je het gewoon in je rechtervoet voelt :o
 
Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar een paar (bruut klinkende)dempers voor mijn speed triple r (2013). Welke dempers klinken het bruutst? Thx 😉


Ik heb carbon SC Project slip-on, klinkt heel bruut, vrees dat er weinig demping meer in zit ?? (nog geen 9000km oud)
20150925_135838_zps71huzxvm.jpg

Ik zit erover te denken deze misschien te vervangen voor wat beschaafders, zou evt wat voor je kunnen zijn?
wil wel slip-on low want vind ik mooiste en houdt het gewicht laag en laag (dus zowel in kg's als qua locatie)
 
drie upgrades geinstalleerd:

20160510_210646_LLS_zpswrrcumyb.jpg


20160510_205240_zps0zlun4t1.jpg


carbon plaatjes tegen de tank, LED knipperlichten en rode zijkappen (waren op het 2013 model zwart)

Blij mee :-)
 
drie upgrades geinstalleerd:

[afbeelding]

[afbeelding]

carbon plaatjes tegen de tank, LED knipperlichten en rode zijkappen (waren op het 2013 model zwart)

Blij mee :-)


Mooi :9~


Zucht nog steeds aan hwt wachten op de douanus. Die schieten echt nie op nie nee :( :( Startmotor ligt bij shipping brooker hier maar die mag het nog niet afgeven. Iets met aanvullend onderzoek.... Stelletje Lolo's.
Heb je er eens een echte invoice bij gaan ze kloten |(


B|
 
Mooi :9~


Zucht nog steeds aan hwt wachten op de douanus. Die schieten echt nie op nie nee :( :( Startmotor ligt bij shipping brooker hier maar die mag het nog niet afgeven. Iets met aanvullend onderzoek.... Stelletje Lolo's.
Heb je er eens een echte invoice bij gaan ze kloten |(


B|


Irrie, is het eindelijk mooi weer kan je niet rijden...

Hoe gaat het met de crossert?
 
Ik heb ze er vandaag ook op laten leggen. Nog maar een kleine twintig kilometer mee gereden maar voelen prima aan. Het viel me op dat ze ondanks een rustig ritje zeer snel op temperatuur komen.
Ik had ze afgelopen zaterdag goed warm gereden. Moet je daarna eens met je vinger op de rand van het loopvlak duwen... net kauwgom :P :]
 
Irrie, is het eindelijk mooi weer kan je niet rijden...

Hoe gaat het met de crossert?


:X :X :(

ook al vermoord ;( ;(

We hadden les van een pro MX rider uit de USA en steeds jezelf meer pushen om verder te springen. Toen ging hij het ff voor doen en weg was de olie uit de schokdemper :o Maar die zweete al iets. Nu issie dus op gestuurd naar Pittsburgh om klaar gemaakt te worden op mijn (on)vaardigheden en omstandigheden. Als die terug komt gaat het grote feest beginnen O-)

Mooi weer :') WIJ WILLEN R E G E N! Het heft al anderhalf jaar niet goed geregend. De wegen zijn spekglad. Maar het voordeel nu is dat ik geen motor heb om te rijden _O-
Maar het gaat allemaal goed komen.

:W
 
:X :X :(

ook al vermoord ;( ;(

We hadden les van een pro MX rider uit de USA en steeds jezelf meer pushen om verder te springen. Toen ging hij het ff voor doen en weg was de olie uit de schokdemper :o Maar die zweete al iets. Nu issie dus op gestuurd naar Pittsburgh om klaar gemaakt te worden op mijn (on)vaardigheden en omstandigheden. Als die terug komt gaat het grote feest beginnen O-)

Mooi weer :') WIJ WILLEN R E G E N! Het heft al anderhalf jaar niet goed geregend. De wegen zijn spekglad. Maar het voordeel nu is dat ik geen motor heb om te rijden _O-
Maar het gaat allemaal goed komen.

:W


Jij krijgt ook alles kapot of laat het kapot maken...
Maar wel leuk zo'n lesje!

Hier gaat het van het weekend weer regenen, maar even in de Eifel kijken of we het daar droog kunnen houden
 
Jij krijgt ook alles kapot of laat het kapot maken...
Maar wel leuk zo'n lesje!

Hier gaat het van het weekend weer regenen, maar even in de Eifel kijken of we het daar droog kunnen houden
Ik help het je hopen.
Afgelopen weekend in Sauerland hadden we super weer *O* :]
 
Jij krijgt ook alles kapot of laat het kapot maken...
Maar wel leuk zo'n lesje!

Hier gaat het van het weekend weer regenen, maar even in de Eifel kijken of we het daar droog kunnen houden
Oei, zaterdag en zondag 9 graden in Adenau en bewolkt. Wel overwegend droog.
Heb je handvatverwarming? :P
 
Hallo,
even meelezen hier! Heb niet zo heel lang mijn rijbewijs gehaald en de triple staat bovenaan mijn lijstje van gewilde motoren. Ga dan binnenkort ook even langs wat zaken om te kijken/zitten/proefrijden. Zijn er bepaalde dingen waar ik echt op moet letten? (bj.2004 of ik spaar nog even door voor een jongere)
alle tips zijn welkom!
 
Hallo,
even meelezen hier! Heb niet zo heel lang mijn rijbewijs gehaald en de triple staat bovenaan mijn lijstje van gewilde motoren. Ga dan binnenkort ook even langs wat zaken om te kijken/zitten/proefrijden. Zijn er bepaalde dingen waar ik echt op moet letten? (bj.2004 of ik spaar nog even door voor een jongere)
alle tips zijn welkom!

Ik ben zelf geen voorstander van het beginnen op een dikke 1000, laat staan een 1050, ongeacht je leeftijd want je leert pas rijden wanneer je je rijbewijs hebt.

Ben zelf ooit begonnen op een gsxr 600 en dat ging soms nog maar net goed.

Kan uit eigen ervaring meegeven dat een Street Triple veeeeeeeel beter geschikt is om op te beginnen. :)
 
Ik help het je hopen.
Afgelopen weekend in Sauerland hadden we super weer *O* :]
LOL, dacht dat je naar de Eifel was.........dus ik had je eigenlijk bij Maas verwacht. :P
Btw, wist niet dat Stephan de kroon overgedragen had aan Sascha (kok)

En idd zoals hierboven ook gevraagd.......hoe bevalt de Beemer (trillingen/sturen?)
 
Ik ben zelf geen voorstander van het beginnen op een dikke 1000, laat staan een 1050, ongeacht je leeftijd want je leert pas rijden wanneer je je rijbewijs hebt.

Ben zelf ooit begonnen op een gsxr 600 en dat ging soms nog maar net goed.

Kan uit eigen ervaring meegeven dat een Street Triple veeeeeeeel beter geschikt is om op te beginnen. :)
:N gewoon kopen wat je mooi vindt want dat geeft je het meeste plezier. En gewoon je verstand gebruiken.
 
Ik ben zelf geen voorstander van het beginnen op een dikke 1000, laat staan een 1050, ongeacht je leeftijd want je leert pas rijden wanneer je je rijbewijs hebt.

Ben zelf ooit begonnen op een gsxr 600 en dat ging soms nog maar net goed.

Kan uit eigen ervaring meegeven dat een Street Triple veeeeeeeel beter geschikt is om op te beginnen. :)
Als je nog echt jong bent heb je sowieso geen verstand en rijd je op een 600 net zo debiel als op een 1000 :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan