Hét MF Motorweekend 2017

Maar wie wil er nu een ZZR1400 of aan AT :+

Mbt de ZZR1400 heb je gelijk; dat zie je ook terug aan de inruilprijzen.... Maar het is een fantastische fiets hoor!

De AT is best wel gewild eigenlijk.
 
Ik zit er hier al ruim twee weken over te denken om m'n MT-10 weer in te ruilen :o

Huidige is nog net géén half jaar oud en heeft nog géén 2500 Km's op de teller maar.......

[~[url="https://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2017/MT10DX/950-75/2017-Yamaha-MT10DX-EU-Silver-Blu-Carbon-VR360-001.jpg"]afbeelding~][/url]

Plaatje is clickable voor de info.
Zou je dan niet direct iets mooi en leuk kopen in de plaats? _O-

En als ik bovenstaande commentaren niet gelezen had zou ik denken dat die foto een foto was van je huidige motor.

De mijne moet toch 2 jaar blijven (maar heft wel iets meer KMs gelopen).
 
Laatst bewerkt:
Mijn brommerd is zeker niet de mooiste, maar hij is wel betaald! Natuurlijk zie ik wel eens nieuwe fietsen die heel verlokkelijk lijken. Maar ga je daar werkelijk heel veel meer lol van hebben? Met die oude FZ van mij rijd ik ook door heel Europa. Als er per ongeluk toch een kras op komt, heb ik niet een week lang buikpijn.
Ga ik naar een stad als Palermo(Sicilië-Italië), dan parkeer ik gewoon in het centrum en dan staat ie er nog als ik terug kom. (zelf ervaren!)
Het type motor maakt weinig uit. Ik parker de mijne ook overal waar (min of meer) plaats is. Het enige wat ik zou doen is de motor aan het slot leggen als het een plek is die ik niet vertrouw (zoals Amsterdam). En in Trondheim heb ik mijn eerste krasje opgelopen. Spelen in het slijk was veilig, maar de scheve parkeerplaats was er teveel aan. *D
 
Ik vind nog steeds dat King zijn begeisterungskunsten uit de kast moet halen om Mennes te enthousiasmeren voor zijn weiland *O*
 
Ik vind nog steeds dat King zijn begeisterungskunsten uit de kast moet halen om Mennes te enthousiasmeren voor zijn weiland *O*

Tsja.... blauwtje reeds gelopen he, en dat geeft niet; goed recht

tja...
ik ben ook een beetje aan het rondkijken, nog niet echt iets leuks en betaalbaars / laagdrempelig gezien

Ja vooral dat laagdrempelige he; ik zat zo eens te kijken naar aanleiding van het kleiduivenschieten idee; we zouden dat kunnen combineren, er zijn best gelegenheden die dat allebei aanbieden maar daar hangt wel een prijskaartje aan...
 
Tsja.... blauwtje reeds gelopen he, en dat geeft niet; goed rechtJa vooral dat laagdrempelige he; ik zat zo eens te kijken naar aanleiding van het kleiduivenschieten idee; we zouden dat kunnen combineren, er zijn best gelegenheden die dat allebei aanbieden maar daar hangt wel een prijskaartje aan...

King kan wel eens vragen of onze blukhut van scouting stratum niet iets voor jullie is ?
Is dan meteen genoeg plek voor de motoren en dik kampvuur en slaapplek zat ;)

Scouting Stratum - Verhuur
Als je even aangeeft dat je via mijn komt kan het best wel eens goedkoop worden ;)
Normaal betaal je 4,50 pp per nacht en je kan vanaf 6 uur savonds op zaterdag naar zondag er weze ;)
 
zat net die website eens te bekijken, maar dit jaar is het routemaken wel een eitje he? staan al klaar op de website :P
Gaan we al? ben die grijze suffe dagen wel zat. Wil in het zonnetje rond scheuren en bijkomen op terrasjes met een dikke schnitzel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan