Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat sowieso *D

Maar zie het zelfs op amateur evenementen gebeuren dat rijders amper bij hun pitbox kunnen komen doordat mensen niet uitkijken en alleen met zichzelf bezig zijn, waarom ben je dan op het paddock denk ik dan, als je zoals in dit geval iemand als Rossi al niet aan ziet komen kan je interesse in de sport niet echt heel groot zijn.

:^

Ik heb (misschien onterecht) altijd meegegeven aan kijkers: Rijdend verkeer op het paddock heeft voorrang.
 
Dat sowieso *D

Maar zie het zelfs op amateur evenementen gebeuren dat rijders amper bij hun pitbox kunnen komen doordat mensen niet uitkijken en alleen met zichzelf bezig zijn, waarom ben je dan op het paddock denk ik dan, als je zoals in dit geval iemand als Rossi al niet aan ziet komen kan je interesse in de sport niet echt heel groot zijn.
Het is een mythe dat vrouwen kunnen multitasken. :+
 
Even los van het feit dat het misschien niet zo netjes is,
vind ik dat mensen die meer met selfiesticks bezig zijn dan hun omgeving het verdienen aangereden te worden.
 
de wereld anno 2016, begeef je constant op eieren, als je een bekend iemand bent en je doet een misstap staat het meteen online en iedereen, de media voorop Blaast dit enorm op.

Een of ander wijf wordt geschampt terwijl ze in de weg loopt. WHo fucking cares man, MEDIA besteed aandacht aan het racen, en minder aan al het andere gezeik.
 
Kan me voor stellen dat je geen rekening houdt met verkeer in zo een situatie. Niet iedereen is even thuis in dat soort omgevingen. Ik had me ondanks dat niet verontschuldigt voor zo een domme drol die random naar achteren loopt terwijl jij komt aan stomen met je 2 takt scooter. De rest is alleen maar media die het seizoen qua controverse nog even snel op 2015 willen doen lijken.
 
Ze vraagt er ook wel om vind ik zo met de kont naar achteren......

rossi-calcio.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze vraagt er ook wel om vind ik......

[afbeelding]
Idd, iedereen staat gewoon aan de zijkant met de neus de juiste kant op en zo'n zeekoe staat midden op het pad met haar rug ernaar toe een selfie te knippen.

Alsof je zo'n scooter niet hoort aankomen... Kom op, ga gewoon even aan de kant.

Ik loop ook altijd graag in de paddock rond te neuzen bij bijvoorbeeld WSBK en BSB, maar ik weet dat ik te gast ben en er normaal niks te zoeken heb.
Het laatste wat ik dan wil is de mensen die daar aan het werk zijn in de weg lopen.
 
Hij had beter even kunnen stoppen, maar hij kan verder ook geen kant op nadat zij ineens achteruitloopt, zijn handen zijn niet van zijn stuur geweest en met zijn voeten houdt hij zich overeind terwijl hij door die groep heen probeert te komen, leek me niet express, paddock is in de eerste plaats bedoeld voor de teams om te werken/leven tijdens een GP, kijk gewoon uit waar je loopt. Zullen met een beetje pech weer beperkingen van komen voor fans op het paddock, misschien wel terecht ook.

Hij moet schadevergoeding aanvragen wegens ongewenste intimiteiten. Wat een mafklapper weer zeg met zo'n selfiestick. Die dingen moet men verbannen van het paddock, inclusief hun eigenaren. Hebben er niets te zoeken!
 
Dat sowieso *D

Maar zie het zelfs op amateur evenementen gebeuren dat rijders amper bij hun pitbox kunnen komen doordat mensen niet uitkijken en alleen met zichzelf bezig zijn, waarom ben je dan op het paddock denk ik dan, als je zoals in dit geval iemand als Rossi al niet aan ziet komen kan je interesse in de sport niet echt heel groot zijn.

Ik ben bijna letterlijk onder mijn flikker gereden door ene carl fogarty :') (in een auto,toen teammanager,of zoiets, van petronas.
Hij kwam recht op me af en ik liep niet hard genoeg door en stond voor het parkeerplekja dat ie wou hebben.

Nou ik was toen der tijd een van de grootste sport fanaten die je kunt zijn :P ,dus die vlieger ging niet op :)
 
Waarom loop je daar ook... :+ ga dan ook aan de kant...


Je weet niet eens waar ik liep _O- ,maar dat ga ik je nu vertellen>
Het was net buiten het paddock achter de pits van assen,net na het resaurant richting waar vroeger de ducati tribune stond bij het wsbk.,capice? *D
Hij had haast :)
 
Laatst bewerkt:
Dame in kwestie als goedmakertje een geheel verzorgde reis naar Italie aanbieden, Tavullia bijvoorbeeld, enkele reis zal wel voolstaan, ze zal er altijd willen blijven wonen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of men weleens in een Motogp paddock is geweest , maar ik begrijp die situatie wel van VR , mensen willen allemaal een glimp opvangen van toppers , campers , trailers en de gridgirls noem maar op ....maar als je als normaal denkend mens een half uurtje daar loopt heb je toch wel door dat je daar een soort van gast bent en rekening moet houden met dienstdoend personeel waaronder bandenmannen ,leden van de teams en niet te vergeten de coureurs die altijd op het laatste moment hun box opzoeken ,....en volgens mij schopte VR nieteens en die duw was van die pannekoek die achterop zat .....maar als gast in paddock heb je al je ogen nodig !!!
 
Ik vraag me af met welke motivatie dit filmpje online is gezet?
Enerzijds om vale in een kwaad daglicht te zetten,anderzijds om aan te tonen dat vale ook maar een mens is. :?
Dus fans analyseren zich suf aan dit filmpje dat de schuld bij de dikke vrouw ligt en vale vooral geen enkele blaam treft. :)
Zijn tegenstanders zien hierin dat ie helemaal niet sympathiek is. B|
En de nuchtere mens dat ie ook maar een mens is ,en ook wel eens uit zijn slof schiet :')

Dusch........ :]
 
Ik vraag me af met welke motivatie dit filmpje online is gezet?
Enerzijds om vale in een kwaad daglicht te zetten,anderzijds om aan te tonen dat vale ook maar een mens is. :?
Dus fans analyseren zich suf aan dit filmpje dat de schuld bij de dikke vrouw ligt en vale vooral geen enkele blaam treft. :)
Zijn tegenstanders zien hierin dat ie helemaal niet sympathiek is. B|
En de nuchtere mens dat ie ook maar een mens is ,en ook wel eens uit zijn slof schiet :')

Dusch........ :]

Daar ben ik het mee eens ,...weleens wat ergers meegemaakt , maar doet niet ter zake .....maar er lopen zoveel mensen in paddock om gezien te worden en als de race bezig is lopen ze daar nog en als hun desbetreffende op podium staat of heeft gewonnen lopen ze ineens interressant te doen .....maar geen race gezien .


Misschien onduidelijke uitleg maar zit nu in koffiepauze ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of men weleens in een Motogp paddock is geweest , maar ik begrijp die situatie wel van VR , mensen willen allemaal een glimp opvangen van toppers , campers , trailers en de gridgirls noem maar op ....maar als je als normaal denkend mens een half uurtje daar loopt heb je toch wel door dat je daar een soort van gast bent en rekening moet houden met dienstdoend personeel waaronder bandenmannen ,leden van de teams en niet te vergeten de coureurs die altijd op het laatste moment hun box opzoeken ,....en volgens mij schopte VR nieteens en die duw was van die pannekoek die achterop zat .....maar als gast in paddock heb je al je ogen nodig !!!

Vind het vrij normaal dattie schopt tegen einde van seizoen,was verleden jaar toch ook zo?
 
En dan vragen zich ook nog mensen af waarom het GP paddock itt. het WSBK en Britse Superbikes niet meer openheid toont.
Daar is geen beginnen aan natuurlijk, dan stroomt het hele paddock over van de mensen.
 
Er zijn beelden van de achterkant te zien, daar moet Vale door een mensenmassa wringen en ja dan gaat het wel eens mis en hij had al zijn excuses aangeboden maar de lamantijn vond het niet genoeg.
 
Laatst bewerkt:
ik werd in Oostenrijk bijna van mijn sokken gereden door ene Brad B. en ene Bo B. (met ene Barpapapa achterop) toen ik van de tribune af kwam wandelen. ik neem aan dat we dit wel in den minne kunnen schikken, een tweetal paddockkaarten voor de TT en we lullen nergens meer over ;) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan