VMAXlijst van het MF deel 5

Dan rij je op een dikke V-max waar al V-max op staat en moet er op je helm persee V-max staan? Volgens mij waait dit brommerding binnen 3 seconde bijna van je kop af, ben je 5seconden later doof van oorsuizingen, 5 seconde later hangt hij aan je keel te wapperen en een ogenblik later sta je voor de hemelpoort.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een splinternieuwe SHOEI Gt-air met bon en doos en nog over 4jaar garantie. voor de helft van de normale verkoopprijs maat S, plak je daar een v-max sticker op. Ze zeggen het en nu weet ik het ook zeker, eens Arai altijd Arai. Ik heb altijd Arai gehad en de SHOEI hetgeen ook goede helmen zijn eigenlijk, halen het niet bij arai perfectie. Heb er vijf maal mee gereden en om en om mijn oude Arai op, toen had ik maar weer een nieuwe Arai gehaald.
 
Laatst bewerkt:
;) kosten geen drol ..

[afbeelding]
Het mooie koppie van mijn vrouw is mij meer waard dan de kostte van een drol.
Tegenwoordig zit het halve verkeer met de telefoon te spelen. Dus moet je er een beetje uitspringen qua kleur. Deze helm is geluidsarm. Hoewel ik ook nog oordopjes erbij gebruik. Want bij 180 km/u gaat de luchtweerstand echt veel geluid produceren.
Buiten dat de systeemhelm prettig afsluit ook bij hevige stortbuien. Er zit ook een geïntegreerd zonnescherm in die je bv in een tunnel met een druk op de knop weg kunt klappen. :]
Iedereen z'n meuk.😎
 
Kijk kijk `` ze zijn weer wakker hier ;) , als ze maar op iemand kunnen mekkeren . _O-

Er niks mis met een helm voor een dubbeltje .. als je hem zelf maar op de kop zet,
en maar weet wat je op de kop hebt .. ;)

Keuze zat wat m`n helmen in soorten betreft . ;)
 
Laatst bewerkt:
;) Wat vinden jullie trouwens van m`n motorpak ? :+

PS- dochter is volledig in pak hoor ..
 
Laatst bewerkt:
Dan rij je op een dikke V-max waar al V-max op staat en moet er op je helm persee V-max staan? Volgens mij waait dit brommerding binnen 3 seconde bijna van je kop af, ben je 5seconden later doof van oorsuizingen, 5 seconde later hangt hij aan je keel te wapperen en een ogenblik later sta je voor de hemelpoort.


Nou zo dik is ie niet hoor , is maar een brommertje als ik er op zit met m`n logge lijf .. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het mooie koppie van mijn vrouw is mij meer waard dan de kostte van een drol.
Tegenwoordig zit het halve verkeer met de telefoon te spelen. Dus moet je er een beetje uitspringen qua kleur. Deze helm is geluidsarm. Hoewel ik ook nog oordopjes erbij gebruik. Want bij 180 km/u gaat de luchtweerstand echt veel geluid produceren.
Buiten dat de systeemhelm prettig afsluit ook bij hevige stortbuien. Er zit ook een geïntegreerd zonnescherm in die je bv in een tunnel met een druk op de knop weg kunt klappen. :]
Iedereen z'n meuk.😎


Dan zien ze jullie gele dobbers ook niet Stoffel` als ze zitten te spelen met hun tweede ikje , Schijn gevoel
van veiligheid ... B|
 
Laatst bewerkt:
Dan zien ze jullie gele dobbers ook niet Stoffel` als ze zitten te spelen met hun tweede ikje , Schijn gevoel
van veiligheid ... B|
Wij reden vroeger jaren zonder helm. Alleen in die tijd stonden er 2 auto's in de straat. Nu hebben alleen mijn buren er al 5 voor de deur staan.
Gelukkig heb ik in die 50 jaar mijn helm nooit hoeven te gebruiken waar deze eigenlijk voor gemaakt is. Ff afkloppen.
Als je met 120km/u een auto kopt is het toch einde oefening.
Met die gedachte moet je niet op een motor gaan zitten. Meestal heb ik nog niet eens mijn motorpak aan. Hulla pulla. *O*
 
Laatst bewerkt:
Wij reden vroeger jaren zonder helm. Alleen in die tijd stonden er 2 auto's in de straat. Nu hebben alleen mijn buren er al 5 voor de deur staan.
Gelukkig heb ik in die 50 jaar mijn helm nooit hoeven te gebruiken waar deze eigenlijk voor gemaakt is. Ff afkloppen.
Als je met 120km/u een auto kopt is het toch einde oefening.
Maar zo moet je niet op een motor gaan zitten. Meestal heb ik nog niet eens mijn motorpak aan.



Jep `als je dat maar door hebt , als je tijd gekomen is ga je ...

Ik heb die pispot hoofdzakelijk op m`n HD op , die is wat rustiger en trager dan de wildebras uit Japan. ;)

Zocht om een jethelm en het was de enigste die op m`n dikke harses paste , en er ook nog een beetje uitzag .. :/
 
Wij reden vroeger jaren zonder helm. Alleen in die tijd stonden er 2 auto's in de straat. Nu hebben alleen mijn buren er al 5 voor de deur staan.
Gelukkig heb ik in die 50 jaar mijn helm nooit hoeven te gebruiken waar deze eigenlijk voor gemaakt is. Ff afkloppen.
Als je met 120km/u een auto kopt is het toch einde oefening.
Met die gedachte moet je niet op een motor gaan zitten. Meestal heb ik nog niet eens mijn motorpak aan. Hulla pulla. *O*


Dat was voor de helmplicht ..

Zo kwam ik een keer in die periode op de lagere school met de brommer. Toen zei de Meester tegen mij,
ik vindt het prima dat je op de brommer komt , maar doe in iedergeval een helm op je kop . _O-

Toen kon er nog wat.
 
Laatst bewerkt:
Waar blijven die VMax`en dan ? :? verdampen ze ? of staan ze te rotten in een donker hok .
Deze staat al bijna 10 jaar te verstoffen in mijn huiskamer -O- (en ik te vergrijzen)
full
 
Hee`Sloopkogel, hoe gaat het met jou ? wordt het nog weer rijden qua je gezondheid ?
Dank je Mach :) Voorlopig nog niet :N Mijn linkerarm werkt niet mee en heb nog niet veel gevoel in mijn benen maar voor de rest gaat alles goed. Zit nog wel elke dag op mijn hometrainer.
 
Dank je Mach :) Voorlopig nog niet :N Mijn linkerarm werkt niet mee en heb nog niet veel gevoel in mijn benen maar voor de rest gaat alles goed. Zit nog wel elke dag op mijn hometrainer.


Denk je zelf dat het ooit hem nog gaat worden met motorrijden ? zou wel leuk voor je zijn ..
(of is dit je eind station qua verbetering gezondheid)

(ik zit hier ook te veel te kwallen` omdat ik zelf lichamelijk ook een wrak ben )
 
Laatst bewerkt:
Denk je zelf dat het ooit hem nog gaat worden met motorrijden ? zou wel leuk voor je zijn ..
(of is dit je eind station qua verbetering gezondheid)

(ik zit hier ook te veel te kwallen` omdat ik zelf lichamelijk ook een wrak ben )
Het ziet er niet goed uit maar ik blijf hopen en dromen. Als mijn lichaam een auto was geweest lag het al 10 jaar op de schroothoop. Toch maken ze van schroot soms nog iets.
Anders moet het maar naar een V-Max 3wieler of iets -O-
 
Het ziet er niet goed uit maar ik blijf hopen en dromen. Als mijn lichaam een auto was geweest lag het al 10 jaar op de schroothoop. Toch maken ze van schroot soms nog iets.
Anders moet het maar naar een V-Max 3wieler of iets -O-


Moet te realiseren zijn zo`n trike Max . Je bent in iedergeval een taaie donder .. ;)
Sterkte en vooruitgang gewenst.. :t
 
Best v-max rijders.
ik heb interesse gekregen in een v-max de 1e gen dan. nu heb ik daar wel een paar vragen over heb een aantal dingen gelezen op internet betreft betrouwbaarheid. voor big end lagers die kapot gaan olie probleem 2 versnelling .
nu vind ik dit tegen strijdig als deze mooie machines meer dan 25 jaar gebouwd zijn. kunnen jullie mij hier meer over vertellen. een ook over de onderhoud bijvoorbeeld de db ketting bij welke km stand moet deze vervangen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan