Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier was ik ook bij uiteraard. De gay uitvoering op Assen. Wanneer gaat Rossi weer eens met een special edition motor rijden.

Vind ik altijd wel vet.
Wat kleurtjes niet teweeg brengen..
Ook Edwards was niet overtuigd van het roze;

The livery is inspired by Fiat's famous '500' and celebrates the forthcoming re-launch of the iconic car on 4th July, exactly 50 years after it was first launched in 1957. The design is inspired by the art and discography of the era, including Elvis Presley and Italy's Rita Pavone.

The colours made a promising debut with former five times MotoGP champion Valentino Rossi second and Texan team-mate Colin Edwards fourth in this morning's first practice, then fourth and seventh in the afternoon.

Rossi:
"I really like my new livery, it's fun and different and the colours especially are something you don't usually see on the racetrack! The Fiat 500 is a famous Italian icon so it's good to be able to celebrate the new version of the car in this way."

Edwards:
"The livery's pretty cool, it's fun to have something different and I've had some good comments from the rest of the riders. I'm not sure I could handle the pink every week but as a one-off special it's great!"

;)

Maar om het nou gay te noemen..
 
Laatst bewerkt:
Terecht, stelletje achterlijken. Ik zou zelfs voor jezus christus niet een kwartier wachten voor een handtekening. Stelletje schapen, gaan zeler ook altijd zaterdag boodschappen doen. Ik snap er niets van, maar dat zal wel komen omdat ik teveel pils op heb. |(
_O-
 
Terecht, stelletje achterlijken. Ik zou zelfs voor jezus christus niet een kwartier wachten voor een handtekening. Stelletje schapen, gaan zeler ook altijd zaterdag boodschappen doen. Ik snap er niets van, maar dat zal wel komen omdat ik teveel pils op heb. |(

_O- :^

Bij de Britse Superbikes heb ik nu een paar keer een pitwalk gelopen. Juist omdat ze daar voor iedereen de pitwalk beschikbaar stellen. Maar man, man, man wat een gegraai is dat zeg. Je ziet kinderen met stapels posters lopen van coureurs die ze niet kennen. En ik schat dat na een maand of 2, 90% van de posters bij het oud papier ligt. En dan heb ik het nog niet over de handtekeningenjagers. Nee, als je niet echt ergens een goed moment krijgt om de helden echt te kunnen spreken, dan bedank ik ook voor de eer.

Neemt niet weg, dat het voor die mafkezen die daar wel uren in de warmte hebben staan wachten best zuur is. Maar dat doen ze wel zelf.

En nu iets leuks: Rossi begroette ons net op het NOS Journaal :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Rossi zit er steeds goed bij terwijl zijn rivalen achterblijven of fouten maken. Maar goed, morgen kan er nog vanalles gebeuren, het gaat zeker geen doorsnee "gewoon 20 rondjes rijden" race worden.
 
het zal morgen voor rossi belangrijk zijn als eerste de haarbocht in te gaan en het is niet te hopen dat dan dovi 2e ligt want daar kom je zomaar niet vanaf die is in je wiel altijd bloedsnel.
 
het zal morgen voor rossi belangrijk zijn als eerste de haarbocht in te gaan en het is niet te hopen dat dan dovi 2e ligt want daar kom je zomaar niet vanaf die is in je wiel altijd bloedsnel.

Maak me om Dovi nooit zo'n zorgen. En als Dovi voor Rossi wint, dan gun ik het hem ook nog eens van harte :Y
 
Laatst bewerkt:
Goed verzorgde, genuanceerde openingspost. Complimenten! Vale staat er goed voor morgen. Ook zonder pole geef ik hem de beste kansen. Zijn focus op de voorbereidingen; verschillende settings testen met het oog op de wisselende weersomstandigheden zijn indrukwekkend.
 
Code geel vandaag ole...zelfs het knmi moedigt Rossi aan! Go Rossi *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan