'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Zal gelijk ff een nieuwtje delen. Aangezien de Tuono een beetje de Opel onder de MF038 motoren begon te worden heb ik hem vandaag verkocht...

En een Ducati Streetfighter gekocht :Y :9~ :9~

full
 
Zal gelijk ff een nieuwtje delen. Aangezien de Tuono een beetje de Opel onder de MF038 motoren begon te worden heb ik hem vandaag verkocht...

En een Ducati Streetfighter gekocht :Y :9~ :9~
Mooie motor, ga je ongetwijfeld onwijs van genieten
 
Howdie damesss, er wordt hier opeens zoveel geklept😝
Maarre iemand een idee hoe dat zit met de landelijke motordagen & Assen? Bestaan die nog wel of dat ook al niet meer?
 
Howdie damesss, er wordt hier opeens zoveel geklept😝
Maarre iemand een idee hoe dat zit met de landelijke motordagen & Assen? Bestaan die nog wel of dat ook al niet meer?
Dit jaar geen Landelijke Motordagen, maar de TT Experience day. Hierbij kan worden gekozen voor twee sessies: een toersessie en een TT experience sessie. Toersessie (30 euro): Onder voortdurende begeleiding van een instructeur wordt in een groepje van 10 rijders uitgelegd hoe de ideale lijnen gereden moeten worden. Tijdens deze sessies mag er niet worden ingehaald. De maximale snelheid op het rechte stuk is 120 km/u. Deze ritten zijn te vergelijken met de toersessies die voorheen tijdens de Landelijke Motordagen werden georganiseerd.

TT experience sessie: Voor 20 euro ga je in een groep onder begeleiding het circuit op. Uitgangspunten zijn plezier, veiligheid en een ervaring om nooit meer te vergeten. De maximale snelheid op het rechte stuk is 90 km/u.

TT Experience Day - TT Circuit Assen
 
Hey hoe is t met u?!

Best!!! Alleen doe 20000 km op jaarbasis, ga ik niet meer redden.. :/

Nu bezig om de tuoon te voorzien van een werkende achterrem.. aangezien ik hem absoluut niet weg kan en wil doen, zoals sommigen van ons......... O-)


Gave fiets hoor die duuc!!! :Y
 
* komt onder een steen vandaan.

Kuch kuch, ik meld me ook maar weer eens een keer. Ik wist dat kinderen tijd vreten maar ik kan me de laatste keer dat ik hier wat gepost heb niet meer herinneren. Goed, de oudste is bijna 2, dus het zal wel 2 jaar geleden zijn ;-) Ik lees nog wel wat mee her en der.

Mooie Duc Tazz. De Tuono was een gaaf ding in mooie kleurstelling en dito geluid. Dat laatste zal bij deze ook wel in orde zijn neem ik aan?

Hier nog een mooi plaatje

1114gba.jpg
 
Ik ben present bij de kouweklauwerit volgende week!! :]

Meer gegadigden?????
 
Dit ... bla bla bla ....georganiseerd.
events/ttexperienceday/


Oké dank u.

Leuke fiets, en inderdaad, zou bijna zeggen dat het iets met 11 in een dozijn fiets werd he....😉😝




Ik ben present bij de kouweklauwerit volgende week!! :]

Meer gegadigden?????


Nope, ook iets met verzekering en dat ik ook rond 10u wat van mijn werk heb wat ze zelf nogal hoog aanslaan dus moet ik er ook maar ff aan geloven om er op een zaterdag x bij te zijn.....🤔
 
Jemig.... stelletje mooiweerrijders.... :/ |(

:P
 
Laatst bewerkt:
Ben nog bezig m'n K1200S weer rijdend te krijgen. Nog 1 spiegel anex knipperlicht te gaan :)
 
Best!!! Alleen doe 20000 km op jaarbasis, ga ik niet meer redden.. :/

Nu bezig om de tuoon te voorzien van een werkende achterrem.. aangezien ik hem absoluut niet weg kan en wil doen, zoals sommigen van ons......... O-)


Gave fiets hoor die duuc!!! :Y
20k in de auto of op de motor?

Een werkende achterrem op een Tuono is best een uitdaging en meestal zeer tijdelijk. Ik heb ooit eens gelezen dat mensen er een Ducati rempomp op zetten. Die was dan iets anders bevestigd waardoor hij ook minder warm werd en de rem bleef werken.

Ducati 1098 Hoofdremcilinder (achterrem)
 
Check! Done al that!

Andere rempomp, Ducati dus.. en andere voetsteuntje, van V4, waardoor de rempomp nu achter m'n voet zit ipv bij het blok. Dat zou de warmte moeten afvoeren vooralsnog doetiehet *D
 
En precies 0 bekenden bij TT... :')


Maar heerlijk gereden! In m'n eentje! :]

Dank aan TT voor weer een toffe route in de omgeving!! :}
 
Laatst bewerkt:
En precies 0 bekenden bij TT... :')


Maar heerlijk gereden! In m'n eentje! :]

Dank aan TT voor weer een toffe route in de omgeving!! :}

Ik heb ook niemand gezien. Zowel voor vertrek als bij aankomst.
Wel een leuk rondje gereden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan