Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopen maar dat Rossi weer volledig hersteld is,wordt weer is tijd voor het hoogste schafot. De baan bied blijkbaar niet veel grip in Barcelona. Of zal het weer een Repsol show worden?
 
Dat hele blessure verhaal van Rossi was ook duidelijk weer aangedikt. Als je ziet hoe wild hij aan het knuffelen was met de moto3 winnaar dan had hij niet zoveel last.

Was een natte scheet,ik ken er 1 die z'n sleutelbeen aan elkaar liet stikken en direct het ziekenhuis uitrende om op z'n motor te stappen voor de race op zaterdag
Om over het racen met 2 gebroken enkels maar te zwijgen.


~[edit MBM: Laatste regel verwijderd, je kan ook te ver gaan.... ]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was een natte scheet,ik ken er 1 die z'n sleutelbeen aan elkaar liet stikken en direct het ziekenhuis uitrende om op z'n motor te stappen voor de race op zaterdag
Om over het racen met 2 gebroken enkels maar te zwijgen.


\\[edit MBM: Laatste regel verwijderd, je kan ook te ver gaan.... ]\
Idd onverantwoord ze moeten het verbieden :+

En naderhand een beetje staan janken omdat het zo zeer doet '( .........
 
5e startrij morgen. Even weer ouderwets naar voren racen... bandenslijtage zal morgen een grote rol spelen. Racepace ligt niet eens zo ver uit elkaar tussen de fabrieksjongens.
 
Dit is wel echt het weekend waarin hij zoveel mogelijk punten moet goed zien te maken inderdaad, liggen goede kansen voor Rossi ondanks zijn 13e startplaats.
 
Dit is wel echt het weekend waarin hij zoveel mogelijk punten moet goed zien te maken inderdaad, liggen goede kansen voor Rossi ondanks zijn 13e startplaats.

Wordt moeilijk te voorspellen wie er goed presteert dit weekend , het zal voor een ieder moeilijk worden met asfalt temperaturen van rond de 56 graden ....we gaan het zien , ik gok meer op Dani i.v.m. met zijn gewicht kan hij wat meer spelen met de banden .
 
Wordt moeilijk te voorspellen wie er goed presteert dit weekend , het zal voor een ieder moeilijk worden met asfalt temperaturen van rond de 56 graden ....we gaan het zien , ik gok meer op Dani i.v.m. met zijn gewicht kan hij wat meer spelen met de banden .

meer gewicht betekent ook dat je meer grip nodig hebt
 
Wordt moeilijk te voorspellen wie er goed presteert dit weekend , het zal voor een ieder moeilijk worden met asfalt temperaturen van rond de 56 graden ....we gaan het zien , ik gok meer op Dani i.v.m. met zijn gewicht kan hij wat meer spelen met de banden .

precies, de ene keer is het een voordeel, andere keer weer een nadeel.

Best goede voorspelling, Dani zat er best goed bij.
Ook Marc kon zich inhouden en de banden sparen, goede zaken voor Honda dit weekend in de moto GP, schril contrast met wat er allemaal gebeurde op het IOM -O-
 
Was voor het eerst dat Rossi Vinales echt de baas was over een gehele race. Rossi blijft toch erg sterk als de achterband constant aan het spinnen is.
 
Zullen ze een verkeerde weg in zijn geslagen met het nieuwe frame? Waar Marquez terug kan grijpen naar een ouder frame,zijn ze daar bij Yamaha heel strikt op om dat niet te doen. Ik denk dat Vinales het op het oude frame nog beter gedaan in dit seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan