Dani Pedrosa deel II

Hoop het , maar dan moet Wilco wel heel erg overtuigd zijn van zijn prestaties want stel het wordt niks ...daar zitten ze beiden niet op te wachten want daar zijn ze te dik voor bevriend.
En aan vrienden diensten worden niet gedaan in dit wereldje,ja een keertje meedoen met een test als hij bijvoorbeeld de 8 uur van Suzuka heeft gewonnen of WK wordt in WSBK.

Als hij het voor elkaar krijgt de komende 2 seizoenen in de top 3 te eindigen denk ik dat hij wel wat interesse af weet te dwingen bij Yamaha.. hoop ik.
 
Jeetje was is er met Dani aan de hand?!

Heeft HRC Repsol het vertrouwen in hem opgezegd en opgescheept met B materiaal?
Motivatie kwijt wetende dat hij volgend jaar op een Yamaha zal zitten?
 
Jeetje was is er met Dani aan de hand?!

Heeft HRC Repsol het vertrouwen in hem opgezegd en opgescheept met B materiaal?
Motivatie kwijt wetende dat hij volgend jaar op een Yamaha zal zitten?

Niets menselijks is die mannen vreemd. Ik denk dat Dani tot op het bot gemotiveerd is door de komst van Alberto Puig.
Hopelijk krijgt ie z'n mojo weer terug en rijdt hij op die Petronas M1 iedereen het snot voor de ogen.
 
Jeetje was is er met Dani aan de hand?!

Heeft HRC Repsol het vertrouwen in hem opgezegd en opgescheept met B materiaal
?
Motivatie kwijt wetende dat hij volgend jaar op een Yamaha zal zitten?
Kervin Bos gaf gisteren een interview op TVDrenthe, en hij zei ook zoiets.
De Japanse manier van werken, niet meer investeren in iemand die toch weggaat, dan geven ze het goeie spul liever aan een Cal Crutchlow, om maar eens iemand te noemen...
 
Kervin Bos gaf gisteren een interview op TVDrenthe, en hij zei ook zoiets.
De Japanse manier van werken, niet meer investeren in iemand die toch weggaat, dan geven ze het goeie spul liever aan een Cal Crutchlow, om maar eens iemand te noemen...

Financieel kan ik mij daar wel wat bij voorstellen. Maar het lijkt me zeer sterk dat zijn paddock crew opeens minder inspanning levert. Zij doen gewoon hun werk net zoals altijd lijkt me.
 
Nog een wonder dat tie überhaupt rijdt...
full
 
Financieel kan ik mij daar wel wat bij voorstellen. Maar het lijkt me zeer sterk dat zijn paddock crew opeens minder inspanning levert. Zij doen gewoon hun werk net zoals altijd lijkt me.

Lijkt mij dat Dani's rijstijl beter aansluit bij die van Lorenzo dan Marquez, zou denken dat het dan best nuttig kan zijn om te zorgen dat die fiets ook bij Dani goed werkt om volgend seizoen wat werk te besparen...

Of zou Puig niet de boel wat frustreren na eerst te zijn weggestuurd door Pedrosa en nu in de positie zit om hem dat betaald te zetten... :X
 
Lijkt mij dat Dani's rijstijl beter aansluit bij die van Lorenzo dan Marquez, zou denken dat het dan best nuttig kan zijn om te zorgen dat die fiets ook bij Dani goed werkt om volgend seizoen wat werk te besparen...

Of zou Puig niet de boel wat frustreren na eerst te zijn weggestuurd door Pedrosa en nu in de positie zit om hem dat betaald te zetten... :X

Dat laatste zie hem gerust toe in staat.
 
Kervin Bos gaf gisteren een interview op TVDrenthe, en hij zei ook zoiets.
De Japanse manier van werken, niet meer investeren in iemand die toch weggaat, dan geven ze het goeie spul liever aan een Cal Crutchlow, om maar eens iemand te noemen...

Cal zegt juist zelf dat het absoluut niet zo is dat hij nu ineens beter materiaal krijgt.

Ik ben absoluut geen Pedrosa fan, ik vind het geen complete racer en hij lijkt altijd chagrijnig, zijn rijden tijdens de TT ( wat ik er van gezien heb ) vond ik zwaar tegenvallen.. hij rijd een beetje zoals Abraham / Simeon en Luthi en zat daar dus ook niet veel voor. Bij deze jongens kon ik ( in de ruskenhoek ) gewoon zien dat ze het lang niet zo goed voor elkaar hebben als de rest.
Lorenzo en Crutch leken hier heel sterk en Vinales was bij het uitkomen super snel !
 
''Het is echter zo goed als zeker dat één van de twee plaatsen wordt ingenomen door de Italiaan Franco Morbidelli. De tweede plaats leek zo goed als zeker bestemd voor Dani Pedrosa, echter de kleine Spanjaard heeft enkele dagen terug bedankt voor de eer. De huidige Repsol Honda coureur zal volgende week tijdens de Duitse Grand Prix dan ook zo goed als zeker tijdens een persconferentie bekend gaan maken dat hij gaat stoppen als actief coureur. De belangrijkste reden van het besluit zou liggen in het feit dat Pedrosa – al achttien jaar in dienst van Honda – niet zijn laatste jaar naar een ander merk wil verkassen en op termijn de voorkeur geeft aan een andere functie binnen de sport bij Honda.''

Nieuw MotoGP project: SIC sluit deal met Yamaha en Angel Nieto Racing Team
 
Jammer dat hij het niet op een ander merk durft. Eigenlijk wel een beetje zwak. Op de Honda was het ook al niks,wat heeft ie te verliezen. Maar is ook een beetje zijn karakter denk ik. Lorenzo had het vast geprobeerd 😁
 
Jammer dat hij het niet op een ander merk durft. Eigenlijk wel een beetje zwak. Op de Honda was het ook al niks,wat heeft ie te verliezen. Maar is ook een beetje zijn karakter denk ik. Lorenzo had het vast geprobeerd 😁
Lol wat hoop een aannames en beoordelingen zeg.
Niet durft?! Zwak?
Gaat het? _O-
 
Jammer dat hij het niet op een ander merk durft. Eigenlijk wel een beetje zwak. Op de Honda was het ook al niks,wat heeft ie te verliezen. Maar is ook een beetje zijn karakter denk ik. Lorenzo had het vast geprobeerd 😁

gelukkig heb jij er echt verstand van :+
 
Lol wat hoop een aannames en beoordelingen zeg.
Niet durft?! Zwak?
Gaat het? _O-

:^
Ik kan er zo een paar noemen die al lang gestopt waren als ze maar een kwart kwetsuur hadden opgelopen van Pedrosa. Dat mannetje heeft behoorlijk karakter getoond.
 
Jammer dat hij het niet op een ander merk durft. Eigenlijk wel een beetje zwak. Op de Honda was het ook al niks,wat heeft ie te verliezen. Maar is ook een beetje zijn karakter denk ik. Lorenzo had het vast geprobeerd 😁
Zodra jij een paar keer (vice-)wereldkampioen geworden bent in de MotoGP mag je neerkijken op Pedrosa (en daarmee bedoel ik niet jullie lengte). Tot die tijd is het gewoon zwak dat je je verlaagd tot zulke conclusies.

En we zien allemaal wat dat "proberen" van Lorenzo hem heeft gebracht, namelijk ontslag en weggehoond worden......
 
Zodra jij een paar keer (vice-)wereldkampioen geworden bent in de MotoGP mag je neerkijken op Pedrosa (en daarmee bedoel ik niet jullie lengte). Tot die tijd is het gewoon zwak dat je je verlaagd tot zulke conclusies.

En we zien allemaal wat dat "proberen" van Lorenzo hem heeft gebracht, namelijk ontslag en weggehoond worden......

Ow is dat zo...het mes snijd aan twee kanten.
 
Jammer dat hij het niet op een ander merk durft. Eigenlijk wel een beetje zwak. Op de Honda was het ook al niks,wat heeft ie te verliezen. Maar is ook een beetje zijn karakter denk ik. Lorenzo had het vast geprobeerd 😁

Reageer bijna nooit meer , weet nu weer waarom. Als er al een rijder met karakter is het Pedrosa wel , man zijn gebroken botten wil je echt niet mee ruilen.
 
Jammer dat hij het niet op een ander merk durft. Eigenlijk wel een beetje zwak. Op de Honda was het ook al niks,wat heeft ie te verliezen. Maar is ook een beetje zijn karakter denk ik. Lorenzo had het vast geprobeerd 😁

Kleine tip voor je.....
5equgq0oryvz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat hij het niet op een ander merk durft. Eigenlijk wel een beetje zwak. Op de Honda was het ook al niks,wat heeft ie te verliezen. Maar is ook een beetje zijn karakter denk ik. Lorenzo had het vast geprobeerd 😁

Op zich snap ik je opmerking wel. Ik had Dani ook nog graag zien doorgaan, en nog een x zien winnen op een ander merk. En ik was ook wel benieuwd naar zijn mening over de Yamaha. Maar bekijk het eens vanuit zijn standpunt: Van fabrieksteam naar satelliet team, dus niet meer de beschikking over de beste spullen. En waar voor? voor die ene overwinning nog? Of dacht je dat Rossi enco het toe zouden staan dat hij ineens voor de wereld titel zou gaan.... :N
Zoals ik het nu begrijp krijgt hij bij Honda een baan aangeboden binnen de sport, dus ik snap zijn keuze wel het houdt een x op en dan is het tijd voor wat anders. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan