'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Michel :W

Nope! Geen fb meer voor mij! ;)

Vond het nogal een tijdverspilling om de vele onzin en reclame van fb telkens te checken. Heb het nog geen seconde gemist! Hahaha!
Evenzo mf... Beleef hier ook niet de lol meer zoals dit jaren geleden was. En als ik wil rijden, bel ik wel iemand of app ik, zouden meer mensen moeten doen (Martin.........). :p

Tja, dat kan ik wel begrijpen.

Helaas mis ik de gezellige ritjes wel hoor. IK heb nog geen meter gereden dit jaar. Enkel een beurtje gegeven, verse olie, bougies en filters.....

Zaterdag, hoe laat komt een ieder dan? Wellicht pik ik dan ook nog even aan.
 
Tja, dat kan ik wel begrijpen.

Helaas mis ik de gezellige ritjes wel hoor. IK heb nog geen meter gereden dit jaar. Enkel een beurtje gegeven, verse olie, bougies en filters.....

Zaterdag, hoe laat komt een ieder dan? Wellicht pik ik dan ook nog even aan.

Kunnen zaterdag wel ff een ritje doen en even langs tt? Of in andere volgorde. Mits het een beetje weer wordt :)
 
Rond half 10 ben ik er.. Weet niet of ik een rondje ga rijden, ga wel proef rijden op een van die apparaten :9
 
ik houd mij ook aanbevolen! Helaas morgen geen TT voor mij bezoek aan de grootouders moet ook zo af en toe is gebeuren!
Met beetje geluk zondag mooi stuk toeren
 
Ga misschien ook nog wel even een kijkje nemen denk ik, heb het nieuwe pand nog niet gezien en gratis hamburgers zijn altijd goed. *O*
 
Hallo Allemaal,

Als jullie het goed vinden sluit ik me hier ook bij aan. :)

Sinds afgelopen augustus mag ik mijzelf weer motor rijder noemen en heb inmiddels weer wat leuke kilometers gemaakt. In het begin was het even weer wennen, maar wat fijn is het toch om lekker rond te sturen!

Rij voornamelijk met me oom, niet echt racen, maar wel lekker door rijden en ben trotse eigenaar van een (witte) Yamaha FZ8N uit 2011.
 
Hallo Allemaal,

Als jullie het goed vinden sluit ik me hier ook bij aan. :)

Sinds afgelopen augustus mag ik mijzelf weer motor rijder noemen en heb inmiddels weer wat leuke kilometers gemaakt. In het begin was het even weer wennen, maar wat fijn is het toch om lekker rond te sturen!

Rij voornamelijk met me oom, niet echt racen, maar wel lekker door rijden en ben trotse eigenaar van een (witte) Yamaha FZ8N uit 2011.


Welkom!
 
Hallo Allemaal,

Als jullie het goed vinden sluit ik me hier ook bij aan. :)

Sinds afgelopen augustus mag ik mijzelf weer motor rijder noemen en heb inmiddels weer wat leuke kilometers gemaakt. In het begin was het even weer wennen, maar wat fijn is het toch om lekker rond te sturen!

Rij voornamelijk met me oom, niet echt racen, maar wel lekker door rijden en ben trotse eigenaar van een (witte) Yamaha FZ8N uit 2011.
Welkom! *O*


Gisteren ook nog ff langs TT Motoren geweest, leuke zaak is het geworden. Alleen jammer dat het weer niet echt fantastisch was, tijdens de proefrit bij de laatste kilometers nog even een stortbui over me heen gehad. :9
 
nieuwe pic voor het OP :)

full
 
Gave fiets!

Hier zijn plannen in de maak (en in uitvoer.. ;)) voor een andere kuipenset voor Chris zijn CBR, dan ga 'k daarmee rijden en hij op z'n net aangeschafte Repsol Fireblade. :]
 
Welkom! *O*


Gisteren ook nog ff langs TT Motoren geweest, leuke zaak is het geworden. Alleen jammer dat het weer niet echt fantastisch was, tijdens de proefrit bij de laatste kilometers nog even een stortbui over me heen gehad. :9

Sja.... keuzes.... wij zaten lekker binnen met een burgertje :p
 
Burgers waren weer fijn idd! *O*

En blijft gaaf om eens op een andere machine te rijden. Jammer van het weer, maar wij hebben ons prima vermaakt! ;)

Vriendin nog even in een nieuwe motorbroek en helm gezet. Dikke prima en goede service (als altijd) bij TT! *D
 
Bedankt!

Zelf ook nog even rond gehangen bij TT motoren, denk dan ook wel wat mensen tegen gekomen te zijn. Vanaf 11.00 tot 15.00 demo gereden! :P De rit van 14.00 was ik zeik nat geworden en toen was de lol er wel weer af. ;)

Nog wel een mooie broek gehaald en een paar burgers !! *O*
 
Mijn motor staat even stil door een miscalculatie in de tijd die ik nodig dacht te hebben voor het verbouwen van de achterkant |(
Ik verwacht m met 2 weken weer rijdend te hebben :]

Maar gezien alles hier op het forum/dit topic nogal stroef verloopt wil ik anders wel even een groepsappje aanmaken? ff naam en 06 in een PB'tje mijn kant op als degenen die willen rijden het ermee eens zijn.

Anders gebeurd er hier nooit wat. :z

:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan