Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Gisteren niet mijn monster op kunnen halen... stond 3 uur vast op de afsluitdijk (friese zijde) ri NH. Had 2 uurtjes eerder vrij genomen om zeker op tijd te zijn... maar :N het is helaas niet gelukt... "sluisprobleempje"

Nu zaterdagochtend vroeg maar, dan ga ik weer duuccen :]

Tropisch nachie zeg...
 
Gisteren niet mijn monster op kunnen halen... stond 3 uur vast op de afsluitdijk (friese zijde) ri NH. Had 2 uurtjes eerder vrij genomen om zeker op tijd te zijn... maar :N het is helaas niet gelukt... "sluisprobleempje"

Nu zaterdagochtend vroeg maar, dan ga ik weer duuccen :]

Tropisch nachie zeg...
Zag het gisteren bij hart van Nederland :+ het is ff warm en de boel werkt gelijk niet meer. |(
 
Zag het gisteren bij hart van Nederland :+ het is ff warm en de boel werkt gelijk niet meer. |(

Gelukkig is het gisteren maar 3 x gebeurd (een ezel ?) en volgens het NOS deelde de brandweer water uit ??? Nou ik heb niets gezien (ja links en rechts van me genoeg...) en stond vrij vooraan. We hebben zelf al initiatief genomen en de ca. 70 auto's gecontroleerd op kids en oudere mensen en de beschikbaarheid van water.

3 uur is lang hoor... ik had een half flesje lauw water.. en ben bij Den Oever de eerste benzinepomp binnen gereden
 
Laatst bewerkt:
Volgende week zaterdag een dagje lelystad geboekt, welke bandenspanning gebruiken jullie op het circuit? Ik denk zelf aan 2.2 voor en 2 achter in de Bridgestone s20evo's, koud gemeten. Hebben jullie tips?
Niet echt nodig om spanning te verlagen anders is 2.2 zowel voor en achter een goed uitgangspunt.
 
Volgende week zaterdag een dagje lelystad geboekt, welke bandenspanning gebruiken jullie op het circuit? Ik denk zelf aan 2.2 voor en 2 achter in de Bridgestone s20evo's, koud gemeten. Hebben jullie tips?

Ik rij met dezelfde bandenspanning als op straat, in mijn geval 2.5 om 2.5 en dat is volgens het boekje ;)
 
Dank julie wel. Sender die 2.2 meet je die koud of warm. Las dat de Bridgestone mensen ze warm op 2.5 houden. Meet jij em koud op 2.2? Heb jij trouwens wel is met je appie op zandvoort gereden met open piepen? ze geven 89 db aan. Gaat dat goed komen?
 
Dank julie wel. Sender die 2.2 meet je die koud of warm. Las dat de Bridgestone mensen ze warm op 2.5 houden. Meet jij em koud op 2.2? Heb jij trouwens wel is met je appie op zandvoort gereden met open piepen? ze geven 89 db aan. Gaat dat goed komen?
Ja ik meet ze altijd koud.
Bridgestone mensen moet je vergeten.

Op mijn Appie zit de originele demper dus geen problemen met geluid.
Als je een DB killer in je uitlaat hebt ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Omdat ze op het circuit heter worden dan op straat.

Maar idd in langzame groepen of op kleine circuitjes niet nodig.

Voor 5 x 20 minuten? Ik heb een paar keer op Zandvoort mogen rijden en daar vroegen de mannen in leren pakken met bult op rug + krakende SIDI laarsjes (je weet wel, ze zien eruit als een G.I Joe mannetje) tijdens een briefing, aan de instructeur hoeveel uit de straatbanden te halen. Die instructeur zei dat bij de straatbanden die gebruikt worden op t circuit niets uit hoeft. Zit tussen de oortjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan