Jerryt's eigenbouw deel 9

SAM_2877_zpscqjktoch.jpg
 
Puhh :P


Heb nog een achterbok orgineel Duc te koop, voor dat ik hem te koop zet gun ik jou 1e koop })
met nadruk op koop :+


Hebben we wel belang bij,makkelijk voor het kettingsneren,kan hem voor de Triple ook gebruiken heb ik net gemeten. :Y
Ik PM je vriend,mooi dat ik hem kan krij.....eeeeh...kopen. :+
 
Andere brug er in met wat gepruts en het frame wat gaten opgevult en strak geslepen,kan ik nu met subframe en kont bezig👍
full
 
Zo` ben je al weer thuis met de triumph triple , met vrouwtje uit toeren geweest ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Weer een dikke 200 km binnendoorweggetjes erbij gezet op de klok ,heerlijk weer en overal lekker rustig zo door de weeks👍
 
Reed bij je langs en zag hem klaar buitenstaan.
( ik moest naar Terhorne , naar m`n werk je dood )
 
Alukont in progress,subfreempje klaar en accu heeft een mooi plekje👍
full
 
De Hypermotard staat te koop,gaat me aan het hart maar dit ding gaat me mijn rijbewijs kosten straks en word misschien toch te oud voor deze shit!Ding nodig constant uit om gek te doen. :X
Er komt wat anders waar het vrouwtje ook fatsoenlijk achter op kan en waar meer tour km mee gemaakt kunnen worden.
Gisteren bij een Triumph Tiger Sport(2013)staan kijken en dat lijkt mij wel wat.
Heb de Speed ook nog maar kwa zithouding krijg ik elke keer last van mijn schouder,vreet elke keer pijnstillers voordat we te rijden gaan en dat wil ik niet meer.
En ja word een dagje ouder en dan is comfort toch wel belangrijk en we rijden steeds meer en dat voldoet prima maar wil daar dan ook de juiste motor voor hebben.
Niks veranderlijke dan een fr.......eeeeh mens. _O-
De Hypert staat op MP.
 
De Hypermotard staat te koop,gaat me aan het hart maar dit ding gaat me mijn rijbewijs kosten straks en word misschien toch te oud voor deze shit!Ding nodig constant uit om gek te doen. :X
Er komt wat anders waar het vrouwtje ook fatsoenlijk achter op kan en waar meer tour km mee gemaakt kunnen worden.
Gisteren bij een Triumph Tiger Sport(2013)staan kijken en dat lijkt mij wel wat.
Heb de Speed ook nog maar kwa zithouding krijg ik elke keer last van mijn schouder,vreet elke keer pijnstillers voordat we te rijden gaan en dat wil ik niet meer.
En ja word een dagje ouder en dan is comfort toch wel belangrijk en we rijden steeds meer en dat voldoet prima maar wil daar dan ook de juiste motor voor hebben.
Niks veranderlijke dan een fr.......eeeeh mens. _O-
De Hypert staat op MP.

Op naar een H-D tourglide / electra glide classic , ouwe .. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan