Hét MF Motorweekend 2017

Ho wacht, deze discussie gaat helemaal de verkeerde kant op.
Waarom onze rit aanpassen aan degene met de kleinste tank en niet aanpassen aan degene met een 'gemiddelde radius'. Degene met een kleine blaas kunnen toch gewoon een bladder meenemen?

fuel bladder - Bing images

Dat hebben ze hier in Zuid Afrika ook ;-)

Als jij eens lekker in de buurt van Groningen óf ergens in Zuid Afrika gaat rondrijden..... 8-) _O-

We kunnen hier gewoon iedere 20 Km. tanken als het moet (én omdat 't kán).
 
Laatst bewerkt:
Er wonen alleen teveel Groningers... O-)

Als de overheid nou gewoon die paar Groningers uitkoopt in plaats van geld pompt in het restaureren van de oude boerderijtjes, hebben we een mooie lege provincie om flink olie te blijven boren ;-)

Oops, dat heb ik niet gezegd toch??
 
Als de overheid nou gewoon die paar Groningers uitkoopt in plaats van geld pompt in het restaureren van de oude boerderijtjes, hebben we een mooie lege provincie om flink olie te blijven boren ;-)

Oops, dat heb ik niet gezegd toch??
Waarom uitkopen? Gewoon deporteren naar Zuid-Afrika... O-)
 
Uit ervaring kan ik zeggen dat het hotel goed is!
Gastvrij, ruim en de wegen rondom zijn super.

1 puntje, voor zowel hotel als omgeving: neem cash mee. Twee weken geleden regelmatig niet kunnen pinnen, alsof die apparaten nog moeten worden gemaakt voor dit stukje onherbergzaam Duitsland. Hotel zelf heeft ook geen pin.
 
Hihi
Crazy, jij kent me lang genoeg om te weten dat dit een grap is

(maar eigenlijk best een goed idee ;-) )

Beter idee is om gewoon stuk af te steken onder Drenthe :] _O- en dan laten drijven naar zuid spanje , kunnen wij tenminste lekker motor rijden met een stuk beter weer als hier !
 
Beter idee is om gewoon stuk af te steken onder Drenthe :] _O- en dan laten drijven naar zuid spanje , kunnen wij tenminste lekker motor rijden met een stuk beter weer als hier !

Er gaat niets bóven Groningen toch?

Geef de NAM nog een paar jaar de tijd en er zit ook NIETS meer onder.....
 
Heb mijn fiets er vorig jaar uitgegooid, op zoek naar wat nieuws, zit in te tour/adventure wereld te zoeken, denk aan een R1200GSA. Daarnaast zoek ik naar excuusjes om ritjes te maken :)


er komt toch wel een kip achterop die gs he?


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan