'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Goedemorgen allemaal,
Tijdje afwezig geweest i.v.m. verhuizing maar ik ben weer terug in Zwolle!

Destijds aangemeld met een Aprilia Tuono. Die heeft helaas plaats moeten maken omdat ik bij mijn nieuwe woning geen binnen stallingsplaats had (en nu ook niet heb) en het de Aprilia niet aan kon doen om buiten te staan.

Oftewel: Weer terug in Zwolle en dit keer met een knalgele Triumph Sprint RS!
 
Goedenavond!! Morgen mooi weer, 20 graden dus de motor uit het vet en tijd voor de MF038 openingsrit?
Wie rijdt er morgen mee? Rene en ik vertrekken om 14:00 bij de IJsselhallen.
 
Net thuis binnendoor naar arnhem dijk op tot rotterdam binnendoor terug via alpen woerden utrecht zeist amersfoort zwolle proost !!
 
Niemand? Dan gaan we met z'n 2-en. Volgende keer beter.
 
PRESENT!

Na 5 jaar wonen in Zwolle eindelijk dit topic tegengekomen :+

Foto voor de OP
full
 
Vanmiddag ook weer eens wat kilometers gereden.
30222221_1592758170839499_3088279552535822336_o.jpg


Uiteraard niet alleen gereden, tegenwoordig ben ik niet meer de enige in de vriendengroep met een motorrijbewijs :)

30415305_1592758180839498_1067093197445922816_n.jpg
 

De dijk is gewoon al niet meer leuk om te rijden vanwege de constante controles. Zelfs al rijd je strak 59 op de teller zijn er nog van die oude lullen op elektronisch ondersteunde fietsen die lopen te zeiken dat je rustiger aan moet doen.
Om nog maar te zwijgen over de wielrenners die gewoon 3-4 breed in de weg blijven fietsen, maar daarop handhaven doen ze natuurlijk niet..
 
De dijk is gewoon al niet meer leuk om te rijden vanwege de constante controles. Zelfs al rijd je strak 59 op de teller zijn er nog van die oude lullen op elektronisch ondersteunde fietsen die lopen te zeiken dat je rustiger aan moet doen.
Om nog maar te zwijgen over de wielrenners die gewoon 3-4 breed in de weg blijven fietsen, maar daarop handhaven doen ze natuurlijk niet..

Gewoon naar duitsland
 
Ik zou nog even naar Hasselt rijden, als daar weer fatsoenlijk wegdek lag..

Nou, bij deze:
Div900-hasselt2.jpg


En deze mag evt. in de OP, ik zie dat ik daar nog niet in sta als MF'er uit Zwolle.

Div900-hasselt3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze hasselter ook nog altijd aanwezig :D :D zij het niet dusdanig actief motorrijdend meer :(
dacht kom na jaren weer even buurten op het forum :D :p
 
Morge...

nee van t weekend heb ik niet gereden. Vandaag wel weer met de K naar t werk. Beetje jammer van die druppels overal maar t hindert niet.
 
Nacht :P

(niemand gereden van het weekend ofzo? Geen foto's, niks?)
Neeeeee, rijden doen we hier niet ..........

(Ik heb overigens een goed excuus. Heb de Duc 3 weken geleden neergelegd na van achteren te zijn aangereden)
 
Neeeeee, rijden doen we hier niet ..........

(Ik heb overigens een goed excuus. Heb de Duc 3 weken geleden neergelegd na van achteren te zijn aangereden)
Mooi klote. Veel succes met de afhandeling. Zelf schadevrij??
 
Terug
Bovenaan Onderaan