VMAXlijst van het MF deel 5

Wat ik vandaag weer aan mijn fiets heb hangen ?????
Heeft een gozer Doetinchem een set voor bochten .van een black max tekoop staan op marktplaats.
Niet zo heel mooi meer.
Dus ik vraag wat die er voor wilt hebben.
Krijg ik terug een goed bod.
Oké
Dus ik denk niet te hoog beginnen 75euro.
Krijg terug nee.
Dus ik stuur terug je zal toch met een prijs moetten komen als je ze wilt verkopen.
Anders moet ik verder kijken. Dus de keus ligt bij jou.
Krijg ik terug, kijk aub verder.
Mijn keus.
Wtf . Kan die zijn bochten verkopen .
Doet die zo.


Staat denk ik al een poosje droog of zo :)
 
~
Wat ik vandaag weer aan mijn fiets heb hangen ?????
Heeft een gozer Doetinchem een set voor bochten .van een black max tekoop staan op marktplaats.
Niet zo heel mooi meer.
Dus ik vraag wat die er voor wilt hebben.
Krijg ik terug een goed bod.
Oké
Dus ik denk niet te hoog beginnen 75euro.
Krijg terug nee.
Dus ik stuur terug je zal toch met een prijs moetten komen als je ze wilt verkopen.
Anders moet ik verder kijken. Dus de keus ligt bij jou.
Krijg ik terug, kijk aub verder.
Mijn keus.
Wtf . Kan die zijn bochten verkopen .



Dan vreet ie ze toch op , vindt 75 euro meer dan genoeg voor die zwarte krengen .. B|
 
\
Wat ik vandaag weer aan mijn fiets heb hangen ?????
Heeft een gozer Doetinchem een set voor bochten .van een black max tekoop staan op marktplaats.
Niet zo heel mooi meer.
Dus ik vraag wat die er voor wilt hebben.
Krijg ik terug een goed bod.
Oké
Dus ik denk niet te hoog beginnen 75euro.
Krijg terug nee.
Dus ik stuur terug je zal toch met een prijs moetten komen als je ze wilt verkopen.
Anders moet ik verder kijken. Dus de keus ligt bij jou.
Krijg ik terug, kijk aub verder.
Mijn keus.
Wtf . Kan die zijn bochten verkopen .



Dan vreet ie ze toch op , vindt 75 euro meer dan genoeg voor die zwarte krengen .. B|
:+
Zo dacht ik dus ook
 
Ñ
\
Wat ik vandaag weer aan mijn fiets heb hangen ?????
Heeft een gozer Doetinchem een set voor bochten .van een black max tekoop staan op marktplaats.
Niet zo heel mooi meer.
Dus ik vraag wat die er voor wilt hebben.
Krijg ik terug een goed bod.
Oké
Dus ik denk niet te hoog beginnen 75euro.
Krijg terug nee.
Dus ik stuur terug je zal toch met een prijs moetten komen als je ze wilt verkopen.
Anders moet ik verder kijken. Dus de keus ligt bij jou.
Krijg ik terug, kijk aub verder.
Mijn keus.
Wtf . Kan die zijn bochten verkopen .



Dan vreet ie ze toch op , vindt 75 euro meer dan genoeg voor die zwarte krengen .. B|
Pas ook een paar gekocht bij Wil Daris. Leiden van de Vmax Club Holland .
Ook voordie prijs. Wel zelf halen in Luykgestel hij heeft ook FB.
 
~
Wat is er mis met je voorpijp ? rammelen of verrot / gaten ?

Als ie alleen rammelt , demonteren, gaten boren door de buitenpijp(zo veel mogelijk uit het zicht) en die met proplassen weer volspuien aan de binnenpijp.
Dan kan ie weer een hele tijd mee... bij verrot zijn heb je iets meerwerk, of moet je een nieuwe/ander kopen.

Goodluck .. 8-)
 
Laatst bewerkt:
\
Wat is er mis met je voorpijp ? rammelen of verrot / gaten ?

Als ie alleen rammelt , demonteren, gaten boren door de buitenpijp(zo veel mogelijk uit het zicht) en die met proplassen weer volspuien aan de binnenpijp.
Dan kan ie weer een hele tijd mee... bij verrot zijn heb je iets meerwerk, of moet je een nieuwe/ander kopen.

Goodluck .. 8-)
Nou dat zal ik je vertellen
Allebij en verrot en binnen pijp los
 
Kerel uit Doetichem ken ik wel.

Inderdaad beetje vaag over de mail.
Bellen is al een stuk beter.

Paar keer bij hem geweest. Is wel een relaxte gast. Maar ik had eerst ook mijn bedenkingen.

Max, heb jij het nummer van Wil voor mij?
Meen dat hij rvs bochten verkoopt
 
Omdat er olie in de koelvloeistof zat heb ik 2 maanden geleden het blok eronder uit gehaald en nagenoeg alle (kop)pakkingen en O-ringen vervangen.Ook waterpomp keerring vervangen + pakking.

Maar ik heb 'm er weer onderuit gehaald.
Nu,omdat er witte damp met waterdruppels uit de uitlaat kwam als de motor liep.
Ook zag ik in het "doorkiekkoppelingshuus" dat de olie wittig was. Dus moet koppakking kapot zijn. Weer nieuwe koppakkingen besteld en gemonteerd met de juiste torq.
Alleen....moet de kop niet nagetrokken worden na bepaald aantal kilometers? Probleem is dan dat je weer het blok onderuit moet halen.

full
 
Omdat er olie in de koelvloeistof zat heb ik 2 maanden geleden het blok eronder uit gehaald en nagenoeg alle (kop)pakkingen en O-ringen vervangen.Ook waterpomp keerring vervangen + pakking.

Maar ik heb 'm er weer onderuit gehaald.
Nu,omdat er witte damp met waterdruppels uit de uitlaat kwam als de motor liep.
Ook zag ik in het "doorkiekkoppelingshuus" dat de olie wittig was. Dus moet koppakking kapot zijn. Weer nieuwe koppakkingen besteld en gemonteerd met de juiste torq.
Alleen....moet de kop niet nagetrokken worden na bepaald aantal kilometers? Probleem is dan dat je weer het blok onderuit moet halen.

[afbeelding]


Heb ie hem al weer klaar ?

(ps : als er in de fabrieks/werkplaats manual niet wordt gerept over kop natrekken zou ik het ook niet doen,
meestal zit er voldoende voorspanning in de draadeinden als je hem met het voorgeschreven moment aanhaalt..
Goeie originele pakking gebruiken , en de flensen brandschoon lijkt mij afdoende . de kop kruislings vanuit de
midden aanhalen ... meer zou ik niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Heb cilnderkop achter (1&3)nog open liggen. Wacht nog op de nieuwe prijzige nokkenas kettinggeleiders. Koppakking heb ik van Athena. Is toch vergelijkbaar met origineel Yamaha?
Kruislings aantrekken in stappen is vanzelfpsrekend. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan