Jerryt's eigenbouw deel 9

mohhhh dat word een machtig mooie motor :D
Vind het blok alleen wat raar ogen.. Wat is dat voor blok ?

Model is wel mooi.Die aanzet van de kon is nu al mooi. laat staan dat hij verder klaar is :D
En reuze benieuwd wat je met de uitlaat gaat doen :D

Danku,is een Duuc 900ss ie blok,word optisch uiteraard nog helemaal aangepakt met uiteraard opengewerkte koppeling en carbon riemkappen e.d.
Loopt zo lekker rauw met dikke klappen en open koppeling,veel mooier dan mijn Multistrada 1200 maarja die rijd gewoon fantastisch,de 900 is er gewoon voor erbij. *O*
 
ik vind uitlaten onder de kont altijd... mwehhh...

Maar bij deze is het gvd wel geniaal gemaakt. Dus dan is t wel mooi :D


Ooit wil ik/we ook eens een project motor erbij pakken.. Dan niet zo royaal/Fors als dat sommige hier doen Maar de relatief simpelere dingen..
 
ik vind uitlaten onder de kont altijd... mwehhh...

Maar bij deze is het gvd wel geniaal gemaakt. Dus dan is t wel mooi :D


Ooit wil ik/we ook eens een project motor erbij pakken.. Dan niet zo royaal/Fors als dat sommige hier doen Maar de relatief simpelere dingen..

Zijn achterlichten .. :X
 
@mach4.

Verrek nu zie ik t idd wahahaa..

Maar uhmmm 300 is ook wel belachelijk laag... toch..

Ding ziet er opzich netjes uit. Ja dr moet nog wel wat aan gedaan worden. [oa kleurtje] En ja t moet je smaak/stijl zijn.

Maar ik zou zeggen doe het niet meteen voor een eerste de beste bod weg.
[Je moet er altijd geluk mee hebben hoor en net de goede voor vinden, Maar ik zou m niet te snel voor veeeeeels te weinig weg doen.]
 
@mach4.

Verrek nu zie ik t idd wahahaa..

Maar uhmmm 300 is ook wel belachelijk laag... toch..

Ding ziet er opzich netjes uit. Ja dr moet nog wel wat aan gedaan worden. [oa kleurtje] En ja t moet je smaak/stijl zijn.

Maar ik zou zeggen doe het niet meteen voor een eerste de beste bod weg.
[Je moet er altijd geluk mee hebben hoor en net de goede voor vinden, Maar ik zou m niet te snel voor veeeeeels te weinig weg doen.]



Hier op het forum te koop zetten misschien ..
 
:+
full
 
Weer wat gedaan,de kont zit er op en accu(past net onder de zit) en softwarezooi kan ik allemaal in de kont kwijt als het goed is,bodem van de tank moet nog en alles moet nog van het alu strak gemaakt worden maar de lijn ben ik zeer content mee. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan