Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

full

full
 
Want? Geen remdruk? Hoofdcilinder lek? Remblokken verkeerde maat? Remvloeistof op? Leiding lek? Remleiding te kort? Verkeerde klauwen?

To many questions, to little answers...
 
Want? Geen remdruk? Hoofdcilinder lek? Remblokken verkeerde maat? Remvloeistof op? Leiding lek? Remleiding te kort? Verkeerde klauwen?

To many questions, to little answers...
Aan de klauw kan het niet liggen. :N
Ik gok op intern opgezwolle remleidingen.
 
Lijkt Peton Place wel! O-)

Die waren tien jaar bezig en het was nog niet klaar....... })




Je hebt toch nog een Soeskoeki handel liggen?
Flats die erop, naar Ruud voor de leiding en vijzen maar...... *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Lijkt Peton Place wel! O-)

Die waren tien jaar bezig en het was nog niet klaar....... })




Je hebt toch nog een Soeskoeki handel liggen?
Flats die erop, naar Ruud voor de leiding en vijzen maar...... *O* *O*
Rem, gas en schakelaars zijn niet onderling wisselbaar.
De rempomp was een gewogen kans. De gok valt helaas negatief uit. -O- Volgens Dep was de boring netjes dus een paar nieuwe rubbertjes zouden het moeten doen.
Maar het kost wel veel tijd allemaal.
 
Rem, gas en schakelaars zijn niet onderling wisselbaar.
De rempomp was een gewogen kans. De gok valt helaas negatief uit. -O- Volgens Dep was de boring netjes dus een paar nieuwe rubbertjes zouden het moeten doen.
Maar het kost wel veel tijd allemaal.

Ik zie revisiesetjes voor rond de 60 euro. Als ik op Magura 13 mm zoek krijg ik optisch dezelfde setjes voor een Hercules 80 voor 15,98 euro?

Bromfietsprijzen of toch andere handel?Heb op ebay een complete set slangen met verbindingsstuk gevonden gebruikt voor 49 euro? Tja hoe goed is het dan?

Het is allemaal heel simpel sleutelen moet ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Rem, gas en schakelaars zijn niet onderling wisselbaar.
De rempomp was een gewogen kans. De gok valt helaas negatief uit. -O- Volgens Dep was de boring netjes dus een paar nieuwe rubbertjes zouden het moeten doen.
Maar het kost wel veel tijd allemaal.


Geen paniek! ;)

Ik mag hem graag even "voeren".... })
 
Ik zie revisiesetjes voor rond de 60 euro. Als ik op Magura 13 mm zoek krijg ik optisch dezelfde setjes voor een Hercules 80 voor 15,98 euro?

Bromfietsprijzen of toch andere handel?Heb op ebay een complete set slangen met verbindingsstuk gevonden gebruikt voor 49 euro? Tja hoe goed is het dan?

Het is allemaal heel simpel sleutelen moet ik zeggen.
Er kan toch geen verschil zitten in een BMW of een Hercules setje? Ik zou de gok wel aandurven. het is toch 45 euro.
Is die complete set rubber of teflon/staal? Een rubber set zou ik niet gebruikt kopen. Als de ommantelde set netjes gedemonteerd is, wat zou er mis kunnen zijn?
 
Ik kom hier vanmiddag een stukje ommantelde remslang tegen. ongeveer 25cm met aan de ene kant een mannetje M10x1 en de andere kant een vrouwtje M10x1.
Kan dat behulpzaam zijn voor de R45?
 
Absoluut! Lijkt mij het eerste deel, tot de verdeler/remlichtscakelaar.

Op MP staat ook een gebruikte rempomp, maar financiele toestand (belastingaanslag, rekening schilder) laten de aanschaf even niet toe. Denk dat hij er over twee weken ook nog wel is.
 
Zou een compleet nieuw setje stahlflex niet wat zijn? De bijpassende banjobouten maken het plug and play toch?

Voor 368 euro een nieuwe rempomp gevonden geschikt voor twee remschijven. O-)
 
Absoluut! Lijkt mij het eerste deel, tot de verdeler/remlichtscakelaar.

Op MP staat ook een gebruikte rempomp, maar financiele toestand (belastingaanslag, rekening schilder) laten de aanschaf even niet toe. Denk dat hij er over twee weken ook nog wel is.
Haflive zit nu even in vive la France, Het slangetje is voor je gereserveerd. Als we weer in terra Hollanda zijn slinger ik de MZ wel even aan.
 
De Deputy gaat eerst even slapen als de nachtdienst er straks op zit. :+


Beetje genoten?
 
De Deputy gaat eerst even slapen als de nachtdienst er straks op zit. :+


Beetje genoten?

Heerlijk volk die Fransen.We hebben een week tussen Franse zijspanners gestaan en spreken zelf amper Frans en zij niet of nauwelijks Engels maar we hebben genoten.Daarna nog een kleine week Bretagne gedaan en als afsluiter en dagje Brugge .(mijn god Volendam in het kwadraat)Maar het was toch wel leuk.
Nu hebben we nog een weekje vakantie dus als jij een momentje vrij hebt kan Halflive dat dingetje langs brengen.Laat maar weten wanneer het jou uitkomt.
 
Zo zie je maar, gelijkgestemden hebben weinig woorden nodig om elkaar te begrijpen. Brugge is best leuk om een middagje doorheen te slenteren. Heb jij je ook afgevraagd hoeveel chocola er dagelijks verkocht moet worden om al die winkels te laten draaien?

Maar goed, deze week weinig tijd ivm werk. Ik ben morgen en donderdag in de ochtend thuis, en zaterdag in de middag. Mochten jullie tijd/zin hebben in een bakkie, laat maar horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan