Triumph Street Triple topic deel 24

Trackdays4all - 9 Augustus 2016 Assen - Triumph Street Triple 675 R


full
 
Ik kan morgen niet aanwezig zijn op de Speed en Street Meet, moet morgen klus afmaken.
Maar las al heel veel afzeggingen in Speed topic dus volgens mij word het niet heel druk...
 
cdysvvA.jpg


cfaqH7B.jpg


3I5H8Hp.jpg


even lekker aan t schroeven geweest aan de street..

Casesavers, monoseatdinges en stuurdemper erop gefrutseld :)

En twee zwetende proppen onderin t blok even losgehad en weer dichtgesmeerd met loctite 577 :')

Met 't monteren van die casesavers alle overige dekselschroeven ook nagetrokken, en dat was wel nodig :/
 
Helaas moet ik ook afzeggen voor de speed/street triple meeting van zaterdag. Aangezien er al heel veel afzeggingen zijn betwijfel ik of het nog wel door gaat, en daarbij is het weer van morgen ook niet echt betrouwbaar. Volgende keer beter!!
 
RC ziet er puik uit.
Fijn sleutelplekje heb je ook!

Jammer dat er zo weinig naar de meeting konden. Zelf heb ik 3 dagen heerlijk sturen achter de rug.
Helaas wel gekloot met mn versnellingsbak.
Zonder trekkende motor kan ik niet terugschakelen en als ik hem laat uitrollen schiet hij uit zn versnelling
Iemand enig idee? Ik heb er geen verstand van maar het lijkt alsof er ergens een veer los is gesprongen ofzo
 
Dankje, is op mn werk :)

Klinkt als iets in het schakelmechanisme, weet nog niet hoe zo een blok in elkaar steekt, maar misschien kan je er via de koppelingszijde wel bij
 
Hoi allen!

Even voorstellen ik ben draakjuh. Ik ben nieuw hier maar niet onbekend met het forum. Een maatje van me (tevens Tripler rijder) tipte me om naast de div Facebook street triple pagina's ook lid te worden van dit forum.

Anyway!... 2 motors (yama mt-03, kawa z750) verder nu dus al 1,5 jaar verknocht aan street.
P.s. dit zal ook nog wel zo blijven want vervelen doet die niet.

Meet my Triumph Street triple R (13')
full

full


Dingen die ik al aangepast heb:
- Triumph framesliders erop
- Triumph bobbins
- Triumph voorvork protectoren
- K&N luchtfilter
- K&N oliefilter
- SC-Project cr-t slip-on >>>> })
- D.i.d. ketting / Jt sprockets (verhouding 15-47)

Dit jaar heb ik vooral motorische veranderingen gedaan, volgend jaar wat aan de looks aanpassen.

Dit jaar ook weer present bij de triumph meeting! dus wie weet zien we elkaar op de meeting!
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allen

Ik wil mijn uitlaat en met name het spruitstuk schoonmaken ( is erg donker en dof geworden ) heb contact gehad met Motorcentrum Bruurs en die zegt dat het lastig weg te halen is maar dat ik het kan proberen met Belgom Chroom.. heeft iemand ervaring met dit spul ?? en waarom chroom??? de uitlaat is toch van rvs ??
 
Hoi allen!

Even voorstellen ik ben draakjuh. Ik ben nieuw hier maar niet onbekend met het forum. Een maatje van me (tevens Tripler rijder) tipte me om naast de div Facebook street triple pagina's ook lid te worden van dit forum.

Anyway!... 2 motors (yama mt-03, kawa z750) verder nu dus al 1,5 jaar verknocht aan street.
P.s. dit zal ook nog wel zo blijven want vervelen doet die niet.

Meet my Triumph Street triple R (13')
[afbeelding]
[afbeelding]


Dingen die ik al aangepast heb:
- Triumph framesliders erop
- Triumph bobbins
- Triumph voorvork protectoren
- K&N luchtfilter
- K&N oliefilter
- SC-Project cr-t slip-on >>>> })
- D.i.d. ketting / Jt sprockets (verhouding 15-47)

Dit jaar heb ik vooral motorische veranderingen gedaan, volgend jaar wat aan de looks aanpassen.

Dit jaar ook weer present bij de triumph meeting! dus wie weet zien we elkaar op de meeting!

MOOI !!

lekker uitlaatje de SC Project !! heb ik zelf ook maar dan de Duo dempers die vlak onder je kont zitten
 
The story continues...

Wederom kan ik mn street naar huis drukken. Na woensdag de motor met een volle accu te hebben weggezet, (1,5 uur snelweg gereden) kan hij vandaag maar 2x starten. Ik heb 2 stukjes van 2 kilometer gereden. Voor het 3e stuk deed hij dus niets meer. Wat doet ie wel:
- het startrelais hoor je klikken, soms merk je dat de startmotor een hele kleine poging doet. Daarna hoor je startrelais ook niet meer. (Het is dus niet het zogenaamde koppelingspalletje probleem)
- Na te blijven proberen, gaat ook het scherm even uit (volgens mij als de brandstofpomp loopt, nadat je het contact aanzet)

Het is dus wel duidelijk dat de accu dan leeg is. Laatst stond ik hiermee bij de dealer, maar bij het doormeten bleek alles prima. Ook de spanning van dynamo. Hij startte lachend 10 keer. Toen heb ik de zekering van de voeding naar de tomtom er uit gehaald, de enige accesoire die er op zit.

Het lijkt er dus op dat iets anders de accu langzaam leegtrekt. Iemand enig idee voordat ik hem een tijd bij de dealer kan achterlaten?
 
Laatst bewerkt:
The story continues...

Wederom kan ik mn street naar huis drukken. Na woensdag de motor met een volle accu te hebben weggezet, (1,5 uur snelweg gereden) kan hij vandaag maar 2x starten. Ik heb 2 stukjes van 2 kilometer gereden. Voor het 3e stuk deed hij dus niets meer. Wat doet ie wel:
- het startrelais hoor je klikken, soms merk je dat de startmotor een hele kleine poging doet. Daarna hoor je startrelais ook niet meer. (Het is dus niet het zogenaamde koppelingspalletje probleem)
- Na te blijven proberen, gaat ook het scherm even uit (volgens mij als de brandstofpomp loopt, nadat je het contact aanzet)

Het is dus wel duidelijk dat de accu dan leeg is. Laatst stond ik hiermee bij de dealer, maar bij het doormeten bleek alles prima. Ook de spanning van dynamo. Hij startte lachend 10 keer. Toen heb ik de zekering van de voeding naar de tomtom er uit gehaald, de enige accesoire die er op zit.

Het lijkt er dus op dat iets anders de accu langzaam leegtrekt. Iemand enig idee voordat ik hem een tijd bij de dealer kan achterlaten?
Als je accu van het jaar is van je motor,is deze waarschijnlijk overleden. Accu's gaan over het algemeen niet langer dan 3 jaar mee bij Triumph.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan