'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Als er op z'n minst nog een andere chopper mee gaat, wil ik wel mee :t
Als chopper mee met supersports heeft niet zoveel zin
 
Goedemiddag! Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maar lijkt me gezellig weer eens een ritje mee te rijden!
ik hou het wel even in de gaten!
Groetjeees👋🏻
 
He dames, zullen we morgen (zondag!) is ff gek gaan doen en een stukje hobbelen met de motor?

Vandaag al een rondje gedaan, morgen moet er gewoon gewerkt worden :+
18156500_1556896087656994_5373412365728481616_o.jpg


Van de week wel een mooi setje Akra's gescoord voor leuk geld, komt weer een heerlijke bak herrie uit *O*
 
Helaas... morgen andere verplichtingen :/
Maar zou graag een keertje meesturen.
 
Laatst bewerkt:
Ben wel in voor een ritje, word morgen mooi weer. :)

Vandaag al een rondje gedaan, morgen moet er gewoon gewerkt worden :+
[afbeelding]

Van de week wel een mooi setje Akra's gescoord voor leuk geld, komt weer een heerlijke bak herrie uit *O*
Ziet er strak uit, klinkt de motor ook beter met de Akra's?
 
Ben wel in voor een ritje, word morgen mooi weer. :)Ziet er strak uit, klinkt de motor ook beter met de Akra's?

Veel beter, echt een mooie volle twin nu.
Met de hotcams had ik altijd geklooi om de killers er uit te halen, dus die liet ik er maar in zitten, bij dezen is het 2 tellen werk :P
 
Gaat dit topic z'n naam weer eer aan doen op deze mooie dag? :N

Ik kan zelf vanaf 11.00 ongeveer, afkomstig uit Waffenfield. Nog meer voor een blokje om?
Anders als jullie een solo intruder remi zien rondploffen ben ik het *O*
 
2SM's? Jij met je KTM, maar wie nog meer? :P


[me="Destruction86"]gaat Formule1 kijken en ziet daarna wel verder, bij gebrek aan goed werkende motor...[/me]
 
Is er toevallig iemand in de omgeving Zwolle (iets verder mag ook), die handig genoeg is en de voorzieningen heeft om mij te helpen met mijn projectje? :$

Ik heb heel stoer van alles aangeschaft en meestal kan ik wel redelijk wat zelf, maar ik heb echt geen idee hoe ik het nieuwe spatbord moet monteren :?
De bedoeling is het oude spatbord er af, inclusief verlichting en kentekenplaathouder. So far so good. Maar het nieuwe spatbord is een hardtail, en die wil ik net even iets anders gemonteerd hebben.

Ik hoor het graag :t
 
Iemand hier met nog wat mooie routes of tips? Wil morgen even een stukje rijden maar ken de ritjes in de buurt inmiddels wel (zwolle,deventer, Apeldoorn, vierhouten, epe, kampen, etc).

Ben benieuwd :)
 
Is het te ver om richting Staphorst te rijden? En richting Heino kun je mooi toeren ook.
 
Iemand hier met nog wat mooie routes of tips? Wil morgen even een stukje rijden maar ken de ritjes in de buurt inmiddels wel (zwolle,deventer, Apeldoorn, vierhouten, epe, kampen, etc).

Ben benieuwd :)

Heb je een Navi? Gewoon googelen: Motorroute overijssel download .....
 
Nog mensen die zin hebben om vandaag een ritje te doen?
Weinig zon maar wel een goede temperatuur.
Rij sport/tour! Cbr 600 f🙋🏼‍♂️
 
Terug
Bovenaan Onderaan