Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave kuip. Maar daar moet je eigenlijk een R75 aanhangen.
 
Gave kuip. Maar daar moet je eigenlijk minstens een R75 aanhangen.

Weet ik, maar het is wel een lollig ding. En als je hiermee een stevige wind mee hebt op de R45 rijdt ie met gemak ruim 200 km/h. :Y Maar ja, je moet ook weer terug, en dan zal die het lastig hebben. Eerst maar eens het rijden en remmen in orde maken, daarna verder zien wat je ermee kan en gaat doen.
 
Gave kuip. Maar daar moet je eigenlijk een R75 aanhangen.
Bedenk alleen wel even dat de missende koplamp in de Gläserkuip je meer gaat kosten dan dat de motor met kuip waard is.
De originele lamp unit die hiervoor gebruikt werd was namelijk van een Mercedes Benz 300SL. Erg duur tegenwoordig.
 
Nog een nachtje slapen en dan! :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] *O*

Ja, gaat 't morgen gebeuren?

Ter inspiratie:


Enne;
cruijff_14_1180.jpg
 
Jazeker. Morgen gaat de verzekering in! Helaas moet ik morgen en ook het weekend werken, maar ergens volgende week ga ik toch even voorzichtig een blokje om met de R45. *O* *O* *O*
 
Jazeker. Morgen gaat de verzekering in! Helaas moet ik morgen en ook het weekend werken, maar ergens volgende week ga ik toch even voorzichtig een blokje om met de R45. *O* *O* *O*

Gewoon mee naar je werk rijden. Als je later of helemaal niet aankomt is dat niet zo erg. Zou ik jou geval zeker doen. }) ;)
 
Hij loopt toch goed?

Kun je beter een ritje pakken waar je toch al heen moet. Jammer dat Jaap met pensioen is, anders kwam je altijd thuis. :P
 
Hij blijft ook uitvluchten verzinnen he om niet te hoeven rijden op die baby bmw. :( |( -O- }) :P

Volgens ligt het daar gewoon aan _O- :P })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan