Triumph Street Triple topic deel 24

zon doorverbind ding moet meteen in de prullenbak.

Dan effe het draadje vastsolderen aan het draadje bij het stadslicht(en isoleren daarna) trouwens die scotch blokjes heb je in verschillende kleuren en die kleuren wijzen op de diameter van de kabel die je af moet takken volgens mij moet je dan een rode hebben voor een draad van 0.75 a 1 mm.
full
 
Op mijn 2013 model heb ik het als volgt gedaan:
Ik heb de telefoon gepakt en de dealer gebeld. Zij vertelde mij dat er in je kontje een aansluiting voorbereid zit. Deze ziet er als volgt uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze stekker kun je makkelijk los halen. In deze stekker kun je verschillende pennetjes steken als accesoires. Je moet wel in de juiste opening je pennetje steken. Alle openingen zijn genummerd. Ik zal van de week even opzoeken welk nummer je als + en - moet gebruiken.
Op deze manier is je aansluiting geschakeld met je contact en hoef je niet ergens te kloten aan je draadboom waar ik nooit een fan van ben... Bij werkt het helemaal top!

Zo'n pennetje moet je aan je draden solderen: [afbeelding]

Plaatjes van het wereld wijde web. :+

Kan mij niet herinneren dat ik dit blokje heb gezien op mijn 2008 model . dit weekend even kijken zal dan ook even een update geven.
 
Is dat niet je alarm voorbereiding?
Ja volgens mij wel.

Hey dat is top! Ben opzoek naar een TomTom aansluitmogelijkheid voor de Triple R ('08) van mijn vrouwtje... Of zit dat niet op de oudere modellen? Ben benieuwd!
Dit durf ik niet te bevestigen, maar ik denk het wel. Volgens mij las ik van de week tijdens mijn zoektocht naar de plaatjes dat iemand die stekker onder zijn ECU vond...
 
Op mijn 2013 model heb ik het als volgt gedaan:
Ik heb de telefoon gepakt en de dealer gebeld. Zij vertelde mij dat er in je kontje een aansluiting voorbereid zit. Deze ziet er als volgt uit:
.....
Deze stekker kun je makkelijk los halen. In deze stekker kun je verschillende pennetjes steken als accesoires. Je moet wel in de juiste opening je pennetje steken. Alle openingen zijn genummerd. Ik zal van de week even opzoeken welk nummer je als + en - moet gebruiken.
Op deze manier is je aansluiting geschakeld met je contact en hoef je niet ergens te kloten aan je draadboom waar ik nooit een fan van ben... Bij werkt het helemaal top!

Zo'n pennetje moet je aan je draden solderen:
.....

Plaatjes van het wereld wijde web. :+

Yessss.... heb hetzelfde stekkerblokje gevonden onder het zadel van de Triple R van 2008. Kan je me nog laten weten in welke gaatjes die stekkertjes dan zouden moeten komen?
Zou helemaal top zijn!!
 
Yessss.... heb hetzelfde stekkerblokje gevonden onder het zadel van de Triple R van 2008. Kan je me nog laten weten in welke gaatjes die stekkertjes dan zouden moeten komen?
Zou helemaal top zijn!!

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
 
Hallo, vanaf maart een gelukkige eigenaar van een matzilveren Streettriple met Arrows uitlaat en korte kentekenplaathouder, benieuwd hoe deze gaat bevallen na een aantal jaren op een S1000RR ;)
 
Yessss.... heb hetzelfde stekkerblokje gevonden onder het zadel van de Triple R van 2008. Kan je me nog laten weten in welke gaatjes die stekkertjes dan zouden moeten komen?
Zou helemaal top zijn!!

hmm, ik zal toch maar eens beter zoeken dan :/
 
Laatst bewerkt:
Yessss.... heb hetzelfde stekkerblokje gevonden onder het zadel van de Triple R van 2008. Kan je me nog laten weten in welke gaatjes die stekkertjes dan zouden moeten komen?
Zou helemaal top zijn!!

Kan je een foto plaatsen waar deze verstopt zit ?
 
Superrrrrr, bedankt! :}

@Knudde, weet je ook waar ik die stekertjes kan krijgen? Ben bij automaterialenzaak geweest maar die had ze niet. Morgen nog ff naar een andere
Ik heb ze bij mijn triumph dealer gehaald.. Roke. Verder denk ik dat je beter naar een kleine elektronica shop kunt gaan dan een automaterialenzaak, zal je meer kans hebben.
 
iemand die nog van z'n Street af wil?
ik zoek een R vanaf 2013, als iemand nog wat leuks heeft hoor ik het wel *D

Ik ben van plan om die van mij eind deze maand een beurt te geven en te koop te zetten, Street Triple R 2014 met Arrow, OEM quickshifter en redelijk wat optische accessoires (alle originele onderdelen aanwezig). Motor heeft iets meer dan 30.000 gelopen en heeft altijd zijn beurtjes gehad. laatst nieuwe Corsa Rosso's erop laten leggen dus die kunnen ook nog wel even mee.

Ik vraag er €7750 voor(gebaseerd op vergelijkbare motoren op marktplaats)

Km stand is wat hoger, maar heeft wel altijd zijn onderhoud gehad (aantoonbaar) en kan 10.000km mee voor hij weer een beurt nodig heeft.

Voor meer info of vragen stuur maar een pm ofzo. :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijn street uit 2011 met arrow einddempers heeft onder de 6000 toeren een enorm hard geluid vergeleken met hogere toeren. Klinkt dit bekend voor iemand? Ik rijd uiteraard zonder killers :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan