Motor-Forum

Select Forum

Triumph Street Triple topic deel 24

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
Heeft er iemand een voorste kettingwiel afdekking over? Ik zoek er nog 1

inmiddels gevonden
RoyalClub wijzigde dit bericht op maandag 05 februari 2018 20:57 (17%)

Reg. datum:
16 feb. 2018
Hallo
ik meld me hier even met mijn allermooiste motor. Mijn street triple. Ik heb echt leren sturen op mijn Duke 390. Wat een geweldige stuurfiets is dat. We hebben veel Ardeche en Cevennen gereden. Daar heb ik echt leren sturen. Mijn vriend rijd op zo`n ouwe fireblade . Omdat ik net iets te kort kwam op de rechte stukken ben ik wat verder gaan kijken en heb uiteindelijk voor deze gekozen. Ik hoop dat het voorjaar snel komt.
Oh ja die gladde pirellis hebben we na de eerste slip partij vorige week maar direct vervangen voor bridgestone 21.
Dit weekend al lekker rijden , wordt mooi weer !
Groetjes
Mariskahttps://photos.smugmug.com/Dukes/n-LZ2Tfq/i-BrK6tRW/0/528ee8d5/X2/i-BrK6tRW-X2.jpghttps://photos.smugmug.com/Dukes/n-LZ2Tfq/i-t738BhL/0/1060d087/X2/i-t738BhL-X2.jpghttps://photos.smugmug.com/Dukes/n-LZ2Tfq/i-WBps5pN/0/2ebb74d6/X2/i-WBps5pN-X2.jpg

for rental use only

Reg. datum:
23 mrt. 2006
Dikke fiets :] :] :}
Get on, Tune in... ... and Speed Up !

flexwinnaar MF VT 14-15; 16-17

Reg. datum:
18 dec. 2008
Nice have fun :]
On the stReet!!

Toppie!

Reg. datum:
05 jul. 2016
Mooie motor hoor.
Weet hoe het stuurt.... :P
Ducati Scrambler Icon Red 2016 & Triumph Street Triple RS 765 Black 2017

Eat right, keep smart

Reg. datum:
03 jul. 2008
Gefeliciteerd met d'aankoop! En hey, S21's heb ik er ook onder nu :) Die standaardbanden hebben inderdaad wat mooier weer nodig (en vinden tripjes naar Zuid-Duitsland een mooie kans om vierkant te worden) maar dan zijn ze gelijk ook wel lekker plakkerig.

Ik heb trouwens deze ont-taartschepper liggen:

https://www.ebay.nl/itm/1...em=&item=162518377373

Goedkoopste die ik kon vinden, maar lijkt wel een degelijk stukje staal te zijn :)

Monteren gaat nog even duren, wil niet de kans lopen dat ik iets verpruts en vervolgens m'n noodgedwongen m'n CBR mee moet nemen naar Barcelona :+
steveman wijzigde dit bericht op zaterdag 17 februari 2018 13:54 (47%)
"Sturen met je heupen": de homeopathie van het motorrijden. '17 Street Triple RS '05 CBR600RR

Reg. datum:
20 mei. 2013
Voila ik kom terug in dit topic om toch iedereen te bedanken!

Probleem is gevonden en was een geplette draad!

Eindelijk weer rijden!9703F157-6938-4C4F-AC2D-416F2C07AE5A.jpeg

for rental use only

Reg. datum:
23 mrt. 2006
quote:
steveman schreef op 17 februari 2018 @ 13:44:
Gefeliciteerd met d'aankoop! En hey, S21's heb ik er ook onder nu :) Die standaardbanden hebben inderdaad wat mooier weer nodig (en vinden tripjes naar Zuid-Duitsland een mooie kans om vierkant te worden) maar dan zijn ze gelijk ook wel lekker plakkerig.

Ik heb trouwens deze ont-taartschepper liggen:

https://www.ebay.nl/itm/1...em=&item=162518377373

Goedkoopste die ik kon vinden, maar lijkt wel een degelijk stukje staal te zijn :)

Monteren gaat nog even duren, wil niet de kans lopen dat ik iets verpruts en vervolgens m'n noodgedwongen m'n CBR mee moet nemen naar Barcelona :+

Keurig prijsje :) zo iets zoek ik ook nog voor mijn 2009 R
Get on, Tune in... ... and Speed Up !

Street Triple RRRR

Reg. datum:
14 jul. 2003
Heeft iemand toevallig een ander linkje naar het werkplaatshandboek van 2007 - 2012? Die uit de openingspost lijkt het niet te doen.

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
Kan ik je wel mailen denk ik. stuur even een prive berichtje

Street Triple RRRR

Reg. datum:
14 jul. 2003
quote:
RoyalClub schreef op 23 februari 2018 @ 22:40:
Kan ik je wel mailen denk ik. stuur even een prive berichtje

Top, heb je een bericht gestuurd. Bedankt!

Street Triple R

Reg. datum:
10 mrt. 2017
Op de beurs toch maar een tom tom rider aangeschaft . Er zit een standaard RAMMount bij en ben nog even aan het stoeien met de locatie. Waar hebben jullie de tomtom zitten op Street ? (R Model 2008)
verder iemand tips voor het aansluiten van de elektra ? thanks
Street Triple R

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
Op t stuur :P

en ik heb m aangesloten op de kentekenplaatverlichtign, want die heb ik niet.

Reg. datum:
23 jun. 2004
quote:
Jefmofo schreef op 26 februari 2018 @ 11:28:
Op de beurs toch maar een tom tom rider aangeschaft . Er zit een standaard RAMMount bij en ben nog even aan het stoeien met de locatie. Waar hebben jullie de tomtom zitten op Street ? (R Model 2008)

Ik heb mijn navigatie aangesloten op de draad van het stadslicht in de koplamp lekker kortbij je stuur en gezekerd via je stadslichten even de draad erbij aansluiten via een scotch blokje of even er aan vast solderen en netjes een isolatietape er rond (isoleren).
Ik rij er nu al 6 jaar mee rond en nog geen enkel probleempje gehad en je hebt zodra je je contact aanzet al spanning op je navigtie.
Ik heb de rammount gemonteerd op de balhoofdsbuis dus centraal midden voor je stuur werkt voor mij perfect.

Street Triple R

Reg. datum:
10 mrt. 2017
Thanks ga dit weekend het stadslicht proberen
Street Triple R

Triumph Street Triple 675

Reg. datum:
12 mei. 2010
Kan deze foto van mijn Street Triple worden toegevoegd aan de openingspost?
Bedankt alvast!

Street Triple Lucas

Reg. datum:
23 jun. 2004
quote:
Maverick-030 schreef op 27 februari 2018 @ 14:43:
Kan deze foto van mijn Street Triple worden toegevoegd aan de openingspost?
Bedankt alvast!

[afbeelding]

Mooi kleurtje!!

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
rwvmz schreef op 27 februari 2018 @ 00:07:

[...]

Ik heb mijn navigatie aangesloten op de draad van het stadslicht in de koplamp lekker kortbij je stuur en gezekerd via je stadslichten even de draad erbij aansluiten via een scotch blokje of even er aan vast solderen en netjes een isolatietape er rond (isoleren).
Ik rij er nu al 6 jaar mee rond en nog geen enkel probleempje gehad en je hebt zodra je je contact aanzet al spanning op je navigtie.
Ik heb de rammount gemonteerd op de balhoofdsbuis dus centraal midden voor je stuur werkt voor mij perfect.

zon doorverbind ding moet meteen in de prullenbak.

Toppie!

Reg. datum:
05 jul. 2016
quote:

Een Kawasaki vermomd als Triumph... :X
Ducati Scrambler Icon Red 2016 & Triumph Street Triple RS 765 Black 2017

Triumph Street Triple 675

Reg. datum:
12 mei. 2010
quote:

Thanks, roulette green.

Heb hem ruim een half jaar, en heb nog wel een wensenlijstje:

- Luidere en mooiere dempers
- Bar-end spiegels
- LED knipperlichten voor en achter (heb ik dan ook andere weerstandjes nodig?)
- Barracuda rem- en koppelingshendel
- Misschien een ander stuur, zie weleens wat van een fatbar, kan iemand uitleggen wat dat precies verandert aan de look?
Maverick-030 wijzigde dit bericht op dinsdag 27 februari 2018 22:42 (0%)

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
Maverick-030 schreef op 27 februari 2018 @ 22:20:

[...]

Thanks, roulette green.

Heb hem ruim een half jaar, en heb nog wel een wensenlijstje:

- Luidere en mooiere dempers
- Bar-end spiegels
- LED knipperlichten voor en achter (heb ik dan ook andere weerstandjes nodig?) Nah, onder je tank een relais uitwisselen voor de LED variant volstaat ook. Veel makkelijker dan weerstanden klooien
- Barracuda rem- en koppelingshendel
- Misschien een ander stuur, zie weleens wat van een fatbar, kan iemand uitleggen wat dat precies verandert aan de look?Kijk even naar een street triple R, die heeft affabriek een fatbar stuur.

Maar das pas

Reg. datum:
05 sep. 2010
quote:
Jefmofo schreef op 26 februari 2018 @ 11:28:

Op mijn 2013 model heb ik het als volgt gedaan:
Ik heb de telefoon gepakt en de dealer gebeld. Zij vertelde mij dat er in je kontje een aansluiting voorbereid zit. Deze ziet er als volgt uit:
https://www.r3owners.net/data/attachment-files/2015/05/39097_e984f0590a9a98825c5603b8c17be16e.jpg
http://www.triumphrat.net/attachments/triumph-supersports/63918d1368033419-what-the-heck-is-this-for-imageuploadedbymotorcycle1368033415.522124.jpg
Deze stekker kun je makkelijk los halen. In deze stekker kun je verschillende pennetjes steken als accesoires. Je moet wel in de juiste opening je pennetje steken. Alle openingen zijn genummerd. Ik zal van de week even opzoeken welk nummer je als + en - moet gebruiken.
Op deze manier is je aansluiting geschakeld met je contact en hoef je niet ergens te kloten aan je draadboom waar ik nooit een fan van ben... Bij werkt het helemaal top!

Zo'n pennetje moet je aan je draden solderen: https://c.76.my/Malaysia/high-quality-jumper-dupont-wire-connector-male-pin-header-2-54mm-hung21980-1702-27-Hung21980@7.jpg

Plaatjes van het wereld wijde web. :+
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Naked"

Twin power rules!

Reg. datum:
14 feb. 2004
Hey dat is top! Ben opzoek naar een TomTom aansluitmogelijkheid voor de Triple R ('08) van mijn vrouwtje... Of zit dat niet op de oudere modellen? Ben benieuwd!
Leeke wijzigde dit bericht op woensdag 28 februari 2018 20:52 (16%)
Dedecation to the VTR-nation

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
Knudde schreef op 28 februari 2018 @ 20:29:

[...]

Op mijn 2013 model heb ik het als volgt gedaan:
Ik heb de telefoon gepakt en de dealer gebeld. Zij vertelde mij dat er in je kontje een aansluiting voorbereid zit. Deze ziet er als volgt uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze stekker kun je makkelijk los halen. In deze stekker kun je verschillende pennetjes steken als accesoires. Je moet wel in de juiste opening je pennetje steken. Alle openingen zijn genummerd. Ik zal van de week even opzoeken welk nummer je als + en - moet gebruiken.
Op deze manier is je aansluiting geschakeld met je contact en hoef je niet ergens te kloten aan je draadboom waar ik nooit een fan van ben... Bij werkt het helemaal top!

Zo'n pennetje moet je aan je draden solderen: [afbeelding]

Plaatjes van het wereld wijde web. :+

Is dat niet je alarm voorbereiding?

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
Leeke schreef op 28 februari 2018 @ 20:51:
Hey dat is top! Ben opzoek naar een TomTom aansluitmogelijkheid voor de Triple R ('08) van mijn vrouwtje... Of zit dat niet op de oudere modellen? Ben benieuwd!

mijn 2011 heeft t iig niet.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.