Hét MF Motorweekend 2017

das niet echt een zuinig motortje :D

Mwah.... Op voorbanden is daarintegen weer vrij gemakkelijk te besparen met dit ding. 't Klinkt als een MX, 't rijdt als een MX.... 't Is alleen géén MX B|
 
Laatst bewerkt:
Zometeen eens even het "pincode-spel" gaan spelen zodat Roland weer een nachtje extra rustig kan slapen..... :P DONE!!

Voor diegenen welke de routes gaan maken én dus de tankstops inplannen:

[afbeelding]

Ik heb een 17 Liter tank (en da's incl. reserve) ter beschikking dus......... :o


@Roland: Moet het niet 1 tot en mét 5 Juni 2017 zijn in plaatst van 1 tot 5 Juni? O-)
dus krappe 200km op tank dat is toch even veel als je R6 :+
 
Zometeen eens even het "pincode-spel" gaan spelen zodat Roland weer een nachtje extra rustig kan slapen..... :P DONE!!

Voor diegenen welke de routes gaan maken én dus de tankstops inplannen:

Ik heb een 17 Liter tank (en da's incl. reserve) ter beschikking dus......... :o


@Roland: Moet het niet 1 tot en mét 5 Juni 2017 zijn in plaatst van 1 tot 5 Juni? O-)
Ocharme toch. Ik kan ook slechts tussen de 500 en de 600 km met een tank doen. })
 
Tja... als je heel rustig aan doet, kan ik met de Hyper ook wel 400 km op 1 tank halen... maar wil ik dat? :N

Hoe eerder ik moet tanken, hoe meer plezier ik gehad heb... :)
 
Tja... als je heel rustig aan doet, kan ik met de Hyper ook wel 400 km op 1 tank halen... maar wil ik dat? :N

Hoe eerder ik moet tanken, hoe meer plezier ik gehad heb... :)
:^ Als ik hem ga duwen heb ik helemaal geen benzine nodig.... ik heb dan ook bijzonder weinig plezier aan dat ding, maar hij is wel lekker zuinig :o
 
Tja... als je heel rustig aan doet, kan ik met de Hyper ook wel 400 km op 1 tank halen... maar wil ik dat? :N

Hoe eerder ik moet tanken, hoe meer plezier ik gehad heb... :)
Dat durf ik bij de mijne niet zeggen. Aan constant snelheid op snelwegen is het verbruik hoger dan bij een sportieve rijstijl binnendoor. Op mijn volgende verlof zal ik waarschijnlijk ruim 700km per tank doen. Is een voordeel van de limieten van 80 gecombineerd met mooie boetes. Maar ik ga er ook niet heen voor de snelheidskick.
 
Dit lijkt me wel heel vet, afgelopen weekend in de Ardennen geweest en een leuke trip met de motor gaat wel kriebelen! Helaas kan ik met Pinksteren niet
 
Dan is dit nog een mogelijkheid (Franse Alpen begin september dit jaar) of dit (Vianden in Luxemburg, bedoelt als aftermeet maar ook voor belangstellenden die (ooit) van plan zijn om mee te gaan.
 
Inderdaad. DD kan toch als "gast" bij iemand op de kamer.
Misschien wel op de kamer waar ik slaap (als mijn kamergenoten er geen bezwaar tegen hebben en dat zal vast niet. We kennen hem al).
 
Terug
Bovenaan Onderaan